Kiinanharjakoirakennel Crestrin!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Netta
Alkupalat
Viesti:

Kiinanharjakoirakennel Crestrin!

Viesti Kirjoittaja Netta »

Hei vain kaikki!
Olen aika uusi "tällä puolen" virtuaalimaailmaa, joten minulla on vielä aika paljon opittavaa (..onneksi olen suhtkoht nopea oppimaan ;D)
IRL elämässä tuskin koskaan tulen koiria kasvattamaan, mutta sain ajatuksen, että virtuaalimailmassa... - miksi ei..? Näin lähti ajatus omasta kennelistä käyntiin, ja tähän on tultu..!

Kennel CRESTRIN
Kennelissämme kasvatetaan pääosin kiinanharjakoiria, mutta uskon sieltä tupsahtavan välillä jokunen "väärän rotuinen" pentuekkin.
Suurimpana kasvatusperiaatteenani on saattaa maailmaan terveitä, mahdollisimman hyvin rotumääritelmää vastaavia ja mukavalla luonteella varustettuja koiria.

Kennelistämme löytyy tällä hetkellä vain kaksi kiinanharjakoiraa, jotka ovat samasta pentueesta ja kotoisin Iso-Britanniasta. Tämä pentue oli mielestäni niin lupaavanoloinen, jonka takia halusin siitä kaksi koiraa vaikuttamaan sukulinjoihin. Näitä kahta kuitenkin tullaan käyttämään hyvin rajoitetusti jalostukseen, jotta voidaan estää niiden liiallinen esiintyminen sukutauluissa. Nämä kaksi eivät siis varsinaisesti tule olemaan Crestrinin kantakoiria. Tällainen yksilö on vielä hakusessa.
Näiden kahden harjakoiran lisäksi talossa käyskentelee eräs toinenkin vähäkarvainen ja nelitassuinen. Tämä hiukan suurempaa kokoluokkaa edustava koira on Merlin. Merlin edustaa meksikonkarvattoman suurta kokoluokkaa.

Pidemmittä puheitta olette hyvin tervetulleita tutustumaan Crestriniin, minuun ja koiriini. Toivon että viihdytte, otatte minut kohtuullisen lämpimästi mukaan joukkoonne ja toivottavasti mahdollisella yhteistyöllänne autatte minua edesauttamaan virtuaalikoiramaailman koirakannan parantamista ja monipuolisuuden lisäämistä.

ps. katso myös meihin liittyvät muut topikit;
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=18&t=7624
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=8035
Hurjaharjoja by. Crestrin
Shanya
Vuohenruokaa

Re: Kiinanharjakoirakennel Crestrin!

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Oi, ihastuin tähän leiskaan heti! Se on tosi, tosi hieno. Tekstiä on myös tosi kivasti, vaikka vähän keskeneräset sivut muuten on, mutta ei ihme, jos tämä nyt on uusi kennel.

// Nyt toimii, mun koneessa vika. Kaikki on mun mielestä tässä kennelissä tosi hienoa, toivotan hyviä hetkiä virtuaalikoirien parissa.
Kuva
Netta
Alkupalat
Viesti:

Shanya kirjoitti:Oi, ihastuin tähän leiskaan heti! Se on tosi, tosi hieno. Tekstiä on myös tosi kivasti, vaikka vähän keskeneräset sivut muuten on, mutta ei ihme, jos tämä nyt on uusi kennel. Tota noi muut sivut lataa tosi kauan, onks ne viel ees valmiita? Kun ne on, jos ne ei oo, laitan lisää kommenttia:]
Kaikkien sivujen pitäisi toimia. Poikkeuksena "ei koiraa" -sivut. Kasvatus-sivulla "suunnitelmat" ja "kasvatit" :o
Fanny
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Fanny »

Mulla ainakin latautuu aika nopeasti noi sivut :D. Ja toi leiska, sitä mä R-A-K-A-S-T-A-N!
  • i heart u
Netta
Alkupalat
Viesti:

elluuu kirjoitti:Mulla ainakin latautuu aika nopeasti noi sivut :D. Ja toi leiska, sitä mä R-A-K-A-S-T-A-N!
Kiitos :)
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Sama täälä leiska on aivan mahtava!
Netta
Alkupalat
Viesti:

Kitu kirjoitti:Sama täälä leiska on aivan mahtava!
Kiitos :) Mukavaa että ulkoasu on mieleen ^^
Pataposki
Kanada

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Toi ulkoasu on niin beautiful ^,..,^
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

mulla ei vissiin toimi ihan oikein, vai kuuluuko tossa linkkien alla olla paksu valkoinen viiva? ulkoasu on malliltaan ja asettelultaan hurjan kiva mutta mä taas en väreistä pidä yhtään. onnea uuden kennelin kanssa! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Netta
Alkupalat
Viesti:

Pataposki kirjoitti:Toi ulkoasu on niin beautiful ^,..,^
Kiitos :)
remi kirjoitti:mulla ei vissiin toimi ihan oikein, vai kuuluuko tossa linkkien alla olla paksu valkoinen viiva? ulkoasu on malliltaan ja asettelultaan hurjan kiva mutta mä taas en väreistä pidä yhtään. onnea uuden kennelin kanssa! :)
Ei siinä _paksua_ valkoista viivaa pitäisi olla O_o Ohut valkoinen viiva kylläkin.

Huomaisin tässä muuten juuri, että ulkoasu kusee aika rankasti IE:llä, joten jos joku osaa auttaa koodaamaan ulkoasun myös sille sopivaksi, niin otan neuvoja vastaan ;D
Vastaa Viestiin