Shetlanninlammaskoiraurosta etsitään..

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Alina
Alkupalat

Shetlanninlammaskoiraurosta etsitään..

Viesti Kirjoittaja Alina »

.. silmäterälleni Jääkyyneleen Donnalle

Pentue tulisi siis joulu/tammikuulle. Urokselta en vaadi mitään muuta kuin evm- tai erittäin tuntematonta sukua - ihan sen takia, että nartulla itsellään on jo melko levinnyt suku. Toivoisin, että uros on suorittanut BH-kokeen hyväksytysti ja on paimennusvalio, muut tulokset vain plussaa. Näyttelyistä laatumainintana olisi oltava ainakin se EH.

HUOM! Tämä pentue jäisi minun ja uroksen omistajan väliseksi, eli todennäköisesti vain kaksi pentua tulisi syntymään. Pentujen jalostusoikeuksista keskustellaan sitten myöhemmin privateilla.

Vapaamuotoisia tarjouksia alle, joustan lähes kaikessa. (:
and we talk about stupid things like feelings and men
veeramurmeli
Alkupalat

Re: Shetlanninlammaskoiraurosta etsitään..

Viesti Kirjoittaja veeramurmeli »

Heips! Minulla olisi shettisuros, Susan's Smart Guy. Koira on tuontikoira, joten oikeaa sukua sillä ei oikeastaan olekaan, mitä nyt keksin nimiä päästäni koiran sivulle '^^ Minkäänlaisia saavutuksia ym. ei ole, enkä ole vielä kerennyt kisaamaan kun tänä iltana sain.. Tuskin kauheasti virallisissa edes kisaan kun en noista lyhenteistä ym. mitään tajua, mutta ken tietää.

http://shelta.webs.com/lauma/guru.htm <-- Tuolla Guru asustelee. Jos ei ole tarpeeksi 'hieno' koira, voin etsiä muualta shelttinartun 8'')
Kuva
Sohvi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Sohvi »

Minulla on! Kingilläkin on tosin aikas tuota... pitkä ja ehkä vähemmän harvinainen suku. Pojan meriitit ovat BH vPVA vKTV. Koirulilla on myös yksi ykköstulos alokasluokasta, muttei yhtä ainutta näyttelytulosta :( Kingillä ei myöskään ole aikaisempia pentueita, mutta suvun yleisyys on kyllä ongelma.

Prívels Kingdom Frel
Kuva
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ Oletko sä vielä kiinnostunut mun nartusta? Mä haluisin nimittäin että isällä olisi vain yksi pentue kun emän sukukin on aika yleinen. :/
Alina
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Alina »

Tämä edelleen hakusessa, jos en saa nyt Sohvia kiinni. :)
and we talk about stupid things like feelings and men
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mun pitää vielä kasvattajan kanssa jutella, mutta mahdollisesti jalostukseen voisi käyttää Leniä (Furenzan Levoton Prinssi). Meriitteinä Lenillä on BH ja vPVA, näyttelyistä saatua H & EH, itse en ole mikään erityinen näyttelyihminen, mutta parissa näyttelyssä olen silti käyttänyt :) Tokosta löytyy yksi ykköstulos, agilityssäkin kisautettu, mutta ei oo menestystä tullut. :) Sivuja ei oo hetkeen päivitelty, mutta päivittelen enemmän kunhan poitsu muuttaa toiseen kenneliini tässä lähiaikoina. :)
Vastaa Viestiin