wolves OF SILENT WATER ---
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
wolves OF SILENT WATER ---
Marraskuussa aloitettu pikkuprojekti on viimein saatu kammettua valmiina ylös! Of Silent Water on pienimuotoisesti saarlos wolfhondeja ja ceskoslovensky vlcakeja kasvattava kennel, jonka koirien kanssa painotetaan pääasiassa näyttelyihin, paimennukseen ja pk-puolelle (jälki + suojelu). Kisailuilla otetaan rennosti ja pentuetavoitteetkaan ei ole vielä korkealla - tarkoituksena on laajentaa virtuaalimaailman csv- ja swhkantoja sekä tuoda uusia koiria tämän rodun piiriin.
Pitemmittä puheitta, tervetuloa:
of SILENT WATER
Ja ennenkuin tulee kitinää englanninkielisen version virheistä, puolustaudun sanomalla, ettei sitä ole vielä tarkistettu. ;)
Pitemmittä puheitta, tervetuloa:
of SILENT WATER
Ja ennenkuin tulee kitinää englanninkielisen version virheistä, puolustaudun sanomalla, ettei sitä ole vielä tarkistettu. ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Odea
- Höpsö veitikka
Re: wolves OF SILENT WATER ---
Miusta on oikeesti tosi ihailtavaa että sinä jaksat lähes jokaiseen kenneliisi tehdä englanninkielisen version, se edesauttaa todella paljon sitä, että ulkomaiset virtuaalikennelharrastajat pääsee tutustumaan suomalaisiin kenneleihin. :D Ja onneks just sinä, Pehko, teet nämä versiot, koska siun kennelit on aina pettämättömän upeita ulkoasuiltaan kuin myös sisällöiltään! Kadehdin tosiaan taitojasi rakentaa näitä kenneleitäsi omalla täydellisyyttä hipovalla tavallasi. Aww, me likes!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Tinypic päättää kusta, eikä näytä mitään kuvia. Kokeilin jo vähän aika sitten, eikä toiminut silloinkaan :S
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitokset Odalle noin ylistävästä kommentista! (:
Kirsi, eiköhän se kohta ala toimia. ;) Mulla ainakin toimii tällä hetkellä, eihän nuo yleensä kauaa onneksi kestä.
Kirsi, eiköhän se kohta ala toimia. ;) Mulla ainakin toimii tällä hetkellä, eihän nuo yleensä kauaa onneksi kestä.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Marras
- Kanada
Punainen sointuu kivasti harmaan kanssa, tulee tosi utuinen olo (joka sopii hyvin mun mielestä tuohon nimeen), mutta sitä olemusta rikkoo otsikkokuvan "kova" loppuminen, kun sitä ei ole mitenkään häivitetty/reunoitettu. Samoiten tätä tekee myös "yhtäkkiä" alkava musta tausta. En kyllä oikein tiedä tosta efektistä, jolla luodaan nuo auringonvalon heijastumisen (jep hyvä selitys on hyvä), mutta en ole edes varma kuuluuko se tuohon kuvaan, vai onko se siihen laitettu :D.
Eipä mulla nyt kauheasti tästä ole sanottavaa, ei oikein herätä mitään vakavaa, sillä tuota on mukava katsella ja seurata. Tekstit oli kyllä vähän liian kiinni toisissaan, ja niitä voisi rikkoa hieman erilleen (lue: en jaksanut lukea tekstejä läpi kuin muutaman lauseen :<).
Eipä mulla nyt kauheasti tästä ole sanottavaa, ei oikein herätä mitään vakavaa, sillä tuota on mukava katsella ja seurata. Tekstit oli kyllä vähän liian kiinni toisissaan, ja niitä voisi rikkoa hieman erilleen (lue: en jaksanut lukea tekstejä läpi kuin muutaman lauseen :<).
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitoksia hyvästä palautteesta ankie! Kiinnitän mainitsemiisi tekijöihin huomiota tulevaisuudessa. :) Muutan ehkä myös tuota riviväliä (oletan että meinasit sitä?), mikäli se ei itsestäni ala mennä sit liian suureksi. Tack för dig!
Olisko muilla vielä sanottavaa?
Olisko muilla vielä sanottavaa?
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
Katos, sama kasvatusrotu kohtaa taas (haskit, malamuutit ja nyt ceskot ja saarlossitkin) ;-)!
Tuo nimi tuottaa mulle vähän päänvaivaa kun en osaa päättää, tykkäänkö siitä vai en. Noh, ulkoasuun se sopii ainakin enemmän kuin hyvin mutta of-alkuisista nimistä en tykkää sitten alkuunkaan. Silent Waterista mulle tuleekin sitten mieleen joku todella huonosti toteutettu kauhuelokuva? Ulkoasu on ihanan utuinen ja tummanpuhuva, eikä se ole liian tumma sekä varjostukset ym toimii hyvin. Otsikon alaotsikosta ei saa oikein selvää ellen olisi jo aikaisemmin tiennyt mitä siinä lukee. Väliotsikot saisivat olla hieman pienemmällä, otsikko jää vähän niiden varjoon ja ne hyppäävät silmiin aika ikävästi. Väliviivat saisivat olla tummalla, eivät nekään hyppäisi niin ikävästi silmiin. Kun nyt ne näyttävät vähän siltä, että et oo jaksanut niihin oikein panostaa ja "ne nyt vain ovat jotenkin tilanerottelijoina". Koristekuvat toimivat tällä kertaa hyvin (ja minähän en tykkää koristekuvista) sekä sanoitukset ovat kiva, omaperäinen lisä. Mutta nuo tekijänoikeus-merkinnät häiritsevät niiden välissä, ne on semmosta pikkusilppua kaiken keskellä. Imo ne ois voinu säästää kaiken muun kanssa sinne omalle tekijänoikeusosastolle. Koirien sivut näyttää kanssa jotenkin pikkusilpulta, johtuu ehkä siitä että väliviivat on samalla värillä kun kaikki muu. Kaikki on kuin samaa massaa, perustiedoissa esim. nuo "rotu" ja "ikä" tekstit ym vois pistää erikseen eri värillä niin se tois kanssa jotain erilaisuutta. Tekstit on semmosta perus tekstiä, mitä näkee melkeimpä kaikissa v.kenneleissä.
No tulipas pikkuisista asioista nipotettua. :-D Mutta mä kun tykkään aina itse ulkoasuja tehdessäni ja koodatessani kattoo tarkasti kaikki pikkusilput ym. (perfektionistin vikaa kun musta vähän löytyy) niin minkäs sille mahtaa. Kennelin kokonaisuudesta tykkäsin ja koiratkin oli nättejä, onnea kasvatustyöhön!
Tuo nimi tuottaa mulle vähän päänvaivaa kun en osaa päättää, tykkäänkö siitä vai en. Noh, ulkoasuun se sopii ainakin enemmän kuin hyvin mutta of-alkuisista nimistä en tykkää sitten alkuunkaan. Silent Waterista mulle tuleekin sitten mieleen joku todella huonosti toteutettu kauhuelokuva? Ulkoasu on ihanan utuinen ja tummanpuhuva, eikä se ole liian tumma sekä varjostukset ym toimii hyvin. Otsikon alaotsikosta ei saa oikein selvää ellen olisi jo aikaisemmin tiennyt mitä siinä lukee. Väliotsikot saisivat olla hieman pienemmällä, otsikko jää vähän niiden varjoon ja ne hyppäävät silmiin aika ikävästi. Väliviivat saisivat olla tummalla, eivät nekään hyppäisi niin ikävästi silmiin. Kun nyt ne näyttävät vähän siltä, että et oo jaksanut niihin oikein panostaa ja "ne nyt vain ovat jotenkin tilanerottelijoina". Koristekuvat toimivat tällä kertaa hyvin (ja minähän en tykkää koristekuvista) sekä sanoitukset ovat kiva, omaperäinen lisä. Mutta nuo tekijänoikeus-merkinnät häiritsevät niiden välissä, ne on semmosta pikkusilppua kaiken keskellä. Imo ne ois voinu säästää kaiken muun kanssa sinne omalle tekijänoikeusosastolle. Koirien sivut näyttää kanssa jotenkin pikkusilpulta, johtuu ehkä siitä että väliviivat on samalla värillä kun kaikki muu. Kaikki on kuin samaa massaa, perustiedoissa esim. nuo "rotu" ja "ikä" tekstit ym vois pistää erikseen eri värillä niin se tois kanssa jotain erilaisuutta. Tekstit on semmosta perus tekstiä, mitä näkee melkeimpä kaikissa v.kenneleissä.
No tulipas pikkuisista asioista nipotettua. :-D Mutta mä kun tykkään aina itse ulkoasuja tehdessäni ja koodatessani kattoo tarkasti kaikki pikkusilput ym. (perfektionistin vikaa kun musta vähän löytyy) niin minkäs sille mahtaa. Kennelin kokonaisuudesta tykkäsin ja koiratkin oli nättejä, onnea kasvatustyöhön!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitos kommentista! Alaotsikosta olen kanssasi samaa mieltä, mutta parannan sitten seuraavassa ulkoasussa. :) Väliviivoja kokeilin myös tummalla, enkä oikein pitänyt niistä sellaisena, vaan koin vaalean paremmaksi ja selkeämmäksi. Tekijänoikeusmerkinnät ovat kuvien alapuolella vain sen takia, että kuvalupapaikkoihin kyselyitä kirjoittaessani olen sanonut merkitseväni copyt kuvien alle. Lisäksi se antaa imo paremman kuvan virtuaalikoirailijoista ulkomaailaisille, kun copy on heti kuvan alla. Perustiedoissa koirien kuvien vieressä eriväriset tekstit eivät minun korvaani kuullosta hyvältä idealta - siitä seuraisi ehkä vaint urhaa sekavuutta. :)
Lisää kommenttia saa laittaa vielä jos mieli tekee!
Lisää kommenttia saa laittaa vielä jos mieli tekee!
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &