En laittanut Basuunasta tänne linkkiä kun se oli uutukainen, mutta kai se nyt täytyy laittaa kun pian on uusi vuosi, uudet kujeet ja uusi ulkoasu. :D Ulkoasu on Juintun käsialaa.
Tästä Basuunaan
Kaipaisin komennttia ulkoasusta ja tunnelmasta yleensä, sekä erityisesti teksteistä. Tekstit ovat minun heikko kohtani ja olen nyt yrittänyt kerrankin saada jotakin järkevää ulosantia kennelin sivuille eli antaapi tulla palautetta.
Basuunan uusi kuosi
-
Hubble
- Vuohenruokaa
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: Basuunan uusi kuosi
Uus ulkomuoto on tosi kiva, tykkäilen, vaikka yleensä tämmönen värimaailma ei kuulu mun mieltymyksiin. Otsikossa on tosi kivasti aseteltuna kuvat. Ainoa mikä tässä kokonaisuudessa häiritsee on tekstien epätasaisuus, molemmin puolin tasattu teksti on mun mielestä siistimmän näköistä.
Alfonso raukka jäi ihan ypöyksin, Scarletsiin meinaan tulossa tässä lähiaikoina pentue ja mulla on jo nyt liikaa koiria eli jouduin skippaamaan. :D (pojalla on muuten tosi liikuttava nimi)
Ei mulla sitten muuta, hyvää menestystä vuodelle 2010! ;)
Alfonso raukka jäi ihan ypöyksin, Scarletsiin meinaan tulossa tässä lähiaikoina pentue ja mulla on jo nyt liikaa koiria eli jouduin skippaamaan. :D (pojalla on muuten tosi liikuttava nimi)
Ei mulla sitten muuta, hyvää menestystä vuodelle 2010! ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016