Sirkusmaniasta kärsivät viuluniekat - THE MELODIA

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Odea
Höpsö veitikka

Sirkusmaniasta kärsivät viuluniekat - THE MELODIA

Viesti Kirjoittaja Odea »

Nostalginen olo kun saa vihdoin näyttää, että on saanut jotain yksinkin aikaiseksi. Edelliset tänne mainostuksiin päässet kennelini ovat nimittäin vääjäämättä olleet jonkun muun kanssa valmistuneita. Nyt sain jotain itsekin valmiiksi, ja olen itsestäni ihan ylpeä. Teille muille se on mitä normaalein asia, minulle ei. On hienoa vihdoin sanoa, että kyllä, olen mukana virtuaalipuuhissa, vihdoin. Enkä vain... esitä olevani siellä.

Oli miten oli, tekstit ovat pitkiä ja uuvuttavia, tiedän sen, mutta olisi hienoa, jos joku jaksaisi kuitenkin lukea ne! Kennelhän on siis Melodia nimeltään ja kasvatusrodun virkaa wörkittää coton de tulear. Yksi koira on tällä hetkellä menossa mukana, nimittäin White Cloud Just a Choice aka Niilo, ihkuihanan White Cloudin kasvatti, awwwies! Coton de tulear on rotu, josta koen olevani kiinnostunut ja jonka kasvatusta jaksaisin vielä jatkaakin jonkun verran. :3 Toivottavasti kaikki asiat nyt sujuvat niin kuin olen suunnitellut, enkä jätä tätä projektia puolitiehen. I hope it so much.

Haha, en jaksa tänään oikein kirjoitella mitään kivaa. Haluaisin kuitenkin kiittää paria ihanaa ihmistä, jotka ovat suurenmoisesti edesauttaneet Melodian syntyä. Nämä ihmiset ovat cocoa, Spiegel, Milja, Timberwolf, Tuulia, Kirsi sekä Mariza. Olen teille ikuisesti kiitollisuudenvelassa jaja. Te ootte simppelisti ihania, kiitos.

Nyt, pitemmittä puheitta, tervetuloa Melodiaan!
kirby
Höpsö veitikka

Re: Sirkusmaniasta kärsivät viuluniekat - THE MELODIA

Viesti Kirjoittaja kirby »

Tosi kivan näköset sivut, ulkoasu on varsin kaunis. ;) Ja sit nää tekstit, mä tunnistaisin tästä tyylistä vaikka unissani että kuka ne on kirjoittanut. Sä olet löytänyt sen oman persoonallisen tyylis ja se näkyy tässä. Tästä kennelistä oikein purusaa semmonen ilonen fiilis.

Onnea nyt vaan tän projektin kanssa, hyvältä näyttää!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Odea
Höpsö veitikka

Kiitoksia paljon remi! Ulkoasu miellyttää omaa silmääkin aika paljon. :D Tekstit taas - noch, en osaa kirjottaa kun tollasta jaarittelevaa ja hieman humorististakin pölinää, ja jotenkin uskon että sen tunnistaa. Anygays, kiitos tosi paljon kommentista!
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Joo eipä mitään, pakko päästä kehumaan kun niin kivan näköset noi sivut on! (Vitsi mä rakastan noita brusheja.)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Odea
Höpsö veitikka

Hih, kiva kuulla, remi! :)

Haluaisiko joku sanoa jotain kivaa? Oisi tosi kiva kuulla mielipiteitänne. :D
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Ensinäkin, toi leiska on aivan ihana <3 Siinä on tosi nätit värit ja brushit, ja muutenkin kiva kokonaisuus. Tekstit ovat tosi kivat, ja mitä nyt sun tyyliä tunnen, ne on juuri sun omantyylisiä. Ei nyt tuu muuta kommenttia, oon muutenkin huono kommentteja kirjottamaan. Elikkäs kokonaisuudessaa tosi mukavat sivut:]
Kuva
Shagan
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Voi että sinä voit olla ylpeä itsestäsi! 8--D
Ensinnäkin, tuossa ulkoasussa on ihan mahtava tunnelma. Jotenkin niin harmooninen ja rauhallinen. Rakastan tuota istuvaa koiraa, joka katsoo kaukaisuuteen ja noita brusheja ja kaikkea. Nimi sopii todella hyvin kokonaisuuteen ja loppujen lopuksi Melodia ei kuulosta yhtään hassummalta.
Luin osan teksteistä ja voin sanoa, että tykkään. Ennen sinulla oli pienoinen tapa mennä liiallisuuksiin ja joistain teksteistä pystyi hieman loukkaantumaankin, mutta nyt noita oli kiva lukea. Etusivun ensimmäinen tekstipätkä oli mukava, mutta sitten tuo toinen pätkä ei ollut enään niin kiva. Jotenkin se tuntui hajanaisemmalta, mutta muuten etusivu on ihan perfekto!
Linkit on ihan nam ja koirien sivutkin. En ole kylä tottunut tuohon, että sukutaulu ja sukuselvittelyt on ennen luonnetta ja nyt se kohta näyttää jotenkin ahtaalta, mutta muuten tosi kiva sivut koirillakin. Niilon luonteen meinasin kokonaan jaksaa lukea ja tykkään kyllä kauheasti pojasta! Ihana luonne ja hyvin kirjoitettu erityisesti. ;)
Muista teksteistä en nyt kerkeä sanomaan mielipiteitä, mutta oikeastaan tykkään koko kennelistä todella paljon. Persoonallinen, muttei kuitenkaan mene ihan överiksi. :--D

Anteeksi epäselvä ja nopeasti hutaistu kommentti...
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Jaa, että tämmönen projekti se oli. :D Ensinnä täytyy todeta, että rakastan tuota nimeä!

Ulkoasu on varsin nätti! Värimaailmasta tykkään kovasti (sininen kuuluu suosikkiväreihini ja tuo sävy on vastustamaton), sillä se sopii paitsi talveen uskoakseni myös muihin vuodenaikoihin ja kasvatusrotuun. Ulkoasu tuntuu muutenkin kuvaavan hyvin kenneliä ja kasvatusrotua. Tykkään musiikkiteeman toistamisesta asussa, linkeissä ja teksteissä - toimii loistavasti! Taustan harmaansininen sävy ei oikein mun silmäni mielestä istu muuhun kokonaisuuteen. Taustakuvan vaihtuessa taustaväriin tulee muuten sävyssä pieni hyppäys (eli väri ei ole sama tuossa kuvassa kun koodeilla määritettynä).

Koristekuvien valkoiset reunat eivät tunnus istuvan yksyhteen muun asun kanssa. Jotenkin koristekuvista jää muutenkin vähän irrallinen vaikutelma noin kokonaisuutta ajatellen. Koiran sivu on hyvin rakennettu ja erityisesti pitkä luonne ilahduttaa - luonteita kun näkee nykyään liian vähän!

Tekstit ovat hyvin Odatyyliä ja niitä löytyy runsaasti sivuilta. Tykkään humoristisesta otteestasi, joskin puhekieliset sanat tekstien joukossa särähtävät korvaan ("onks", "mulkata" yms.). Musiikkiteema toistuu mukavasti väliotsikoissa ja jossain määrin teksteissäkin. Sirkuksesta ja muusta vastaavasta höpöttäminen ei sen sijaan tunnu istuvan yhtään Melodia-nimen luomaan kuvaan valkeista puuterihuiskuista. :D Mutta siis kuten todettu tekstiä on kiitettävästi kaikilla sivuilla ja huumori jossain määrin iskee ainakin minuun.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Wow! Erittäin upea ulkoasu ja ihana idea, mutta kaikista eniten mieleeni jäi teksti. Miten joku voi olla oikeasti noin hyvä kirjoittamaan? Ja vielä tuo esittely, niin pitkä, että huh huh. Mutta siis todella nätit sivut, kokonaisuus toimii täydellisesti. Onnea jatkoon : )
the weather changes
Odea
Höpsö veitikka

Voi kiitos kaikille ihanaisille kommentaattoreille <3 Lansu_, olen itsekin huomannut tuon ulkoasussa esiintyvän kauneusvirheen, mutta itseasiassa ei se minua kamalasti haittaa. :D Kelpaa se tuolleinkin! Ja vielä Shaganille, tekstit todellakin tökkäilevät jossain määrin ja puhekieli saattaa säröttää kokonaisuutta, mutta se on oikeesti osa Melodiaa, enkä osaa päästää siitä irti. ;) Kiitos nyt kaikille ihanille, jotka jaksoi kommentoida, ootte kyllä mussukoita.

Haluiskos joku sanoa vielä jotain? (:
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Melodia on nimenä aika yksinkertainen eikä välttämättä kaikista mieleenpainuvin valinta. Pidin enemmän Mariana Trenchistä, mutta kyllä tämäkin menettelee. Ääneen lausuttuna se kuulostaa harmoniselta ja kauniilta.

Ulkoasu ja kennelnimi eivät voisi sopia paremmin yhteen! Melodiasta tulee itselleni mieleen meri ja aallot -> sininen väri sopii tähän mielikuvaan. Ulkoasu on mielettömän kaunis brusheineen ja kuvanmuokkaus on onnistunut. Mua vain häiritsee ihan suunnattomasti nuo kaksi pikkukuvaa oikeassa laidassa. Tausta taas sotii kirkkaamman sinisen keskiosan kanssa. Olisin tykännyt enemmän, jos sama sinisen sävy olisi jatkunut myös taustassa. Nyt ulkoasu loppuu kuin seinään. Koristekuvista joku taisikin jo huomauttaa, mutta munkaan mielestä ne ei sovi kokonaisuuteen. Ne rikkovat ulkoasun yhtenäisyyden ja pomppaavat liikaa esiin valkoisine reunoineen. Koristekuvia ei välttämättä tarvitsisi ollenkaan, kun ulkoasu on noinkin koristeellinen.

Sun kirjoitustyylisi jakaa varmasti mielipiteet. Itseeni se ei oikein kolahda - mä kun tykkään virallisemman sävyisistä teksteistä, tylsä kun olen :D Luin etusivun kokonaan läpi, mutta muita sivuja en jaksanut, koska tekstiä löytyi hirmuisesti - ehkä liikaakin. Välillä sun iloinen tapasi kirjoittaa menee jo vähän ylikin. Täytyy harmikseni todeta, että mulle tulee mieleen sana 'väkisinväännetty', vaikka uskon ettei niin edes ole! Itse karsisin osan teksteistä pois, koska tuonne mahtuu asian lisäksi vähän liikaa turhaa pälätystä. Hieno juttu on, että olet löytänyt oman, selkeästi tunnistettavan tyylisi, josta saat olla ylpeä! Mielikuvitusta ja lahjakkuutta sulta ei puutu!
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Olen samoilla linjoilla Been kanssa näistä teksteistä. Mulla tulee mieleen jo ennenkuin avaan tuon sivun, että sieltä tulee taas sitä samanlaista, ehkä vähän liioiteltua ja yliampuvaa tekstiä. Mulla töksähtää lukeminen "kaksimielisiin cottonkakaroihin". Lisäksi mie löydän tuolta muutamia juttuja, mitkä kanssa töksähtää. Kyllä mie tiedän, että tota pidetään persoonallisena tyylinä, muttakun muhun se ei vaan kolahda. Pienet kikat on mun makuun, ei liian suurieleinen ja yliampuva. Niilon luonnetta en uskalla lähteä edes lukemaan.

Ulkoasuhan on nätti värimaailmaltaan, tosin itse olisin nähnyt ulkoasun keskitettynä ehkä parempana, mutta käy se noinkin. Löydän tosta "Melodia" otsikon takaa brushikimpun, mikä sopii toki tähän ulkoasuun, ja onneksi niitä ei ole tungettu ihan tolkuttomasti. Tästä pisteet. Linkit on nätit, tosin itse en ehkä tuota kiemuraa olisi linkkeihin laittanut. Koristekuvat on aika tiukat rajauksiltaan, vähän vapaampi olisi sopinut paremmin omasta mielestäni.

Kuulostaapa negatiiviselta kommentilta. Löydän tästä kennelistä kyllä paljon enemmän positiivista, kuin negatiivista.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Odea
Höpsö veitikka

Kiitoksia molemmille kommenteista! :) Tosiaan, teksti on omalaatuista ja jossain kohdin yliampuvaakin ja arvasin, että se jakaa mielipiteet. Oli miten oli, kiitoksia tosi paljon.

Haluisitteko vielä turrukat sanoa jotain? 8---)
Carlyon
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Kennelin nimivalinta ei oikein kolahda. Melodia toimisi paremmin, jos siihen liittäisi vaikka jonkun lyhyen sanan. Sillä nimeen saisi sen pienen jujun, jonka vuoksi se jäisi paremmin muiden mieleen. Nyt Melodia hukkuu ehkä vähän sinne muiden samanlaisten nimien joukkoon.

Ulkoasu on taas tosi kaunis ja sopii ainakin hyvin kennelnimeen. Tykkään tosi paljon väreistä, brusheista ja ylipäätään tuollaisesta unenomaisesta tunnelmasta. Tuo istuva cotton on tosi hyvin rajattu ja sopii hyvin otsikon kokonaisuuteen. Ainut "vika" otsikossa on vaan se, että kaksi pientä kuvaa tuolla oikeassa sivussa rikkovat muuten hempeää kokonaisuutta. Niiden tilalle olisi voinut häivyttää vaikka toisen cottonin. Olen myös samoilla linjoilla Been kanssa siitä, että otsikon kaunis sininen olisi voinut jatkua ja tausta voisi olla lähempänä sen väriä. Koristekuvatkin pomppaavat vähän ikävästi silmään paksujen valkoisten reunojen takia, eivätkä ne oikein sovi kokonaisuuteen.

Tekstit taas ovat sitä siun omaa tyyliä, josta sitten tykkää tai ei. Itse valitettavasti lukeudun näihin, joihin se ei pure. Luin ainoastaan etusivun kokonaan ja muut sivut silmäilin nopeasti läpi. Pakko sanoa, että tekstit ovat aika yliampuvia ja ne toistavat itseään tosi paljon. En myöskään oikein saa siitä sirkusideasta oikein kiinni. Teksien seassa on myös paljon sellaisia lauseita ja sanoja, jotka eivät yksinkertaisesti toimi. Niistä jää väkisinkin sellainen fiilis, että on yritetty vaan esittää hauskaa ja kekseliästä.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

omnom mähän sanoin et täst tulee hitti! (ja muuten kiitoksia :D)

Mut joo. I like ja tää pääsee kyllä JC:n listalle!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Vastaa Viestiin