O: Englanninsetteriuros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Fanny
Nostaa rautaa

O: Englanninsetteriuros

Viesti Kirjoittaja Fanny »

Kanakoiriin olen nyt ihastunut, mutta uutta kenneliä en ole perustamassa. Joten nyt olen ottamssa Harjavaan englanninsetteriurosta, kuvaa ei tarvitse olla. Koiran kanssa kilpailtaisiin eniten kanakoirakokeissa, mutta myös näyttelyitä ja tokoa tulisin kilpailemaan. Toki BH-kokeessa käymme ellei koira ole vielä suorittanut sitä.
  • i heart u
juulia
Floodari

Re: O: Englanninsetteriuros

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mulla on jo kohta vuoden (!!) ollut noita koiria tuolla myynnissä, vielä enkkusetteriuros jäljellä :----) Täällä myyntiehdot sun muut nähtävissä. Eli Graz Be Elite Is My Might "Noppa" on syntynyt 5.7.2008. Ikääntymistä voi vaihtaa miten haluaa. Nopalla on 3x vKUMA eli kisaoikeus MAXI II, se on suorittanut BH- kokeen, tokosta kaksi I- tulosta (TK1), metsäjäljessä Suomesta 4x I- palkinto (yhtä ykköstä vaille valio), kanakoirakokeista yksi I- palkinto ja se on käynyt viidessä näyttelystä joista kaikista tullut erinomaista. Kuvista kannattaa kysyä cazalta (turrilassa samalla nimimerkillä) jos tahtoo mukaan ja luonteen saa jos haluaa, mutta sitä kannattaa muokkailla kun tossa on aika paljon siitä, miten Noppa on tullut mulle. :)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=8086

Cottongrassin ekasta pentueesta englanninsetteriuros vielä myynnissä (Cottongrass Dark Passion). Tuolta topasta voi vilkaista vähän lisää informaatiota ja kaikesta saa esittää kysymyksiä jos mieleen tulee. :) Kutsumanimen saat itse päättää, aikaisemmin poika on totellut nimeä Tatsi.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Fanny
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Fanny »

Mä otan noi molemmat, enkkusettereihin jää koukkuun :)
  • i heart u
Vastaa Viestiin