Moi kaikille !
Oon ollut v-maailmassa pitkään nuorempana, nyt tein comebackin ja aloitin uudella kennelillä, joka kasvattaa näillä näkymin noutajia. Eniten kuitenkin varmaan kultaisia ja tollereita tulossa sinne, kun itselläni on kultsu ja tolleritkin lähellä sydäntä. Toivoisin hoitajiakin sinne, mikäli kiinnostusta on kenelläkään, menkää nyt ainakin katsomaan. Ja ulkoasusta sen verran että onhan tuo aika vaatimaton, mutta otsikkokuvaa yms. on tulossa, siltä osin hieman keskeneräinen, mutta muuten kennelini on valmis, eli tervetuloa käymään! Vieraskirjaan saa jättää palautetta ja jos kiinnostusta on niin saa toki kysyä yhteistyöhön tai linkitykseen, minulle ainakin se sopii. Uusia koiriakin voisin ottaa, jos jollain olisi vaikka myynnissä tai jotain =)
Sirpaleen
uusi kennelini, Sirpaleen
-
aliiisa
- Alkupalat
uusi kennelini, Sirpaleen
Sirpaleen noutajat
- dog don't need words to say I love you.
ps. Simon Baker, sulla on paikka mun sydämessä
- Hyena
- Sumopainija
Re: uusi kennelini, Sirpaleen
Tervetuloa vaan joukkoon!
Voi vitsi että mä tykkään tästä. &.& Tässä on sitä (viimeaikoina tällä palstalla jo mainituksi tullutta) nk. "vanhojen hyvien aikojen tunnelmaa". Ulkoasu on (ilmeisesti?) vapaastikopioitavista ja hieman väritön, kaipaisin siihen joitakin kuvia tai muuta piristettä. Otsikko on hieman ankea, kun se on vain kirjoitettu tuonne ylös. Jo pelkästään koristekuvat tekstien seassa toisivat mukavaa piristystä sivuille.
Mutta sitten pääsenkin sisältöön. Tekstiä on mielestäni sopivasti, juuri sen verran että tälläinen laiskimus jaksaa lueskella lävitse.
Pidän hirmuisesti kirjoitustavastasi, tekstiä on mukava lukea. Kasvatukselle olisi ehkä voinut oman sivunsa tehdä, mutta ihan hyvä se on noinkin, kaikki olennainen on kumminkin mainittu. Koirasi ovat kauniita ja luonteet ihania, kultsun omistajana Romeon luonne pisti hymyilyttämään. =)
Itselläni on kultaisia (sekä toitsuja) kasvattava kennel Majavalaakson, jos linkität meidät niin me linkitämme teidät!
Voi vitsi että mä tykkään tästä. &.& Tässä on sitä (viimeaikoina tällä palstalla jo mainituksi tullutta) nk. "vanhojen hyvien aikojen tunnelmaa". Ulkoasu on (ilmeisesti?) vapaastikopioitavista ja hieman väritön, kaipaisin siihen joitakin kuvia tai muuta piristettä. Otsikko on hieman ankea, kun se on vain kirjoitettu tuonne ylös. Jo pelkästään koristekuvat tekstien seassa toisivat mukavaa piristystä sivuille.
Mutta sitten pääsenkin sisältöön. Tekstiä on mielestäni sopivasti, juuri sen verran että tälläinen laiskimus jaksaa lueskella lävitse.
Itselläni on kultaisia (sekä toitsuja) kasvattava kennel Majavalaakson, jos linkität meidät niin me linkitämme teidät!
-
aliiisa
- Alkupalat
Re: uusi kennelini, Sirpaleen
Hyena , kiitos ! Ulkoasu on menossa vaihtoon, tuo oli väliaikainen vaan, vaihtuu kohta. =)
tuosta linkityksestä vastailinkin Majavalaakson viekkuun.
tuosta linkityksestä vastailinkin Majavalaakson viekkuun.
Sirpaleen noutajat