Daseis uudistui! - uusi ulkoasu
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Daseis uudistui! - uusi ulkoasu
Uudistuimme taas!
Haluan tästä mielpiteitä ja etenkin niitä parannusehdotuksia! Koirat-sivun asettelu on vieläkin vähän mysteeri, eli tuommoisiksi tylsiksi linkeiksi ei ole jäämässä.
DASEIS
Haluan tästä mielpiteitä ja etenkin niitä parannusehdotuksia! Koirat-sivun asettelu on vieläkin vähän mysteeri, eli tuommoisiksi tylsiksi linkeiksi ei ole jäämässä.
DASEIS
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Daseis amerikanakitat & australianpaimenkoirat
linkki ei toimi :<
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Nyt pitäisi toimia ^
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Janina
- Höpsö veitikka
Toimii kun otat perästä .htm pois.
-
noel
- Lassien tassuhiki
Mä kyllä tykkään tästä ulkoasusta :----) Erikoinen se ei ole tai mitenkään massasta erottuva, mutta pidän siitä silti. Värit ovat mukavat ja talviset, kuitenkin olisin ehkä itse laittanut väriksi jonkin toisen, rohkeamman värin. Sininen on hieman tylsähkö. Palkissa on käytetty kivalla tyylillä kolmea eri sinisen sävyä ja tuo paksu viiva erottaa linkit otsikon puoliskosta hauskasti. Tykkään miten ulkoasussa on käytetty ns. tavallisia fontteja, nykyään kun kaikkialta löytyy vain hienoja fontteja. Ei mulla nyt muuta.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Voisin joskus kokeilla vaihtaakkin tuota värimaailmaa jos se näyttäis vähän persoonallisemmalta :-) Kiitos kovasti palautteesta!
// 125 on vaan vilkaissut tuon yhen kommentin jälkeen muttei muilla mitään palautetta? :( Wake up peoples.
// 125 on vaan vilkaissut tuon yhen kommentin jälkeen muttei muilla mitään palautetta? :( Wake up peoples.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Ulkoasu on sitä taattua riolen simppeliä, mutta silti aina niin kaunista laatua. Muutenkin se on hyvin käyttäjäystävällinen ja toimii moitteettomasti niin asettelultaan kuin yksinkertaisine fontteineen. Ainut miinus on vaan vähän pliisut värit, joiden takia ulkoasu hukkuu massaan. Pirteämmillä ja leikkisämmillä väreillä tosta saisi aivan älyttömän hienon, ja silloin se jäisi varmasti paremmin käviöiden mieleen. Tekstiäkin sivuilta löytyi ihan sopiva määrä ja luin oikeastaan lähes kaiken läpi. Tykkään tosi paljon kirjoitustyylistäsi, koska se on selkeää ja virheetöntä, muttei kuitenkaan tippaakaan tylsää. Kokonaisuudessaan Daseis on tosi hieno kenneli, johon on selkeästi panostettu. Jos joskus otan itselleni aussien tai amerikanakitan niin tiedän ainakin kenen kasvattajan puoleen tulen kääntymään. ;) Paljon onnea jatkoon!
Nyt tuli kyllä vähän lyhyt kommentti, mutta toivottavasti saat edes joitan irti..
Nyt tuli kyllä vähän lyhyt kommentti, mutta toivottavasti saat edes joitan irti..
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Voi vitsit, kiitoksia ihan älyttömästi ihanasta kommentista! :) Piristi kyllä todella päivää. Oon itsekin todella tyytyväinen lopputulokseen, ja tosi mahtavaa että muutkin tyksäilee. Niinkuin aikaisemmin sanoin, voisin tosiaan kokeilla tuota ulkoasua eri värityksillä, vaikkapa kesempänä jotain vihertävää väriteemaa.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: Daseis uudistui 24.06!
Ylösnousemuksen aika, tervetuloa uuteen Daseisiin!
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
hmm.. no ihan nätti ja rauhallinen ulkoasu, tosin olisin odottanu ehkä jotain pirteää yksityiskohtaa. Nyt ensinnäkin mustat tylsän näköiset tekstit eivät houkuttaneet lainkaan lukemaan, päin vastoin teki melkein heti mieli vaan klikata ulos sivulta. Toiseks mul kesti ikuisuus löytää missä tuolla on koirat, kunnes ne löyty tuolta ihan sivun lopusta. Viralliset ja nätit sivut, mutta etenkin kun tuo on sinun, Riina, tekemä lei niin olisin odottanut ehkä vähän enemmän mielikuvitusta. Sitten tuo taustakuva latasi ikuisuuden ja sai jo koneenkin melkein sanomaan tilt. Koiran sivut on oikeastaan ainoat positiivisen palautteen ansaitsijat. Nam! Tyksin hirmuisesti kisakalenterista ja tuosta tietoloota+kuva -yhdistelmästä. Jos vähän keksit tohon jotain piristystä, melkein pelkkä otsikonkin tyylin (värin, asettelun) vaihtaminen auttaisi hurjan paljon (:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Kiitoksia siulle kommentista Juinttu! Hmmm.. tein tuon ulkoasun niin pikaisesti että en edes tainnut jäädä pahemmin sitä tuijottelemaan. ;D Värejä voisin kyllä kokeilla piristää jos jotain kivaa tuonne vielä keksin.. Taustakuva on muuten jpg. muodossa ja laatukin on asetettu huonommaksi, jotta se olis mahdollisimman pieni. Paitsi oho, toi on kyllä pituudeltaan turhan iso, kun se ei muutenkaan jatku, sitä vois siis lyhentää.
/ Noniin, nyt taustakuvan pitäis ladata puolet nopeammin!
/ Noniin, nyt taustakuvan pitäis ladata puolet nopeammin!
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Täytyy sanoa, että mä odotin jotain ehkä vähän "prameampaa". Toki toi ulkoasu on kaunis kaikessa yksinkertaisuudessaan, eroaa vähän niistä perinteisemmistä "laitetaan ulkoasuun kuva ja mapatut linkit"-ulkoasuista. Itse laittaisin nuo Kasvatustoiminnastamme ja Koirat-väliotsikot laittaisin kuvina(kuvankäsittelyohjelmalla tekisin siis ne tekstit jne), nyt ne tuppaa katoamaan ja mäkin vähän haeskelin niitä koiria... Vähän hämää kun nuo kaikki ylhäällä olevat linkit on niin erilaisia sisällöiltään. Yksi aukeaa uuteen ikkunaan, yksi sähköpostiin, yksi suoraan vieraskirjaan ja yksi blogspotin blogiin. En ole ikinä perustanut virtuaalikenneleiden blogeista, varsinkaan jos ne on tehty ulkoiselle palvelimelle(vai sivutilalle, miksikä sitä kutsutaan?). Itse tekisin websiin vaikka blogi.htm-sivun, laittaisin sinne tuon saman ulkoasun kuin etusivulla ja kirjoittaisin sinne. Näin säilyisi edes jonkinlainen yhtenäinen linja.
Ulkoasun värit ja kuvat toimii hyvin keskenään, toimeliaat bordercolliet ja westernistä muistuttavat sävyt on aina ollut mun mieleen!
Flickrin copyt on laitettu hyvin, mutta missä maininta lisenssistä?
/ Mä odotin sitä prameutta enemmänkin värien kanssa leikkimisellä, että toisit esille jotain vähän erilaisempia väriyhdistelmiä tmv. Kuten sanoin, nykyiset värit toimii mutta oon aina yhdistänyt sut vähän räikeämpiin väreihin.
Ulkoasun värit ja kuvat toimii hyvin keskenään, toimeliaat bordercolliet ja westernistä muistuttavat sävyt on aina ollut mun mieleen!
Flickrin copyt on laitettu hyvin, mutta missä maininta lisenssistä?
/ Mä odotin sitä prameutta enemmänkin värien kanssa leikkimisellä, että toisit esille jotain vähän erilaisempia väriyhdistelmiä tmv. Kuten sanoin, nykyiset värit toimii mutta oon aina yhdistänyt sut vähän räikeämpiin väreihin.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Kiitoksia palautteesta. Mitkä kasvatustoiminta- ja koirat-linkit? Tarkoitatko noita otsikoita? Munkin mielestä ne kyllä tuppaa tuonne vähän katoamaan, mutta tosiaan ainakin tuo koirat-osuus on vielä kesken, kun en siihen ole mitään kummoisempaa asettelua keksinyt. Blogit pidän bloggerissa koska niihin on helppo kirjoittaa sitä kautta, kun päivittelen samalla noita muita blogeja. Linkit jotka on tuossa yläosassa, on ns. kaikki sellaisia linkkejä mitä en oikein muualle saanut ängettyä, eli tarkoitus ei ollutkaan tehdä niistä sellaista navigaation tyylistä.
Linsenssit on tosiaan unohtunut linkittää, lisäilen kun päivittelen sivuja seuraavan kerran.
Tahtoisin nyt vielä selventää, että minkä odotit olevan ns. prameapaa? Tarkoitatko siis tekstien asettelua, otsikoita jne. vai ulkoasua? Ois hienoa jos saisin jotain parannusehdotuksia, niin voisin parannella sivuja paremmaksi kokonaisuudeksi.
Linsenssit on tosiaan unohtunut linkittää, lisäilen kun päivittelen sivuja seuraavan kerran.
Tahtoisin nyt vielä selventää, että minkä odotit olevan ns. prameapaa? Tarkoitatko siis tekstien asettelua, otsikoita jne. vai ulkoasua? Ois hienoa jos saisin jotain parannusehdotuksia, niin voisin parannella sivuja paremmaksi kokonaisuudeksi.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: Daseis uudistui! - uusi ulkoasu
ensimmäinen viesti.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Nora
- Kanada
- Viesti:
Re: Daseis uudistui! - uusi ulkoasu
ULKOASU. <3_<3 Ihana, toi otsikkokuva ym. on niin ihana ja käytännöllinen ja &.& <3_<3. Mä en kyllä näe taustan kamaluutta yhtään, mut ehkä oon sokea. o__o
/laiska oon -.- edittaa tähän ehkä joskus jotain.
/laiska oon -.- edittaa tähän ehkä joskus jotain.
Et hätt noch immer jot jejange.