Tarjolla: n. petit basset griffon vendeen & u. briard

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Nath
Höpsö veitikka

Tarjolla: n. petit basset griffon vendeen & u. briard

Viesti Kirjoittaja Nath »

Karsin koiria, jotka ovat jääneet todella vähälle huomiolle, mutta joita en myöskään halua heittää enää kenenkään muun harteille kisattavaksi. Näillä koirilla ei ennestään ole jälkeläisiä enkä minä ole niitä jalostukseen käyttämässä, joten jos joku kaipailee uutta verta petitien ja briardien linjoihin, nyt olis eräänlainen once in a lifetime-mahdollisuus.

n. Kaarnekankaan Pois Se Minusta http://www.enma-daio.net/vkennel/index. ... oirat/kira
vFI JVA vFI MVA
Jokunen SERT, CACIB sekä pari RYP1-sijoitusta, lisäksi 1x MÄAJ1-palkinto. Suomalaista syntyperää (EVM-suku). Nätti tricolor-värinen neitokainen, josta saisi hyvän emän mille tahansa pentueelle.

u. Astrophela's Soulseeker http://www.enma-daio.net/vkennel/index. ... irat/sielu
BH Jk1 VPVA
Useampi SERT, CACIB sekä yksi RYP2-sijoitus plakkarissa. Pärjännyt hyvin myös käyttöpuolen lajeissa, kokeitlu myös vesipelastusta suht. hyvällä menestyksellä.

Isä- ja emäehdokkaisen suhteen vaatimuksia ei juurikaan ole. Kisautusta sopivasti, pari 1-tulosta käyttölajeista ei olisi ollenkaan pahitteeksi.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Tarjolla: n. petit basset griffon vendeen & u. briard

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Olisiko mahdollista saada käyttää Kiraa Artulla (vFIN KVA* vDKW-09 VV-09 vNW-09 vKREW-09 vAMW-09 Petite's Art Of Royal)? (:
Ajokokeista on käyttövalio ja näyttelyistä useita erinomaisia. Kiva luonteinen poitsu.

Pennut tulisivat Jääkyyneleen nimen alle ja pentueessa tulisi olemaan 2-3pentua, riippuen täysin kysynnästä. Sä varmaan tiedät noi mun kasvatusjuttuni, mutta kerron mielelläni lisää, jos vain haluat kuulla.

Onko sinulla pentueen kanssa kiirettä ja haluaisitko itse pentueesta pennun, jos nyt edes suostut lainaamaan Kiran minulle?
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Totta maar tuo käy! :D Mukava vaan huomata, että Kiralta sais kuitenkin edes yhden pentueellisen jälkikasvua maailmalle, ettei neidin suku mene sammumaan.
Sinänsä ei ole kiirettä, että ihan miten vaan sinun aikatauluusi sopii :) Pentua en haluaisi, ei ole tuo petit ihan sellainen rotu, jota jaksaisin kisauttaa.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Hieno juttu, että käy (: Laittelen tässä varmaan jonkun ajan kulttua pentuetöpön pystyyn, koska tässä olisi pari muutakin Jääkyyneleen pentuetta suunnitteilla, niin menisi tuo Kiran ja Artun pentue sitten samaan syssyyn.

Mutta inffoilen sua yv'llä sitten enemmän, kun on ajankohtaisempaa.
Vastaa Viestiin