O: pk. collie

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
eltzi
Alkupalat

O: pk. collie

Viesti Kirjoittaja eltzi »

Elikkäs etsin pk. collieta, sukupuolella, värillä ei ole niinkään väliä, uuteen kenneliini Wrongwayhyn. Kisänäyttöä ei ole, mutta tulen kisauttamaan koiraa aktiivisesti etenkin käyttöpuolella. En haluaisi mieluiten evm. sukuista koiraa.
allways by your side
Noemie
Syvällistä

Re: O: pk. collie

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Mulla olisi narttucollie myynnissä. Evm-sukuinen. Päätinpä nyt laittaa, vaikka suvullista koiraa pääasiassa etsitkin. Saanut ERI'ä näyttelyistä, suorittanut paimennuksen perusradan ja BH-suoritettuna.
I summer! classic, but so true.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: O: pk. collie

Viesti Kirjoittaja Netry »

Miulla olisi tarjota kasvattipalautuksena tullut cpkn RW´s Coincidenza in Paradiso, Dara, jonka myyn uuteen kotiin yhden pentueen sopimuksella - minä saan teettää neidillä pienen pentueen (2-3 pentua) halutessani, ja sitten koira siirtyy sinun omistukseesi. Mahdollisesti uudella omistajalla olisi myös halutessaan tilaisuus tehdä neidille pentue, suku ei ole niinkään yleinen. Daran äiti on evm. sukuinen narttu, Aamukasteen Hippiäinen ja isä on kokonaan evm. koira. Daran siskolle on luultavasti tulossa pentue, mutta olen aikalailla sitä mieltä, ettei haittaa jos Daralle tulisi kaksi pentuetta, kun äippäkin on pian menossa vihreämmille maille, kun ikä alkaa jo painaa.. :)
Sivuilta en ainakaan löytänyt Daralla yhtäkään tulosta, mutta googlettamalla saattaa löytyä. Jos Daralle ei löydy sijoituskotia, olen myös valmis myymään sen tarpeen vaatiessa ilman sijoitussopimustakin uuteen kotiin. Toivoisin kuitenkin, että minun kanssani juteltaisiin sitten siitä pentueen teetosta ensin, kasvattajatätönen olisi nimittäin kiinnostunut sitten ottamaan pehkopupsin tämän neidin pennuista.. &.&
http://www.freewebs.com/varisuoran/dara.htm > Daran vanha sivu
Vastaa Viestiin