Deattan - suomenlapinkoiria

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Anri
Syvällistä

Deattan - suomenlapinkoiria

Viesti Kirjoittaja Anri »

Deattanin sivut ovat uudistuneet, jälleen. Sisältöä on muokkailtu jonkin verran ja näkyvin muutos on varmasti ulkoasu. Linkkilistalle pääsee pienoisen palautteen ja tämän koodin kera: <a href="http://ososooso">nimi</a><br> , otan vain suomenlapinkoirakasvattajia!

Deattan
Hubble
Vuohenruokaa

Re: Deattan - suomenlapinkoiria

Viesti Kirjoittaja Hubble »

Ensivaikultema itselleni oli siistit ja kauniit sivut. Etusivulle tuo piristystä päivitys-laatikko ja muutamat linkit. Etusivun koristekuva ei sykähdytä, mutta pidän tekstin lopussa olevasta allekirjoitustekstistäsi. Värit sopivat hyvin yhteen ja mielestäni sopivat myös tunnelmaan, kasvataahan kennel lapinkoiria :) Pidän myös taustalle häivytetyistä poroista. Linkit ovat selkeästi löydettävissä.
Muilla sivuilla on mukavan paljon asiallista teksiä. Eriyisesti kiinnitin huomiota koirat -sivulla olevaan "koiristani ja niiden jälkeläisistä" teksiin, jota oli mielenkiintoista lukea. Pääsi ikään kuin vähän enemmän sisälle koirahistoriastanne ja tulevaisuuden suunnitelmista. Koristekuvat ovat hyvin aseteltu ja pienet brushit reunoissa ovat kiva lisäys. :D

Koirien sivuille kuitenkin kaipaisin niitä luonteita. Muille sivuille olet kuitenkin jaksanut kirjoittaa pitkät tekstit, mutta karvakuonojen sivut ovat tyhjät taulukoita ja kuvia lukuunottamatta. Myös kuvien pienennys kävi hieman silmiini. Esimerkiksi Joikutassun Davve Duottaren sivuilla pienennetyt kuvat mahtuisivat aivan hyvin samalle riville vielä hieman isompinakin. Kaiken kaikkiaan pidän ulkoasusta ja sisällöstä :D
Anri
Syvällistä

Kiitos palautteesta! Tosi mukava lukea ja huomata että olet oikeasti lueskellutkin sivuja etkä vain piipahtanut ulkoasua kattomassa :)

Muutkin kommentoimaan!
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Mua alkaa pikkuhiljaa ketuttaa, että aina vahingossa painan jostakin, ja pitkä teksti häviää.No yritän kuitenkin muistella mitä kirjoitin.

Ulkoasu on klassista Viivin käsialaa, ja pidän tästä ulkoasusta todella. Värit sopii toisiinsa, ja lapinkoiriin. Värit on ihanan rauhalliset, ja ulkoasun lapinkoira -kuva on tosi ihana, ja poron kuvat tuovat ulkoasuun omaa Lapin tunnelmaa. Etusivun teksti on ihan mukava, voisi tietty olla pidempikin, mutta tuo on ihan ok. Ennen allekirjoitusta(<3) on sivujani -sanan jälkeen hymiö, mutta missä piste? :D
Uutisia on vähän liikaa, siinä voisi olla vain se yksi uusin päivitys kerrallaan, nyt siinä on kaksi, ja se venyttää mielestäni päivityslaatikon liian isoksi.

Koirien sivut ovat siistit, mutta kuvat voisi olla reunustettu reunoilla(esim. samanvärisillä niin kuin koristekuvatkin, tosin brushin voi jättää pois?), ja sukutaulussa on keltaista, joka ei sovi ulkoasuun eikä rauhalliseen ja viralliseen kokonaisuuteen. Tykkäsin kirjoittamastasi Koirat ja niiden jälkeläiset -osiosta, niin kuin Hubble jo sanoikin, sen avulla pääsee sisälle koirahistoriaasi. Luonteet vielä mukaan!

Kasvatus'ehdot' oli hyvät, tosin minusta oli se vähän liikaa, että jos ei kahdessa kuukaudessa saa kuvia, otat kasvatin takaisin. Vai annatko yleensä pennun saaville kuvat, jollei heillä ole?

Muuta -sivu on ihan ookoo, tosin koristekuva ja teksti menee jotenkin hassusti(mä voin pistää huomenna/myöhemmin print screeniä). Kennelistä oli ihan kivasti kerrottu kaikkea, ja teksti kulki eteenpäin eikä jäänyt paikalleen jumittamaan kuten mun tekstit...

Mutta erittäin hieno kokonaisuus!
Et hätt noch immer jot jejange.
Anri
Syvällistä

Oon monesti miettiny ton kasvatus-sivun uusimista, teksti on vähän tönkköä jotenki ja täynnä asioita joita en oikeasti toteuta/vaadi :lol: Useimmiten nuitten kuvienki kanssa on sovittu jotenki ja kyllä ne jotkut kuvat aina jostain kivenkolosta löytyy. Mutta kiitos kovasti kommenteista!
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

mulla menee samoin kuin noelilla.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

^mulla meni aikasemmin tollee, paitsi että mulla tausta oli ihan oikealla, ettei sitä oikein edes näkynyt. Mut sitte klikkasin vissiin kasvatus-linksua, nii näky ihan oikein, ja kun meni takas etusivulle, näky oikein. Ja Turrilan linkistä uudelleen mentyä näkyi oikein.
Et hätt noch immer jot jejange.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Onkohan Anri tallentanut itselleen noita palasia? :D Koska noi on imageshackiin ladattuja, missä myös minä niitä pitelen. Tossa latauspaikassa on vain se huono homma, että joskus se tekee kepposet eikä näytä kuvia, vaikka ne olisivat minulla tallessa siellä. Joten toivottavasti jaksaisit itsellesi tallentaa ja ladata, niin tälläisiä ei tulisi. Muuten asia on sulla hanskassa.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Anri
Syvällistä

Ohhoh, pitääpä korjailla.. :oops:
Vastaa Viestiin