Uudistuneet kotisivut
-
Rotta
- Todellisuuden Avokämmen
Uudistuneet kotisivut
Ulkoasu-uudistuksen myötä (kiitokset siitä Jerrylle <3) haluaisin sisällön suhteen vähän palautetta noista meidän kotisivuista. Mitä lisää, mitä vähemmän, mitä kokonaan pois? Mitä ihmiset ylipäätään haluaa tietää esimerkiksi harrastuksista, koirista tms.?
Kertokaa.
http://bitey.fix.fi/
(Olen tietoinen Lunan gallerian ja koirien sivujen pienistä häikistä kuten kuvan ja tekstin päällekkäisyydestä ja ovat korjauksessa parhaillaan)
Kertokaa.
http://bitey.fix.fi/
(Olen tietoinen Lunan gallerian ja koirien sivujen pienistä häikistä kuten kuvan ja tekstin päällekkäisyydestä ja ovat korjauksessa parhaillaan)
-
Sara
- Nakkisotilas
Re: Uudistuneet kotisivut
ot. Mulla ei päästä Timin sivuille, tai oikeastaan mihinkään Lunan alla olevaan linkkiin.
-
-Milla-
- Kriisissä
Mulla on toi sama ettei koirien alla eikä galleriassa päästä muualle kuin Lunan sivuille ja galleriaan.
Ulkoasusta tykkään (Jerry on aika velho. :D ). Toi vasemmalla oleva tyhjä tila tuntuu just nimenomaan tyhjältä tilalta, mut en oikeen tiiä mitä sille vois tehä. Etusivu yllätti ihan positiivisesti. Usein kun näkee niitä "jätä tassunjälkesi vieraskirjaan"-litanjoita, joten noi kuulumisten lyhennykset oli mukavaa vaihtelua. Lunan sivu oli kiva tosin oisin mielelläni lukenu enemmän harrastuksista. Lähinnä miten niissä sujuu, millä tasolla ja mikä on lunan lemppari, sen tyyppistä juttua. Timin sivusta nyt en sano mitään kun se ei muo sinne suostunu päästämään. Sukutauluista tykkään koirien sivuilla, mut Lunalle se saattaa olla vähän hankala, mut jos Timin sivulla sit ois suvusta vähän tietoa? :D (kyttäämistarkotuksia tässähän ei sitten ole ollenkaan...
)
Susta kertova sivu oli kivaa tekstiä, mut ihan tajuttoman suurella fontilla...Lisäks mun mielest ois kivempi jos noi kuvat ois jotenki siellä tektien lomassa, eikä lopussa. Vähän niinkun Lunan sivuilla on toi pääkuva. Muuten ei mitään negatiivista. :D
Ulkoasusta tykkään (Jerry on aika velho. :D ). Toi vasemmalla oleva tyhjä tila tuntuu just nimenomaan tyhjältä tilalta, mut en oikeen tiiä mitä sille vois tehä. Etusivu yllätti ihan positiivisesti. Usein kun näkee niitä "jätä tassunjälkesi vieraskirjaan"-litanjoita, joten noi kuulumisten lyhennykset oli mukavaa vaihtelua. Lunan sivu oli kiva tosin oisin mielelläni lukenu enemmän harrastuksista. Lähinnä miten niissä sujuu, millä tasolla ja mikä on lunan lemppari, sen tyyppistä juttua. Timin sivusta nyt en sano mitään kun se ei muo sinne suostunu päästämään. Sukutauluista tykkään koirien sivuilla, mut Lunalle se saattaa olla vähän hankala, mut jos Timin sivulla sit ois suvusta vähän tietoa? :D (kyttäämistarkotuksia tässähän ei sitten ole ollenkaan...
Susta kertova sivu oli kivaa tekstiä, mut ihan tajuttoman suurella fontilla...Lisäks mun mielest ois kivempi jos noi kuvat ois jotenki siellä tektien lomassa, eikä lopussa. Vähän niinkun Lunan sivuilla on toi pääkuva. Muuten ei mitään negatiivista. :D
-
Rotta
^ Timin ja Donin sivuilla on neljäpolviset sukutaulut, mikähän siinä on ettei niille sivuille pääse.. Mulla ja Testihenkilöllä kaikki sivut kyllä aukesivat moitteetta. Täytyypä koittaa vähän selvitellä asiaa.
Lisäksi mulla näkyy Minä-sivun fontti 12px kokoisena. Mut hyvä että joku sanoi niin ei jäänyt sitten vaan hengaamaan noi ongelmat tonne ilman että oisin huomannut : D
Kiitsa Millalle kommenteista, jos jollain muulla on vielä jotain sanottavaa erityisesti sisällön suhteen (jahka saan sen kaiken sisällön näkymään...) niin ottaisin mielelläni palautetta vastaan.
Lisäksi mulla näkyy Minä-sivun fontti 12px kokoisena. Mut hyvä että joku sanoi niin ei jäänyt sitten vaan hengaamaan noi ongelmat tonne ilman että oisin huomannut : D
Kiitsa Millalle kommenteista, jos jollain muulla on vielä jotain sanottavaa erityisesti sisällön suhteen (jahka saan sen kaiken sisällön näkymään...) niin ottaisin mielelläni palautetta vastaan.
-
-Milla-
- Kriisissä
Joo siis mulla se pudotuslinkki hommeli vaan sahaa ylös alas, eikä suostu pysymään paikoillan sen vertaa et ehtis klikata mitään. IE 7 käytössä.
-
Nora
- Kanada
- Viesti:
Jerryn ulkoasut on lähes kaikki miellyttänyt mun silmää, ja tämä on yksi niiden joukossa. Värit ja kaikki! Mä en sivuilta karsisi mitään pois, mutta tuohon kuvan alla olevaan tyhjään kohtaan vois vaikka siirtää uusimmat päivitykset tms. ja harrastuksista olis aika mukava lukea lisää. Mulla näkyy sukutaulut, ja kaikki sivut, mutta mustat reunat on sukutaulussa vähän hassut... Timistä olis aika mukava lukea lisää, tuossa nyt ei ole paljon mitään (vielä?). Muuten mahtavaa työtä! :)
/öh... No mistä leikeistä se pitää(tai piti ennen, nyt se ei välttämättä viitsi riehua Lunan tavoin?) tms., Lunan lempileikeistä ym. oli aika paljon. (: Ei varmaan auttanut kauheesti...
// tarkotin just tota samaa mitä Henji sano, että Lunasta oli alkuperästä ym. paljon tekstiä jne..
/öh... No mistä leikeistä se pitää(tai piti ennen, nyt se ei välttämättä viitsi riehua Lunan tavoin?) tms., Lunan lempileikeistä ym. oli aika paljon. (: Ei varmaan auttanut kauheesti...
// tarkotin just tota samaa mitä Henji sano, että Lunasta oli alkuperästä ym. paljon tekstiä jne..
Et hätt noch immer jot jejange.
-
Rotta
Joo, noi mustat reunat on jääneet vielä edellisen ulkoasun jäljiltä. En tosin olisi huomannut jos ei olisi huomautettu, kiitos siitä.
Tätä mä olen juuri vähän miettinyt että mitä niistä koirista halutaan tietää. Pystynhän mä romaanin jos toisenkin kirjoittamaan mistä tahansa koiristani, mutta noin jos kuitenkin pysytään siinä määrässä mitä ihmiset yleensä jaksaa itselleen vieraista koirista lukea, niin mitä sieltä haluttaisi lukea? Mä oon itse niin huono lueskelemaan ihan hirveesti muiden koirista (jotka ovat minulle vieraita enkä ole esimerkiksi koskaan tavannut irl kyseisiä koiria) noin niinkuin vaikkapa kotisivuilta, että mun on hankala miettiä mitä sinne itse haluaisin. Harrastukset tietysti jo tulikin esiin ja niitä mun täytyy vielä tonne vähän availla että mitä ja miten harrastellaan.Timistä olis aika mukava lukea lisää, tuossa nyt ei ole paljon mitään (vielä?).
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mun mielestä Timin sivuille voisi kirjoittaa samanlaista stooria kuin Lunan. Pidin todella paljon neitokaisen alkuperän ja luonteen selityksestä. Ei liikaa, ei liian vähän. Eikös Luna ole etsijäkoiratoiminnassa vai olenko saanut jostain ihan väärän kuvan..? Mikäli muistan oikein tuon asian, olisi tästä asiasta todella mielenkiintoista ja mukavaa lukea hieman Lunan sivuilta!
Näin lyhykäisesti. :)
Näin lyhykäisesti. :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Rotta
Joo, Luna on etsijäkoira ja siitä aiheesta ois tarkotus kirjoitella tuonne kyllä. Toistaiseksi on jäänyt vähän vähäiseksi kun oon enemmän blogiin kirjoitellut kaikenmaailman jälkijuttuja ja laitellut kuvia. Pitänee vähän reipastua sen suhteen..
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Ulkoasu on aivan ihana. Mutta eipä siitä sen enempää. Etusivun ratkaisu toimii todella hyvin ja on ihanan siistin näköinen, eikä samanlainen kuin melkein joka koiran sivuilla. Koirien sivuilla mulla häiritsee kun fontti on harmaata ja melko pientä (siis erilaista kuin etusivulla). Myös koirien sivujen otsikoihin olisi voinut vähän panostaa, nyt ne tuntuu kovin irtonaisilta. Tietojen edessä voisi tähtimerkin sijaan olla esim. pieni pallo tai vaikka viiva, tuo tähtimerkki ei minusta sovi tuohon yhtään. Lunan sivulta lueskelin hieman tekstiä ja se vaikutti oikein kivalta. Itse olen kans melko huono nuissa teksteissä, joten en yritä niitä suuremmin kommentoida.
Minä sivun teksti on sitten taas normaalin kokoista, mutta harmaa väri häiritsee minua tälläkin sivulla. Galleriat vaikuttaa ehkä vähän sekavilta, mutta kivat ne on silti ja lataa ihanan nopeasti meidänkin hitaalla netillä. Muuten sivut toimivat oikein erinomaisesti mulla. Tosin en tajua miksi Minä-kohdassa täytyy olla pudostusvalikko, vaikka siinä ei ole kuin minä-sivu. (:
Minä sivun teksti on sitten taas normaalin kokoista, mutta harmaa väri häiritsee minua tälläkin sivulla. Galleriat vaikuttaa ehkä vähän sekavilta, mutta kivat ne on silti ja lataa ihanan nopeasti meidänkin hitaalla netillä. Muuten sivut toimivat oikein erinomaisesti mulla. Tosin en tajua miksi Minä-kohdassa täytyy olla pudostusvalikko, vaikka siinä ei ole kuin minä-sivu. (:
-
Rotta
Olipa hyvä että laitoin tänne ketjun noista sivuista, en olis huomannut puoliakaan noista muokattavista asioista ilman
Nyt on kuitenkin kaikkien sivujen tekstin värit yhdenmukaistettu, koirien sivuja vähän siistitty ja tarkotus olis ehtiä vähän kattelemaan noita tekstejäkin uusiks tässä parin päivän sisällä. Samaten mun pitää selvittää toi pudotusvalikko-ongelma, ei tee nimittäin itsellä eikä duunin koneilla sitä Tuliketulla eikä IE:llä mutta niissäpä ei olekaan seiskaa, joten pitää ensin hoitaa koneelle IE7 niin pääsen sitten käsiksi siihen että johtuuko tuo alkuperäisestä koodista vai siitä että ulkoasu piti valmistumisensa jälkeen muuttaa Joomlan skiniksi.
Galleriat muuttui munkin mielestä vähän sekaviksi kun ne on nyt sen verran kapeasti edelliseen verrattuna, mut mun tarvii vähän miettiä et millainen ratkaisu siihen sitten sopis korvaamaan. Ehdotuksia otetaan vastaan : D
Nyt on kuitenkin kaikkien sivujen tekstin värit yhdenmukaistettu, koirien sivuja vähän siistitty ja tarkotus olis ehtiä vähän kattelemaan noita tekstejäkin uusiks tässä parin päivän sisällä. Samaten mun pitää selvittää toi pudotusvalikko-ongelma, ei tee nimittäin itsellä eikä duunin koneilla sitä Tuliketulla eikä IE:llä mutta niissäpä ei olekaan seiskaa, joten pitää ensin hoitaa koneelle IE7 niin pääsen sitten käsiksi siihen että johtuuko tuo alkuperäisestä koodista vai siitä että ulkoasu piti valmistumisensa jälkeen muuttaa Joomlan skiniksi.
Galleriat muuttui munkin mielestä vähän sekaviksi kun ne on nyt sen verran kapeasti edelliseen verrattuna, mut mun tarvii vähän miettiä et millainen ratkaisu siihen sitten sopis korvaamaan. Ehdotuksia otetaan vastaan : D