Belgianpaimenkoira malinoisnarttu Kin (BH SCHH3 HK1 FIN KVA TK3 RH-E RH-F B RH-T A vPVA vP-09 VOVP-09 FIN TVA) hakee seuraa yhdeksi yöksi! Neitokainen on suvuton ja erittäin toiminnallinen malinois. Poikamieheltä ei paljoa vaadita, sillä kriteerit täyttää jo ei kovin yleisen suvun omistava ja mukava malikkamies. Ulkonäkö on sivuseikka, mutta kaikinpuolin miehekkeen tulisi olla terve. Tulokset plussaa, mutta Kinille kelpaa vaatimattomampikin herrasmies. Lisäksi olisi kiva, jos uros ei olisi kovin moniavioinen eli kovin montaa pentuetta ei sillä mielellään missään vaiheessa teetettäisi (max. noin 2 pentuetta).
Pentue syntyy tässä kevään aikana!
Malinoisuros haussa!
- Sikko
- Floodari
Malinoisuros haussa!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
- Höpsö veitikka
Re: Malinoisuros haussa!
heiii multa löytyis!
Jos vaan siis kiinnostaa, niin mulla on malikkpoika Bombay Cost. Kosti on BH SchH3 JK2 RH-T A vPVA vMEV-09 vKANS & vN & vLUX & vLT & vFIN & vDK & vAM MVA vLUXW-09 vLTW-09 vAMW-09 vNW-09, eli hankkiessani pennun olin kiinnostunut pääasiassa näyttelyistä. 10 × SERT, 8 × CACIB, 4 × Voittaja-titteli, 6 maan valio ja juuri vKANS MVA arvonimen saanut miekkonen! Agilityssä Kosti kilpailee MAXI II:sessa ja suojelusta odotellaan vielä yhtä SchH3 tulosta. Paimennusvalio :)
// Noo sit ei voi mitään :)
Jos vaan siis kiinnostaa, niin mulla on malikkpoika Bombay Cost. Kosti on BH SchH3 JK2 RH-T A vPVA vMEV-09 vKANS & vN & vLUX & vLT & vFIN & vDK & vAM MVA vLUXW-09 vLTW-09 vAMW-09 vNW-09, eli hankkiessani pennun olin kiinnostunut pääasiassa näyttelyistä. 10 × SERT, 8 × CACIB, 4 × Voittaja-titteli, 6 maan valio ja juuri vKANS MVA arvonimen saanut miekkonen! Agilityssä Kosti kilpailee MAXI II:sessa ja suojelusta odotellaan vielä yhtä SchH3 tulosta. Paimennusvalio :)
// Noo sit ei voi mitään :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Sikko
- Floodari
Re: Malinoisuros haussa!
Voi kyllä kovasti olisi kiinnostanut, mutta pentue syntyi jo. s:
you know what i like about people?
their dogs
their dogs