Vesipelastusta Metsämansikan tilalla (vain Welhoasiakkaille)

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Vastaa Viestiin
Sissi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Vesipelastusta Metsämansikan tilalla (vain Welhoasiakkaille)

Viesti Kirjoittaja Sissi »

VIP 20.8.2008
PVM 25.8.2008
Kutsusivu: http://www.geocities.com/vk_metsamansikan/vepe1.htm

Kisat ovat tarkoitettu vain henkilöille, jotka omaavat VRL-tunnuksen tai Welhotilin. Kisoissa peritään osallistumismaksu.
Kuva
Sikko
Floodari

Re: Vesipelastusta Metsämansikan tilalla (vain Welhoasiakkaille)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Tätähän sitä just yritettiin välttää, ettei pelkästään welholaisille aleta vaan järjestään kisoja. Onko tuo ees sallittua? Mutta reilukerho ja sillettii.
you know what i like about people?
their dogs
Sissi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

^ Kysyin Minnalta luvan että voinko järjestää pelkästään Welho-asiakkaille kisan, ja asia oli ok. Kyllä niitä osallistumismaksuttomia kisoja järjestetään ihan riittävästi, ei kai tästä maailma kaadu. Tietenkin, jos vastaisuudessa kaikki welholaiset järjestävät vain rahankerjuukisoja, voi olla pikkaisen huono juttu. Mutta jollakin tapaa yritän perustaa rakkaan farmini konkurssilta..
Kuva
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Mun koirat voitkin sitten poistaa tuolta, koska en omista welho-, enkä VRL- tunnusta..

(+ aika monet käyttää welhoa, joten näen turhaksi järjestää kisoja pelkille welhoa käyttäville. :/ Koska saisit sitä v-rahaa ihan kivasti vaikka joillain ei olisikaan sitä welhoa..)
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Dream
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Dream »

Myös koirani Solen Le Stadig:in saa poistaa.

(vepe on kumminkin aika harvoin järjestetty laji, ja kun viimein järkätään kisat, ni peritään pakko maksua ...)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Juu, tätähän mieki aattelin, että kyllä ne kisat joihin vaan Welho -asiakkaat pääsee mukaan tulee vielä eteen. Tosi kiva idea hei.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

No eiköhän ne ole verrattavissa esim. niihin kisoihin joihin pääsee vain yksi tietty rotu tai roturyhmä. Siis ihan kauheeta, iik. Kaikkiin kisoihin ei aina pysty osallistumaan ja jos on liian vähän kisoja, niin eikun vaan järkkäämään niitä.
Kuva Kuva
Sissi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Emmä nyt olis arvannu että tästä näin suuri kohu tulee. Jos vvepen kalenterissakin lukee, että vain Welho-asiakkaille, kannattaako kuitenkin tökätä koirat mukaan.

Fanni: Mitä olen kuullut, harvoin niitä osallistumismaksuja tulee tilille. Ja koska voittajillekin menee palkkiorahat, ei käteeni jää kuin ehkä 50 v€.
Kuten Sini sanoi, ei kisojen järkkääminen ole vaikeaa. Kaikkiin kisoihin ei pysty osallistumaan. Niin vain käy joskus.
Kuva
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Sissi kirjoitti:Jos vvepen kalenterissakin lukee, että vain Welho-asiakkaille, kannattaako kuitenkin tökätä koirat mukaan.
Eipä muuten lue, tai sitten oon sokee.. No kuitenkin, kun kiireessä noita lisäilin niin en huomannu sivulta katsoa että pelkille welho- asiakkaille, sori :3.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Sissi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

^ Ei muuten sitten ollutkaan kalenterissa. Minna sanoi kyllä pistävänsä. Tyhmä minä kun en tajua itse ensin katsoa ja sitten täällä teille valitan. Mut joo..
Kuva
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carita »

Musta voi kyllä yhet tai kahet pelkille welho-asiakkaille järkätyt kisat on ihan ok, koska ainakin kun itte järkkäsin kisat, joihin welho-asiakkaiden piti maksaa osallistumismaksu, ja muiden ei, niin olikohan että yksi kaksi ihmistä maksoi? Vähän otti päähän, kun ihan varmaan useammallakin oli kuitenkin mahdollisuus maksaa. Ja vepenkin rinnalla voitaisiin siinä mielessä vähän ryhdistäytyä, että järjestettäisiin enemmän kisoja, niin silloin voisi aina silloin tällöin pitää kisan welhon-asiakkaille. Itse ainakin aion pitää nyt kisan, joka on vain welholaisille, koska tarvitsen rahaa, kun astutan narttuni vieraalla uroksella, ja maksan astutuksesta + pennuista uroksen omistajalle. Koetan näin kerätä vähän rahaa, jotta saisin ne pennut sitten loppuvuodesta teetettyä.
Mutta vastapainoksi tälle *yhdelle* welho-kisalle, aion järjestää tänä vuonna ainakin vielä kolmet "kaikille avoimet" vepekisat.

Näistäkin asioista olisi hyvä sopia jotkut yhteiset pelisäännöt.. Että jos järjestää welho-kisat (vain welholaisille), niin että pitäisi sitten järkätä avoimia kisoja vaikka kahdet tai kolmet tjms.
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Olisin osallistunut jos eivät olisi ollut pelkille welhon asiakkaille. omistan welhon mutten hyväksy syrjintää..
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Ellu kirjoitti:Olisin osallistunut jos eivät olisi ollut pelkille welhon asiakkaille. omistan welhon mutten hyväksy syrjintää..
Mitäs sitten yhdelle rodulle tai roturyhmälle suunnatut kilpailut on? Jätätkö osallistumatta, jos mukana on vain se FCI, johon koirasi kuuluu? Mä ainakin olen useaan kertaan manannut esimerkiksi jonkin tokokisan kohdalla sitä että luulen kerrankin mahtuvani mukaan, mutta sitten huomaan että se on suunnattu vain jollekin yhdelle ainoalle rodulle tai roturyhmälle eivätkä mun koirani tietenkään kuulu niiden joukkoon. En näe yhdessä tai kahdessa tällaisessa kisassa mitään pahaa, kunhan eivät yleisty liikaa. Ja kuten edellä Sini totesikin niin jokaiseen kisaan ei mahdu tai pääse - eikä kenenkään maailman siihen pitäisi kaatua.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Jätän osallistumatta. Maksan ilmoittautumismaksun jos kilpailu on normaali mutta halukkaat saavat maksaa.
Vastaa Viestiin