Pentuetopsa löytyy täältä, eli pitäisi kultainennoutajanarttu saada Rainvalleyn pentueelle emäksi. Mitään isoa titteliriviä en vaadi, mutta tuloksia noutaja- tai palveluskoirakokeista olisi kiva löytyä. Näyttelypainotteinen narttu kelpaa myös mainiosti ja siinä tapauksessa en käyttötitteleitä vaadi. Tämän pitäisi olla mieluusti nartun ensimmäinen tai toinen pentue, kun en tiedä yhtään kuinka yleinen pentueen isän suku on.
Toivottavasti joltain löytyisi BH JK3 TK3 RH-F B RH-FL A RH-W B vFIN JVA & KVA & TVA Alecille tyttö :).
Haussa kultsutyttö - löytynyt, lukko!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: Haussa kultsutyttö
Voisin laittaa meidän kultsu tyttömme tänne. BH, FIN KVA, JVA, EK3, VK1, NM-09 Arany's Fire Dance, eli tutummin Nelli on minulla asustanut jo jonkin aikaa. Näyttelyistä tippunut enimmäkseen erittäin hyvää. Valio se on noutajakokeista sekä metsäjäljestä, mutta myös etsintäkokeissa ja viestissä on kisattu hyvällä menestyksellä. Nelli on myös melkein koiratanssi valio, mutta olen hieman hidas tuon lajin suhteen eli kun kisoja tulee, ne menevät ohi :s
Nellillä ei ole aikaisempia pentueita, mutta sen siskolla (Arany's Fire Of Heart) on yksi pentue. Tässä pentueessa oli tietojeni mukaan kuitenkin vain kaksi pentua.
Nellillä ei ole aikaisempia pentueita, mutta sen siskolla (Arany's Fire Of Heart) on yksi pentue. Tässä pentueessa oli tietojeni mukaan kuitenkin vain kaksi pentua.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Nelli kelpaa erinomaisesti! Haluatko mun ilmoittelevan yksärillä pentuejuttuja, vai katteletko itse tuon pentuetopicin kautta? :)
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Oi, hienoa :) Ja ei tarvitse, voin itse vilkuilla sinne aina välistä.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies