Etsin aktiivista kisakoiraa Pikkujuttuun
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Etsin aktiivista kisakoiraa Pikkujuttuun
Ajattelin hankkia käyttökoiran aktiiviseksi kisakoiraksi Pikkujuttuun (linkki AK:ssa)Toivoisin koiran olevan paimenkoira!
Staffejen kanssa ei kaikkea voi harrastaa ja olisin hyvin kiinnostunut kokeilemaan paimennusta ja muita lajeja joita ei ole tullut niin paljon kisattua.
Pikkujutusta koira saa pysyvän kodin, koska olen huono myymään kennelin koiria pois, koska jokainen on minulle niin tärkeä. Saattaa olla, että teen oman kennelin paimekoirille, mutta se on vielä pimennossa.
Haluaisin kisata enemmän käyttöpuolen lajeissa ja näyttelyitä en varmaan kiertäisi kuin muutama pari kertaa, että kuitenkin muutama tulos sieltäkin saataisiin.Sen voin taata, että kisaan paimennuksessa, agilityssa, tokossa, maastoesteillä sekä flyballissa ja mahdollisesti kaikissa lajeissa joihin vaan kisoja on. Rakastan nimittäin monipuolisesti kisattuja koiria joten kisautus ei jäisi ainakaan uupumaan käyttöpuolella. Olisihan ne jälkeläiset ihan kivoja, mutta ei pakollisia. Valmiita tuloksia saa olla ja on toivottavaakin ei sekään tosin pakollista.Tuontia en halua joten niitä on turha koittaa kaupata.Kuva saa olla valmiiksi, mutta voinhan minä sen etsiä:)
Koiran sukupuolella ei niin väliä.
Kisanäyttö on aika kelju, koska Pikkujuttu aloitti vasta toimintansa, mutta toivon, että se ei haittaa.
http://www.freewebs.com/vkpikkujutun/edgar.htm
http://www.freewebs.com/vkpikkujutun/ruu.htm
Jos sinulta löytyy jonkinlainen aktiivinen paimenkoira niin laita heti koiran sivun osoite tulemaan.
Staffejen kanssa ei kaikkea voi harrastaa ja olisin hyvin kiinnostunut kokeilemaan paimennusta ja muita lajeja joita ei ole tullut niin paljon kisattua.
Pikkujutusta koira saa pysyvän kodin, koska olen huono myymään kennelin koiria pois, koska jokainen on minulle niin tärkeä. Saattaa olla, että teen oman kennelin paimekoirille, mutta se on vielä pimennossa.
Haluaisin kisata enemmän käyttöpuolen lajeissa ja näyttelyitä en varmaan kiertäisi kuin muutama pari kertaa, että kuitenkin muutama tulos sieltäkin saataisiin.Sen voin taata, että kisaan paimennuksessa, agilityssa, tokossa, maastoesteillä sekä flyballissa ja mahdollisesti kaikissa lajeissa joihin vaan kisoja on. Rakastan nimittäin monipuolisesti kisattuja koiria joten kisautus ei jäisi ainakaan uupumaan käyttöpuolella. Olisihan ne jälkeläiset ihan kivoja, mutta ei pakollisia. Valmiita tuloksia saa olla ja on toivottavaakin ei sekään tosin pakollista.Tuontia en halua joten niitä on turha koittaa kaupata.Kuva saa olla valmiiksi, mutta voinhan minä sen etsiä:)
Koiran sukupuolella ei niin väliä.
Kisanäyttö on aika kelju, koska Pikkujuttu aloitti vasta toimintansa, mutta toivon, että se ei haittaa.
http://www.freewebs.com/vkpikkujutun/edgar.htm
http://www.freewebs.com/vkpikkujutun/ruu.htm
Jos sinulta löytyy jonkinlainen aktiivinen paimenkoira niin laita heti koiran sivun osoite tulemaan.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: O:kelpie
viewtopic.php?f=15&t=8686
Tuolta löytyisi pari kelpieurosta. :)
Tuolta löytyisi pari kelpieurosta. :)
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Re: O:kelpie tai karjakoira
Juu katsoin, mutta toivoisin, että koirilla olisi sivut, mutta ilmoittelen jos ei nyt muita ole myynnissä!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Etsin aktiivista kisakoiraa Pikkujuttuun
Mulla olis tolleriuros Narri myynnissä, jos vaikka sattuisikin kiinnostamaan... :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mulla olis myynnissä yksi groenendael. http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f= ... 19&start=0 tuolta lisää. Pentu syntynyt 1.2.2010. Luovutus olis heti, mutta jos sua kiinnostaa joku muu, niin mulla olis tarjota nahkapentua ja http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=8638 tuolta lisää. Pentueen syntymäajankohdasta en vielä tiedä. Tulee ajankohtaisemmaksi kun varaajat saadaan täyteen
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Jacya//Tolleri ei oikein innostanut, mutta kiitos, kun ilmoitit
Rebecca//Olin ensin, että en halua groenendaelia, mutta sitten mietin hetken ja tulin toisiin aatoksiin. Katselen vielä hetken jos tulisi kelpie tai karjakoira, koska etsiskelin niitä, mutta, koska tietoa myytävistä ei ole niin miksipäs ei! Mietin vielä hetkisen ja päätän sitten. Kuvan kanssa tulee olemaan kyllä ongelmia, koska haluaisin upean koiran (niinkuin me kaikki!)
EDIT//No herranjestas mitä mä tässä mietin, kun ihana pupsi on tarjolla upeista vanhemmista niin mikäs siinä!Jos jostain saisin aherrettua hienot kuvat niin voisin ottaa narttu pennun. Uroskin tottakai käypi jos ei narttua. Ja, vaikka kuvia en saisi heti voihan sitä agilityssa yms. sitten käyttää. Ja saisikos käyttää jalostuseen vai? Ja nimeksi haluisin Bakemonon Endless Sleep
jos vaan käy?
Rebecca//Olin ensin, että en halua groenendaelia, mutta sitten mietin hetken ja tulin toisiin aatoksiin. Katselen vielä hetken jos tulisi kelpie tai karjakoira, koska etsiskelin niitä, mutta, koska tietoa myytävistä ei ole niin miksipäs ei! Mietin vielä hetkisen ja päätän sitten. Kuvan kanssa tulee olemaan kyllä ongelmia, koska haluaisin upean koiran (niinkuin me kaikki!)
EDIT//No herranjestas mitä mä tässä mietin, kun ihana pupsi on tarjolla upeista vanhemmista niin mikäs siinä!Jos jostain saisin aherrettua hienot kuvat niin voisin ottaa narttu pennun. Uroskin tottakai käypi jos ei narttua. Ja, vaikka kuvia en saisi heti voihan sitä agilityssa yms. sitten käyttää. Ja saisikos käyttää jalostuseen vai? Ja nimeksi haluisin Bakemonon Endless Sleep
jos vaan käy?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Hienoa hienoa (: saa käyttää jalostukseen kunhan tarkistaa ensin asian minulta. Laittelen tuon nimen sinulle. ilmoittele mulle tähän, tai tuonne töpöön tai yvllä sitten sivuja etc kun saat niitä aikaiseksi. Minulla ei valitettavasti ole kuvia annettavana.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Vaikka näytät valinneen koiran jo, niin ajattelin tarjota sinulle vähän harvinaisempaa tapausta -> katalonianpaimenkoiraa (: Nämä eivät IRL'ssäkään ole yleisiä ja virtuaalimaailmasta löytyy tällä hetkellä vain neljä katalaa.
Monipuolisia, sopivat moneen eri lajiin. Kataloilla on oikeus kisata pk-lajeissa ja paimennuksessa. Kuvat saisi minulta mukaan, jos haluaa.
Monipuolisia, sopivat moneen eri lajiin. Kataloilla on oikeus kisata pk-lajeissa ja paimennuksessa. Kuvat saisi minulta mukaan, jos haluaa.
-
Kitu
- Vuohenruokaa
En nyt ainakaan heti ota putkeen toista koiraa :) Kiitos ehdotuksesta kuitenkin!