M: cpkn sijoitukseen ja bcn
- Wolfie
- Höpsö veitikka
M: cpkn sijoitukseen ja bcn
Joo niin, mä hiukan karsin koirakantaani ja myynnissä olisi tällä hetkellä kaksi omaa kasvattia. Yksi cpkn joka etsii sijoituskotia ja yksi bcn, jonka mielelläni laittaisin sijoitukseen mutta menee ilmankin sitä diiliä.
Myynnissä on siis bordercollienarttu Filthy Imperio, joka on Filth in the Beautyn A-pentueesta. Isänä on minun ensimmäinen bordercollieni erittäin hyvä- ja harvinaissukuinen hyvin menestynyt BT Buorrit Juovllat ja emänä evm narttu. Jalostus on siin mahdollinen. Tytöllä on hiukan tuloksia, läpitte paimennuksen perusrata ja palveluskoirakokeista BH ja HK1, eli palveluskoiraura aloitettu. Kuvat saa ehkä mukaan, niitä kannattaa kysellä Fannilta, mikäli haluaa, mutta en mene takuuseen että niitä saisi. Koira on syntynyt 26.11.2009. Sillä on pari sisarusta, joidenka sivut näkyvät Siepin sivuilla.
Etsin suhteellisen aktiivisesti kisaavaa kotia, jossa painotetaan ainakin paimennukseen ja palvelukseen. Koira soveltuu erinomaisesti myös esimerkiksi tokoon, pelastukseen ja agilityyn etc. KENDRALLE
Toinen myytävä on kaunis Haovclainen tyttö Haovc Alopex Lagopus. Koira on syntynyt 2009 vuoden elokuussa. Kuvia ei saa mukaan ja toivoisin ettei kys. paikasta kuvia kysyttäisikään. Narttu menee ainoastaan sijoitukseen, eli sille tulee jossain vaiheessa pentue Haovcin nimen alle, jonka jälkeen koira siirtyy sinulle ja saat itse teettää sillä pienen pentueen (max 2-3 pentua) oman kennelnimesi alle. Niles on kokonaan evm sukuinen. Kisannut pääpainotteisesti pkssa, pelastuksessa ja paimennuksessa. RH-E RH-F B RH-W A BH Jk3 FIN KVA vPVA nykyinen tittelirivi, pisteitä koiratanssista 47. Toivoisin että nartun kanssa jatkettaisiin kisausta pelastuksessa ja tokossa ja/tai agilityssä. SPIEGELILLE
Mikäli jompikumpi kiinnostaa, niin kerro viestissäsi minne koira tulisi, näytä sivu- ja kisanäyttö (en luovuta ilman kunnollista kisanäyttöä) ja kerro itsestäsi hiukan ja tulevaisuuden suunnitelmista (:
Myynnissä on siis bordercollienarttu Filthy Imperio, joka on Filth in the Beautyn A-pentueesta. Isänä on minun ensimmäinen bordercollieni erittäin hyvä- ja harvinaissukuinen hyvin menestynyt BT Buorrit Juovllat ja emänä evm narttu. Jalostus on siin mahdollinen. Tytöllä on hiukan tuloksia, läpitte paimennuksen perusrata ja palveluskoirakokeista BH ja HK1, eli palveluskoiraura aloitettu. Kuvat saa ehkä mukaan, niitä kannattaa kysellä Fannilta, mikäli haluaa, mutta en mene takuuseen että niitä saisi. Koira on syntynyt 26.11.2009. Sillä on pari sisarusta, joidenka sivut näkyvät Siepin sivuilla.
Etsin suhteellisen aktiivisesti kisaavaa kotia, jossa painotetaan ainakin paimennukseen ja palvelukseen. Koira soveltuu erinomaisesti myös esimerkiksi tokoon, pelastukseen ja agilityyn etc. KENDRALLE
Toinen myytävä on kaunis Haovclainen tyttö Haovc Alopex Lagopus. Koira on syntynyt 2009 vuoden elokuussa. Kuvia ei saa mukaan ja toivoisin ettei kys. paikasta kuvia kysyttäisikään. Narttu menee ainoastaan sijoitukseen, eli sille tulee jossain vaiheessa pentue Haovcin nimen alle, jonka jälkeen koira siirtyy sinulle ja saat itse teettää sillä pienen pentueen (max 2-3 pentua) oman kennelnimesi alle. Niles on kokonaan evm sukuinen. Kisannut pääpainotteisesti pkssa, pelastuksessa ja paimennuksessa. RH-E RH-F B RH-W A BH Jk3 FIN KVA vPVA nykyinen tittelirivi, pisteitä koiratanssista 47. Toivoisin että nartun kanssa jatkettaisiin kisausta pelastuksessa ja tokossa ja/tai agilityssä. SPIEGELILLE
Mikäli jompikumpi kiinnostaa, niin kerro viestissäsi minne koira tulisi, näytä sivu- ja kisanäyttö (en luovuta ilman kunnollista kisanäyttöä) ja kerro itsestäsi hiukan ja tulevaisuuden suunnitelmista (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: M: cpkn sijoitukseen ja bcn
Siepin kuvat saa mun puolesta mukaan, kunhan copyt säilyvät samana. (:
- And you thought the world might end if you just looked the other way
- Kendra
- Höpsö veitikka
Voivoi, kun mua kiinnostaisi tuo Sieppi, mutta mun koiratilanne varmaan sanoo aika paljon vastalauseita uuden koiran ottamiseen.. Mie nyt kuitenkin laittelen tähän sellasta epävirallista pyyntöä :)
Saisin Siepille varmasti kaivettua jostain sellasen kolon, minne sen saisi laitettua kisauksen kannalta. TOKO ja palveluskoiralajit on mulle olleet jokaisella koiralla ns. päälajeina ja siinä sivussa käyty vähän siellä sun täällä katselemassa esimerkiksi agilityn ja koirantanssin taikaa. Toki käydään niissä lajeissa missä kasvattajatäti toivoo ;) Mitä mie nyt tänään päivitin noita ilmoittautumiskoodeja, sieltä löytyisi sopiva välikkö yhdelle koiralle. 2010 aktiivisuustilanne on ollut täysin nolla, mutta nyt olen saanut taas sen kipinän takaisin ja aktiivisuustaso alkaa nousta.
Jalostuksesta en tiedä sitten vielä mitään, jos sun nimen alle haluat pentueen niin passaa mulle. Oman kennelnimen alle ei ainakaan nyt ole beecee pentuetta tulossa, kun ei ole kasvatusrotu.
Kisautusnäyttöä kahdelta koiralta. Jälkimmäiseltä sivunäyttö :)
Saisin Siepille varmasti kaivettua jostain sellasen kolon, minne sen saisi laitettua kisauksen kannalta. TOKO ja palveluskoiralajit on mulle olleet jokaisella koiralla ns. päälajeina ja siinä sivussa käyty vähän siellä sun täällä katselemassa esimerkiksi agilityn ja koirantanssin taikaa. Toki käydään niissä lajeissa missä kasvattajatäti toivoo ;) Mitä mie nyt tänään päivitin noita ilmoittautumiskoodeja, sieltä löytyisi sopiva välikkö yhdelle koiralle. 2010 aktiivisuustilanne on ollut täysin nolla, mutta nyt olen saanut taas sen kipinän takaisin ja aktiivisuustaso alkaa nousta.
Jalostuksesta en tiedä sitten vielä mitään, jos sun nimen alle haluat pentueen niin passaa mulle. Oman kennelnimen alle ei ainakaan nyt ole beecee pentuetta tulossa, kun ei ole kasvatusrotu.
Kisautusnäyttöä kahdelta koiralta. Jälkimmäiseltä sivunäyttö :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kyllähän sulle menee (: eka linkki ei toiminut, mutta kyllä mä sua sen verta tunnen että eiköhän sulle vois mennä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Kendra
- Höpsö veitikka
Sieppityttönen jolle kuvat vaihtuu illemmalla :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kiitoksia kovasti nopeista sivuista (: onnee kentille ja joskus kuulumisii voi kertoilla.
Niles vielä ilman kotia!
Niles vielä ilman kotia!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Mä voisin uskaltautua tarjoamaan Nilesille sijoituskotia. Kerrankin on tilaa tokon alokasluokassa, joten pääsisimme siinä heti kisailemaan, mutta agilityn kanssa pitäisi odottaa vähän aikaa. Jatkettaisiin myös pelastuksessa, koiratanssissa ja flyballissa. Mulla on, kuten tiedät, myös luvat tuosta paikasta, kuvia ei siis tarvitsisi vaihtaa - siis jos sulle on okei, että käyttäisin noita samoja. Kokemusta sijoituskoirasta ja sen kisautustahdista on kyllä. (: Ai niin ja T & E:hen menisi (sivuilla vaihteeksi meneillään ulkoasunvaihdos/remontti). Kisanäyttöä vaikka sijoitusnarttu Seunnilta.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Hienoo Spiegel! Toki Niles menee sulle (: ei oo mikää himokiire kisauksen kans, eli ei haittaa vaikka ette pääsis agiin tai muuhunkaan heti.
Niin ja joo, sullahan onki vikholmenista kanssa luvat. Mun puolesta voit kys. kuvat jättää, niin toi sertikin pysyis sillä.
Niin ja joo, sullahan onki vikholmenista kanssa luvat. Mun puolesta voit kys. kuvat jättää, niin toi sertikin pysyis sillä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Nilesin sivut olisivat sitten tässä. :3
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Jees. Kiitti sivuista (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli