Haovc uudella näöllä - uusi ulkka 14.6

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Wolfie
Höpsö veitikka

Haovc uudella näöllä - uusi ulkka 14.6

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Haovcin ulkomuoto muuttui nyt 14.6.2010 ajattelin jatkaa suht simppeliä linjaa.

Kenneli tosiaan kasvattaa lk ja pk collieita, mutta sinne siirtyy muista kenneleistäni pari koiraa, joten voi olla hyvinkin mahdollista että rotukirjo laajenee. Kasvatuksen olen aloittanut vuoden 2008 alussa.

Tekstit, ulkoasu ja koodaus on minun tekemääni. Aataminaikaiset tekstit ovat vielä tuolla ja niitä kattelen pian läpi virheiden ja muiden varalta. Etenkin historia tekstissä on jotain epäselviä ynn kohtia, mutta loput tekstit katselen läpi huomenna. Ulkoasun pitäisi ainakin toimia kaikilla, mutta jos se heittää jollakin väärin, niin ottakaa prc ja näyttäkää :mrgreen:

Mikäli kasvatat tai omistat pitkä- ja/tai lyhytkarvaisia collieita, niin heitäppä tähän linkkiä. Otin linkkilistalta kaiken pois, kun en keksinyt sille sopivaa paikkaa ja suurin osa linkkilistalta on lopettaneita, tarkoitus olisi listata muuta sivulle linkkilistaa.

Kommentointi on enemmän kuin sallittua (:

Mutta niin, SISÄÄN
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Haovc uudella näöllä

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kokonaisuus ihan kiva, itse olisin ehkä panostanut otsikon fonttiin vähän enemmän. Koirien kuvat leikattu kivasti otsikossa, mutta itse olisin ehkä hieman pehmentänyt reunoja varjostuksella yms. koska nyt ne on tossa jotenkin töksähtävästi. En osaa kunnolla selittää. :lol: Tykkään taustasta, mutta mua vähän häiritsee, kun taustan ja tekstilaatikon välissä ei ole mitään reunoja.
Koirien sivut on selkeät ja värejä on käytetty hyvin. Sukutaulun olis tosin voinut keskittää.
Tekstiä sivuilla on hyvin ja siihen on kyllä panostettu mielestäni. Kasvatus-sivulta ottaisin tuon koristekuvan pois tai siirtäisin sen johonkin parempaan paikkaan, nyt se "katkaisee" tekstin ärsyttävästi.

Kaiken kaikkiaan siistit ja toimivat sivut, ulkoasu on simppeli ja vuodenaikaan sopiva.
Wolfie
Höpsö veitikka

Kiitoksia Eros! Oon miettinyt kanssa samaa, et toi otsikkofontti on jotenkin hämy tossa. Mä en osaa oikeen pehmentää mitään reunoja ja siksi se töksähtelee.
Mut joo, kiitos parannusehdotuksista!

/ Nonnii, nyt on pääkuvien reunoja hiukan pehmennetty ja tekstikenttään reunat laitettu, että ei hukkuis taustaan. Koristekuvakaan ei toivottavasti enää niin häiritsevästi leikkaa tekstiä (:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Toi on kyllä heti paljon parempi, kun mukana on reunatkin! Kivan värisetkin kaiken lisäksi, ruskea on pop. Mun mielestä otsikkokuva on tosi kivasti muokkailtu, pääkuvat on kivoja ja silleen. Jotenkin otsikkoa olisin kaivannut isommaksi, fontti tosin on oikein kiva. Alaotsikkoa pitää aika lailla tihrustaa, joten isompi koko tai selkeämpi fontti olisi omille silmille kävijäystävällisempi. Rakastan kyllä tota patternia ihan kybällä, aivan ihana. :D Vaikka noita käytetäänkin samanlaisia yhtä paljon kuin sukkia vuodessa, niin ei noihin silti voi kyllästyä! Linkkipalkkiinkin on kiva tausta tunkastu. Jotenkin vaan tuntuu, että toi fontti ei oo ihan osunu kohdalleen tälleen tarkemmin ajateltuna, ja ne näyttää olevan jotenkin hassun korkealla. Keskellä palkkia olisin tykännyt ne nähdä. :D Muuten kyllä siisti ja yksinkertainen ulkoasu, mutta yksi asia härnää kyllä. Ulkoasussa on sekoiteltu tosi paljon erilaisia värejä keskenään. Ruskeaa, sinistä, harmaata sekä tekstin seassa oliivinvihreää ja otsikkokuvassa vielä noita sateenkaaren värejä. Pari kolme selkeämpää väriä yhdessä olisi mulle uponnut paremmin. :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Haovc uudella näöllä - uusi ulkka 14.6

Jees, siirtelempä varmaan linkit keskemmälle laatikkoa, mä en oo pahemmin siihen kiinnittänyt huomiota. Mulla oli tosiaan vähän turhan hauskaa värien kanssa, halusin siitä jotain erittäin värikästä ja keväistä ja siksi siitä lytyy värejä jokalähtöön. Kiitoksia kovasti kehuista ja parannusehdotuksista!

/UP! Uusi ulkoasu 14.6
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Minikommaa taas vaihteeks:
Toi ulkoasu on vaan niin &.& &.& Rakastan värejä, rakastan asettelua, rakastan kaikkea siinä! Tääkin on nyt vaan mielipidekysymys, mutta mä en ole ikinä tykännyt tosta sinisestä tähdestä.... Koirien sivut on kivasti aseteltuna : )
It lurks behind you.
Wolfie
Höpsö veitikka

Kiitoksia palautteesta (:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Sä vaan kehityt Rebe koko ajan ja niin pienessä ajassa! En mä nää täs ulkas mitää muuta valitettavaa ku toi otsikon fontti - se voisi olla vähän koristeellisempi ja ehkä jotain toista väriä (nyt on aika irtonainen, eikä tunnu sopivan ollenkaan leiskan tunnelmaan).

Mut nii, hyvää työtä! :mrgreen:
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Ai miten nätti ulkoasu. Utuinen tunnelma + nätti pehko. Nahkakuvaa mä jäin kyllä kaipaamaan, ja mietin että miksi ulkoasussa on mappilinkit kun kerta samanlaiset voisi tehdä koodaamalla? Koristekuvatkin ois ollu ihan kivoja mutta ei kaikki niitä tykkää käyttää ja sisältö on se tärkeempi. Sä kirjotat mun mielestä tosi fiksusti :) Linkittelin Haovcia Lycheen sivuille jo aikaa sitten ja linkki tuleekin pysymään sivuilla niin kauan kuin henki kennelissä pihisee!

Muuten, tuolla kasvatus -sivulla olevassa koristekuvassa (jonka löysin ihan sekunti sitten) on valkoiset reunukset, samoin kuin punaisissa nuolissa.

Niin ja noi siniset tähdet on makeet! Fontit on helposti luettavia. Tykkään Haovcista kennelinä aikas hirmusesti ja kattelin sun pentutopikkia kuolavana suunpielessä mutta pidättäydyin pennun kyselemisestä :l Ehkä myöhemmin mä saan Haovc-pennun itelleni, kun tuntuu että itellä aika sellaiseen riittää :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Joo, mä just kattelin itekki samaa, että toi otsikkofontti on hirvee.. tai sillee ettei sovi alkuunkaan tohon leiskaan, aattelin et vois kohtapuoliin lataa uusia fontteja ja kokeilla sitten niitä. Mut nii, kiitoksia kommentista Kirsi.

Kiitoksia kehuista! Mä olin niin huolissani että tulikohtan tosta liian simppeli tai tylsä, kuvan koirakin kiittää kehuista (oma). Nahkakuvia mun oli tarkotus tonne leiskaan laittaa, mutten löytänyt sopivaa koloa, niin varmaan koristekuvia rupeen jossain vaiheessa väsäämään.
Mappilinkit on siksi noin, koska en osaa koodata linkkejä :mrgreen: eli puhtaasti vain siksi että mä en osaa, muuten olis koodaamalla ja ne olis koodaamalla ollu paljon hienommat, etenkin kun ne värit olis voinu vaihtua.
Mä vastalinkitän Lychen heti seuraavalla päivityskerralla (: kiva että oot takas virt. maailmassa.

Kiitoksia huomautuksesta! Mä unohdin noista taustavärin vaihtaa, teen senkin pian + samalla lisäilen vähän koristekuvia kanssa.

Tähdet on tosiaan kivoja! Itekki tykkään, ne on ihan kirsin käsialaa, oon ite muokannut vaan värit, tähtiä on ollut tuolla varmaan jo vuoden, en pääse niistä eroon kun tykkään kaikista pienistä härpäkkeistä niin paljon :D Mulla tulee seuraava pentue varmaan aika pian, tulis olemaan pk collie, Pretty one's angel in your eye's x Rainvalleyn Valontuoja, tittelihirviöitä ei ole, mutta hyväsukusia ja passeleita koiria. Lisää tietoa yms voin heittää yvllä, varmaan vielä kesäkuun puolella (tai heinäkuun alussa) laitan pentuetöpöö (: toivottavasti sillon olis halua ottaa (:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Toi ulkka on hieno! Yhden asian muuttaisin, nimittäin otsikon. Tuo fontti ei ole ehkä maailman parhain vaihtoehto ja tuosta otsikosta saisi niiin sata kertaa näyttävämmän. Tuo väliotsikko (tuo tähdellinen) ei oikein sovi tyyliin, sen vielä vaihtaisin. Siitä tulisi sopivampi ihan vain tähden väriä vaihtamalla. Koristekuvat on kivat, ja tosi hyvä, ettei niitä ole tekstin seassa. Sopii imo parhaiten juuri sinne, missä ovat. Koirien sivun tietolaatikon väriä muuttaisin, mutta tuokin sopii.
Kokonaisuudessaan oikein kiva ja raikas uusi ulkonäkö. :)
ps. Milleniumin saa linkata.. :D
pps. Ihan mahtavaa työtä Spiken kanssa. Kasvattajatäti on ylpee!
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Wolfie
Höpsö veitikka

joo, kattelenkin just dafontista uusia fontteja, nimittäin mua häikkää itekki toi ihan mieltsisti nyt, etenkin kun siitä on huomautettu useasti :D Tän yön aikana yritän saada uudella fontilla tonne.
Linkkaan Milleniumin mielelläni.

Ja kiitoksia (: Spiken kanssa ollaan nyt pientä kisataukoo pidetty, painotetaan näyttelyihin ja agiin, jossain vaiheessa taas ruvetaan pekoo ja tokoakin, kunhan tuo kilometrijono tuosta hiukan lyhentyisi.

/nohneen, nyt on uusi otsikkofontti ja koristekuvia.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Linda
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Linda »

Jos ehin nii pistän pitemmän kommentin, mut näin äkkiseltään pisti silmään etusivulla toi "Rovaniemestä on Kittilään niin ja niin monta kilometriä" ku itteni mielestä (asiasta voi olla montaa eri mieltä) toi Rovaniemestä kuuluis olla Rovaniemeltä :D Ihan näin rovaniemeläisen mielipiteenä ^^ Sori pilkunviilaus
Spread your little wings and fly away
Wolfie
Höpsö veitikka

Aataminaikaisia tekstejä, varmasti löytyy kirjoitusvirheitä :D. Kyllä se varmaan noin on, korjailen seuraavalla päivityskerralla.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Nyt ku kerran vielä muistan nii pitää kommentoida. :D

Nää pari viimesintä ulkoasua jotka sä olet ite Haovcille tehnyt on kyllä selkeesti noudattanut tällaista yksinkertaista ja värikästä linjaa. Tästäkin leiskasta löytyy vihreää, kellertävää, ruskeaa, siniharmaata ja sitten vielä Sagur. :D Ihan kivan yksinkertainen kyllä on!

Kuvassa Sagur, josta plussaa, koska Sagur on vaan niin pro. :D Tiedä nyt mitä se tossa kyttää, mutta kiva kuva on! Kuvattomana leiska olisi ollut liiankin yksinkertainen. Kuva käsitelty hyvin värimaailmaan sopivaksi. Ainoa mikä häiritsee, on Sagurin vatsan olla oleva vihreähkö läiskä. Se näyttää niin mihinkään kuulumattomalta. Tuohon kulmaan olisin kaivannut pyöreyttä, vaikka ei tuo tikkusuoranakaan paha ole. :) Linkit ovat kivat, mutta niiden ympärys on ikävästi pikselöitynyt, joka jäi harmittamaan. Otsikkofontti parantui huomattavasti, tämä sopii ulkoasuun hyvin! Isompana olisin vain otsikon kaivannut vielä, niin olisi ihan purrfect. Mulla nyt on tunnetusti todella huono näkö ja saan alaotsikosta selvää, joten se jo kertoo että sen fontti on kyllä onnistunut, eikä ole vain tylsillä perustikkufonteilla! Tekstit olisin kyllä kaivannut alkamaan sentin tai pari enemmän vasemmalta, kun olen niin pilkunviilaaja. :D
Vastaa Viestiin