Elikkä siis, taukoni aikana kerkesin vääntää myös Curly Mafian uudistuksen pystyyn. Nimi muuttui kolmen uuden kasvatusrodun myötä Retriever Mafiaksi + sivuston tekstit uusittiin täysin. Rebecca otti remmistä hatkat, mutta heiluu edelleen Elendilin kakkosomistajana, joten Retry on tällä hetkellä ainoastaan minun omistuksessani. Ulkoasusta kiitos ja kumarrus Reetalle!
Jos kasvatat myös jotain minun kasvattamistani roduista, hihkaise, niin länttään kennelisi linkkilistalle. Nii joo ja saatte kommentoida.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER --------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
^
Mikä selain, print screen? Toimimattomuuskysymyksissä olisi aina tosi kiva, jos kertoisitte vähän noita taustatietoja, en hyödy mitään pelkästä kuvauksesta. :D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER --------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
Ai hitsi, Opera olis pitäny mainita myös, sen tiesinkin jo etukäteen toimimattomaksi. :) Eli taattu laatu Mozillalla ja IEllä, yritän tehdä jotain että saisin tuon muillakin selaimilla henkiin.
(Fannylle kiitos ulkoasukehusta)
† † † ask me anything &
Tää ei kyllä iske niin paljon, mitä mä odotin. Jotenkin ajattelin jo ennen kun sivut avautuivat, olevan sivujen ulkonäön henkeäsalpaava ja monipuolinen. Jotenkin se jäi hieman laimeaksi. Myös sivut ovat jollakin tapaa sekavat. Niistä ei tule esiin Pehko! Mä olen ihaillut tota Hollywood Here I Come! koiraasi, tosi upee otus. Ihan näin ohimennen.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Viivi, mä itse halusin tällä kertaa kokeilla jotain neutraalimpaa, yksinkertaisempaa ja pelkistettyä. Voi tosin olla, et oon taukoni aikana ollut menettämässä otettani tai ehkä syynä on se, ettei Retryn ole tarkoitus olla verrattavissa esim. mihinkään Haltiapolkuun, johon panostan 90% virtuaalikoirailustani. Sivuilla meinaatko koirien omia sivuja? Jos meinaat, ne varmaan parantuvat luonteiden ja kisakalentereiden täyttymisen myötä. :) Kiitos kommentista ja Elendilin kehuista!
Shanyalle suuret kiitokset ulkoasukehusta. :)
Vielä saa heittää risuilla tai ruusuilla!
† † † ask me anything &
Muhun tämä taas iskee ja kovaa. Pidän tästä ihan hurjasti! Vasemmanpuoleinen otsikko on hieno ja pidän vaihtuvien kuvien ideasta, toteutuskin on onnistunut (turhan usein näkee liian nopeasti vaihtuvia ja vähän sinne sun tänne räiskittyjä slide show:ta). Etusivu on siisti ja tekstiä tarpeeksi. Myös englannin lippu on selkeästi ja siististi esillä reunassa. Breeding -linkistä ei ole sen suurempaa kommentoitavaa, mutta retrievers -sivulla on melko vähän tekstiä muihin sivuihin verrattuna. Jäin myös kaipaamaan jonkinlaista pientä esittelyä koirista. Itsestäni on ainakin helpompi selata kennelin koiria, jos kuvan lisäksi esillä olisi vähintään koiran nimi tai sukupuoli. Englanninkielinen versio on hyvin toteutettu tiivistelmä suomenkielisistä sivuista. Huomaa, että on nähty vaivaa sivujen rakentelussa :D
Kiitos Hubble sulle kommentista! Koitan miettiä noita ehdottamiesi epäkohtien korjauksia jälleen koirat -sivua muokatessani. :)
† † † ask me anything &