Sain jostain ihmeestä taas hieman kipinää tähän virtuaalitouhuun ja väsäsin pikaisen ulkoasun Ettorelle, kun tuo vanha oli niin kyllästyttävä. Ei mikään päätä huimaava, mutta saa nyt ainakin alkuun luvan kelvata. Ulkoasun päivittelykin on vielä kesken, mutta katsotaan, jos sen tässä piakkoin saisi valmiiksi.
Kovin aktiivisesti Ettore ei jatka toimintaansa, vaan koirilla kisaillaan silloin tällöin ja pentueita syntyy harvemmin. Nyt olisi sitten mukava itse Ettoren lisäksi kuulla kaikilta cockerinomistajilta terveisiä, että miten tässä puolen vuoden aikana on cockerien asiat menneet ja minkälaisia jalostuslinjoja ym. on syntynyt. Ja tottakai kasvattienkin omistajat saavat tänne tulla kuulumisiaan kertoilemaan. En nyt muista yhtään, mitä olen mm. Miiralle sanonut Copelin kasvateista, mutta selvittelen tässä vielä päätäni ja katson, joudunko joistain koirista luopumaan.
Sitten eikun vain vierailemaan.
Ettore palailee
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
-
-Milla-
- Kriisissä
Re: Ettore palailee
Oi, sä oot takasin! :D
Ulkoasusta siis. Toi on muuten aika kiva, mutta linkit on ihan sairaan vaaleella. Ehdin jo miettiä että "eks tässä muka oo linkkejä ollenkaan?" Jotenkin ehkä kaipaisin enemmän väriä tohon. Tai no jotenkin toi jää mun mielestä vähän vaisuksi. Harmi että osa sivuista on vielä vanhalla ulkalla, mutta sitä mun kaipaamaa väriä tuo ainakin toi etusivun koristekuva sivun alareunassa. Etenkin kasvatussivulla tykkäisin katella kuviakin. Koirien sivut on ihanan helppolukuiset.
Ulkoasusta siis. Toi on muuten aika kiva, mutta linkit on ihan sairaan vaaleella. Ehdin jo miettiä että "eks tässä muka oo linkkejä ollenkaan?" Jotenkin ehkä kaipaisin enemmän väriä tohon. Tai no jotenkin toi jää mun mielestä vähän vaisuksi. Harmi että osa sivuista on vielä vanhalla ulkalla, mutta sitä mun kaipaamaa väriä tuo ainakin toi etusivun koristekuva sivun alareunassa. Etenkin kasvatussivulla tykkäisin katella kuviakin. Koirien sivut on ihanan helppolukuiset.
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
Takaisin ollaan :D
Itseänikin jäivät nuo linkit päivällä häiritsemään, mutta en niitä silloin jaksanut korjata. Nyt kuitenkin laitoin tummemmaksi. Täytyy katsella, jos tuonne saisi sitten vielä lisää kuvia. :) Kiitos palautteestasi.
Itseänikin jäivät nuo linkit päivällä häiritsemään, mutta en niitä silloin jaksanut korjata. Nyt kuitenkin laitoin tummemmaksi. Täytyy katsella, jos tuonne saisi sitten vielä lisää kuvia. :) Kiitos palautteestasi.
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Mäkin oon jo odotellut pitkään Ettoren palaamista!!
Ulkoasu on oikein kiva, kuvat tosin hieman pikselöityneet. Koirien kisaaminenkin on kyllä huippukunnossa! Mä haluan kyllä Scambleen sulta vaavan sitten kun pentue on tulossa <3 _ <3
Tällänen pikkukommentti vaan XD
Ulkoasu on oikein kiva, kuvat tosin hieman pikselöityneet. Koirien kisaaminenkin on kyllä huippukunnossa! Mä haluan kyllä Scambleen sulta vaavan sitten kun pentue on tulossa <3 _ <3
Tällänen pikkukommentti vaan XD
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
Milly
- Söi navetan kaksi nautaa
Ulkoasu on muuten todella nätti, mutta vähän liian haaleat värit. Koristekuvia saisi olla vieläkin enemmän siellä täällä. Tekstit on kuitekin kivoja ja riittävän pitkiä. Kasvatus -sivusta pidin, oli asiallisesti kirjoitettu, ei turhaa selittelyä tai väännettyjä "kevennyksiä", joista kukaan ei saisi mitään selkoa. Hauvasivu on mieleeni, kuvat ovat siistit ja nätisti laitetut. Olisi kuitenkin kiva, jos esim. rotuja sukupuoli ilmoitettaisiin jo kuvan alapuolella. :)
- sometimes I wish someone out there will find me
- 'til then I walk alone
- Hucca
- Ei riitä.
Voii Ettore is back again :D Muttamutta kommenttia sivuista...
Ulkoasusta tykkäilen kovasti sen yksinkertaisuuden ja virallisuuden vuoksi. Ulkoasun kuvat on ihan kivat tai oikeastaan tosi hyvät, fontti on selkeä ja linkit ovat helposti löydettävissä. Tuo raitatausta kylläkin tökkii, mutta ei liikaa joten se ei häiritse millään tavalla hyvää kokonaisuutta. Ulkoasu on ehkä hieman liiankin yksinkertainen, koska se menee jo hieman tylsyyden puolelle. En tiedä johtuuko se siitä, että tästäkään ulkoasusta en löytänyt mitään kivaa yksityiskohtaa, teemaa tai jujua, joita arvostan ulkoasuissa. Väri on mun makuun hieman liian vaalea ja tylsä. Jos ulkoasu olisi tummempi niin se olisi todella kiva :D
Teillä muuten on sitten ääkkösongelma sivuille, kaikki Ä ja Ö kirjaimet näkyvät kysymysmerkkeinä ja se on niin häiritsevää. Onneksi vika on korjattavissa helposti. The Fames:in linkki ei toimi, koska koodissa on ilmeisemminkin joku vika. Koirilla on nätit ja hyvälaatuiset kuvat, jota arvostan aktiivisena nlykuvaajana todella paljon, pisteet siis siitä. Koirien sivut ovat selkeät ja helppo lukuiset. Kasvatus sivulla oli asiallista ja selvää tekstiä, joka on aina plussaa. Tekstiä oli ehkä hieman vähän, mutta se ei haitannut, koska tekstistä löytyi kaikki olennainen. Kuvaluvat olivat helposti löydettävissä, joka on ehdottoman tärkeää :D
Ulkoasusta tykkäilen kovasti sen yksinkertaisuuden ja virallisuuden vuoksi. Ulkoasun kuvat on ihan kivat tai oikeastaan tosi hyvät, fontti on selkeä ja linkit ovat helposti löydettävissä. Tuo raitatausta kylläkin tökkii, mutta ei liikaa joten se ei häiritse millään tavalla hyvää kokonaisuutta. Ulkoasu on ehkä hieman liiankin yksinkertainen, koska se menee jo hieman tylsyyden puolelle. En tiedä johtuuko se siitä, että tästäkään ulkoasusta en löytänyt mitään kivaa yksityiskohtaa, teemaa tai jujua, joita arvostan ulkoasuissa. Väri on mun makuun hieman liian vaalea ja tylsä. Jos ulkoasu olisi tummempi niin se olisi todella kiva :D
Teillä muuten on sitten ääkkösongelma sivuille, kaikki Ä ja Ö kirjaimet näkyvät kysymysmerkkeinä ja se on niin häiritsevää. Onneksi vika on korjattavissa helposti. The Fames:in linkki ei toimi, koska koodissa on ilmeisemminkin joku vika. Koirilla on nätit ja hyvälaatuiset kuvat, jota arvostan aktiivisena nlykuvaajana todella paljon, pisteet siis siitä. Koirien sivut ovat selkeät ja helppo lukuiset. Kasvatus sivulla oli asiallista ja selvää tekstiä, joka on aina plussaa. Tekstiä oli ehkä hieman vähän, mutta se ei haitannut, koska tekstistä löytyi kaikki olennainen. Kuvaluvat olivat helposti löydettävissä, joka on ehdottoman tärkeää :D
Red Bull - antaa siivet
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitoksia paljon kommenteistanne, yritän parannella ulkoasua sitä mukaa kun palautetta tulee. Nyt on kasvatus -sivulle lisätty vähän väriä kuvien muodossa, pitäisi vielä loputkin koirien sivut jaksaa väsäillä uuteen muottiinsa. Ja psst Luse, Dunjalle ja Oonalle on molemmille varmaan aika lähiaikoina suunnitteilla pentueet. ;)