M: shetlanninlammaskoiran
-
Janina
- Höpsö veitikka
M: shetlanninlammaskoiran
Duskarran B-pentueesta tuli kasvattipalautus jokin aika sitten, ajattelin ensin että pidän itse mutten kuitenkaan viitsisi jos saisi mahdollisesti aktiivisemmankin kodin jostakin. ;) Sivut ovat täällä, kyseessä on siis narttu Duskarra Bitter Instant "Felka". Felkan kanssa on kisattu paimennuksessa josta saldona hyväksytty perusrata. Muuten koira on kisaamaton. Kuvat eivät tule mukaan. Kaikki muu oleellinen löytyykin sivulta, eli ei muuta kuin tarjousta pistämään.
Uudelta kodilta toivoisin mm. yhteistyökykyisyyttä, aktiivisuutta ja tavoitteita. Felkaa mielelläni en antaisi jalostuskäyttöön suvun yleisyyden vuoksi, mutta koska en tykkää rajoitella kasvattieni jalostusoikeuksia, niin annan kuitenkin mahdollisuuden yhteen enintään neljän pennun pentueeseen jos koira on hyvin kisattu ja sillä on jalostusarvoa. :)
Uudelta kodilta toivoisin mm. yhteistyökykyisyyttä, aktiivisuutta ja tavoitteita. Felkaa mielelläni en antaisi jalostuskäyttöön suvun yleisyyden vuoksi, mutta koska en tykkää rajoitella kasvattieni jalostusoikeuksia, niin annan kuitenkin mahdollisuuden yhteen enintään neljän pennun pentueeseen jos koira on hyvin kisattu ja sillä on jalostusarvoa. :)
-
Cati
- Alkupalat
Re: M: shetlanninlammaskoiran
Mua kiinnostais. Kisautusta näyttelyissä, paimennuksessa, agissa ja tokossa. BH-koe suoritetaan. Kisautus on aktiivista, joka ei tosin kisakalentereissa näy, koska sinne merkitään vain I-tulokset, kupit ym. Tavoitteena olisi saada valioitumaan edellä mainituista lajeista (ja mahd. myös muissa). Kyllä tuo pentueen koko on ihan riittävä mulle. Elikkä semmonen mahd. tulossa :)
Virtuaalikoirailulle tuli loppu!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Kiva, että kiinnostusta löytyy mutta voisitko kertoa kuitenkin minne koira menee ja antaa kisa/sivunäyttöä ennen kuin uskallan Felkan luvata sinulle? :-)
-
Cati
- Alkupalat
Sivulle on linkki ak:ssa. Kisanäyttöä ei juurikaan ole, koska kisakalenteriin merkitään vain ykköstulokset yms.
Virtuaalikoirailulle tuli loppu!
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
ot/ Mitää, onko Felka Wissyn lapsosia? Miten ihmeessä mä en oo ollu tietonen tästä? Wissy kyllä elää ja voi varmaankin hyvin, uus omistaja ei oo laittanut infoa meitsille :/
edit/ jaha, Karmalla pentuja ja Wissy kuollu :--D Kivasti info kulkee myös kasvattajalle saakka >8)) noeeei en oo sua syyttämässä, toivottavast Felka löytää hyvän kodin!
edit/ jaha, Karmalla pentuja ja Wissy kuollu :--D Kivasti info kulkee myös kasvattajalle saakka >8)) noeeei en oo sua syyttämässä, toivottavast Felka löytää hyvän kodin!
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Öö, Wissy on Felkan isänäiti, Apila ei ollut sulle ilmeisesti ilmoittanut että Karmalla on pentuja? Täs Wissyn sivut.
Cati, valitettavasti en vakuuttunut joten neiti ei tällä kertaa lähde sulle.
/ Eiku voihan, mulla vahingossa lukee emän paikalla väärä koira
Sori! Emä on oikeasti Ratapihan Ikuisesti Ihana "Enni".
/ Eiku voihan, mulla vahingossa lukee emän paikalla väärä koira
-
Cati
- Alkupalat
-
Janina
- Höpsö veitikka
Kolmossivulle tää ehti meneen, taas sama neiti myynnissä. Nyt hakusessa se loppuelämän koti, jos vähänkin epäilet ettet pysty sitä tarjoamaan, jätä tarjoamatta. Ja vaatisin nyt henkilöltä joka Felkaa havittelee, vähintään 3 kuukauden virtuaalimaailmassa oloa.
- Hucca
- Ei riitä.
Mä olisin hyvin kiinnostunut ottamaan tyttösen meille Hatuntekijään. Hatutekijän sivuille ulkka saamatta, mutta tyttönen voisi väliaikaisesti majailla Old Jackissä . Kisanäyttöä ei ole, koska juuri vasta sain nuo vanhuksen sivut valmiiksi. Olen kuitenkin jo tuota kauhukolmikkoa ilmoitellut kisoihin eli sieltä olisi tulossa kisanäyttöä pikkuhiljaa. Agility, näyttelyt, paimennus ja toko tulisi varmaan olemaan pääasialliset kisaamislajit, mutta muissakin lajeissa kisailtaisiin tunteen mukaan. Kuvaa mulla ei vielä ole, mutta viikonlopun jälkeen voipi olla kun käyn treellä kuvailemassa :D Jalostukseen ei tyttöä käytettäisi. Tarjoaisin Felkalle loppuelämäksi pysyvän kodin, joka olisi aktiivinen ja yhteistyökykyinen.
Niin ja en nyt ottanut selvää tarkoititko tuolla kolmella kuukaudella kennelin olemassa oloa vai niinkun ihmisen :D Jos tarkoitit kennelin olemassaoloa niin vanhushan ei ole ollut viel tuota kolmea kuukautta täällä...
Niin ja en nyt ottanut selvää tarkoititko tuolla kolmella kuukaudella kennelin olemassa oloa vai niinkun ihmisen :D Jos tarkoitit kennelin olemassaoloa niin vanhushan ei ole ollut viel tuota kolmea kuukautta täällä...
Red Bull - antaa siivet
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Kyllä mä uskon että voin sulle luovuttaa, jos tämä nyt tosiaan olis se viimeinen koti johon Felka menee. :) Sivuja voi laitella kahden viikon sisään.
Ja vaatisin nyt henkilöltä joka Felkaa havittelee, vähintään 3 kuukauden virtuaalimaailmassa oloa.
- Hucca
- Ei riitä.
Tässä ois Felkan sivut: http://oldjack.webs.com/felka.htm
Red Bull - antaa siivet
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Kiitos sivuista. :) Hyvältä näyttää! Onnea teille.
Psst, että mä sitten tykkään tosta ulkasta &.&
/ Selvä :)
Psst, että mä sitten tykkään tosta ulkasta &.&
/ Selvä :)
- Hucca
- Ei riitä.
Ulkoasusta kiitos Miljalle ;D Laittelen sulle viestiä, kun olen saanut kuvat Felkalle ja tuloksia laittelen sitä mukaan, kun niitä tulee :D
Red Bull - antaa siivet
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Onko tuolla Felkan uusilla sivuilla vanhemmat jotenkin väärin? Eikö emänä ollut Ratapihan Ikuisesti Ihana, Enni, vai oonko mä sitten ihan hakoteillä? Pentuetopassa ainakin Enni äitinä ja mullakin se Vipin sivuilla :D
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Selvennys :)
Janina kirjoitti:^ Öö, Wissy on Felkan isänäiti, Apila ei ollut sulle ilmeisesti ilmoittanut että Karmalla on pentuja? Tästä päättelin Wissyn kuolleen. :/
/ Eiku voihan, mulla vahingossa lukee emän paikalla väärä koira![]()
![]()
Sori! Emä on oikeasti Ratapihan Ikuisesti Ihana "Enni".