Tarjotaan menestynyt cpkn
-
- Vuohenruokaa
Tarjotaan menestynyt cpkn
Tämä on mulle aika raskas päätös, mutta omasta mielestäni koirat ovat kisanneet tarpeeksi ja ansaitsevat päätyä sateenkaarisillalle. Painotan vielä, että pentue tulisi syntymään sinun kennelissäsi, sillä lopetan kyseisten rotujen kasvattamisen, enkä haluaisi niitä kennelnimeni alle. Tulen omalta osaltani auttamaan pennunostajien etsinnässä ja huolehdin myös, että ne pääsevät varmasti hyvään kotiin (: (Saavutetut tavoitteet tummennettu)
BH VPVA VAVA VFIN KVA JK3 SCHH3 HK3 EK1 VK3 VKTV TK2 RH-E RH-FA vIT & vSWE & vN & vDK & vPOHJ PMVA Wolfeye's Belong To Your Dreams
Varmasti menestynein virtuaalikoirani, ja koko virtuaali"urani" kolmas koira, minulle äärettömän tärkeä otus. Jos en lopettaisi näiden rotujen kasvattamista, ottaisin varmasti Edlan pennun, mutta valitettavasti se ei nyt ole ajankohtaista. Edla on PIVIKO-koira, ja sillä on valionarvot lähes jokaisesta mahdollisesta maasta. Pk-puolella sen meriittilistaa voisi luetella loputtomiin, mutta antaa kisakalenterin puhua puolestaan. Se on pärjännyt joka lajissa hienosti, joissa olen sitä kilpailuttanut. Edlan molemmat vanhemmat ovat myös hyvin menestyneitä, ja sen suku on vanhempia ja isänemää vaille evm. Edlan sulhaselle ovat samat vaatimukset kuin Elsellekin.
Edlan tavoitteet ennen pentuetta: (mahd.) tottelevaisuusvalio, agilityvalio, flyballvalio
BH RH-F A RH-FL A TK3 JK3 HK3 SCHH2 VFIN KVA VPVA VKTV VJV-09 Lasimeren Kosher
Else on hyvin tunnetun virtuaalikennelin, Lasimeren kasvatteja. Tyttö on sinälläänkin minulle hyvin tärkeä, sillä bordercolliet ovat olleet yksi lempiroduistani pienestä pitäen. Meriittejä on tosiaan mukavasti kertynyt, joten nyt olisi aika teetättää pentue. Elsen molemmat vanhemmat ovat todella upeasti menestyneitä koiria, ja sen suvusta löytyy isovanhempiin asti virtuaalikoiria, siitä eteenpäin suku on evm. Else on saanut pääasiassa EH- ja ERI-laatumainintoja, sillä on hallussaan monen lajin valionarvo ja etenkin palveluskoirakokeissa se on pärjännyt hienosti. Hieman vaatimuksia Elsen sulhaselle: mieluusti harvinaissukuinen koira, joka on pärjännyt etenkin käyttöpuolella. Näyttötulokset ovat plussaa.
Elsen tavoitteet ennen pentuetta: tottelevaisuusvalio sekä flyballvalio
BH RH-F A RH-FL B RH-W A RH-T B TK4 VKTV VFBV VFIN JVA VFIN TVA Nanook
Aivan ensimmäinen virtuaalikoirani, ja kaikkein tärkein. Se on menestynyt äärimmäisen hyvin metsäjäljessä sekä koiratanssissa (lähes erikoisvalio), ja se on muutamaa pistettä vaille vvl kva. Majan suku on täysin evm. joten uroksen ei tarvitse olla niin harvinaissukuinen. Sillä pitäisi olla valjakkoajon valionarvo, sekä joitakin tuloksia joko metsäjäljestä, tottelevaisuuskokeista tai agilitystä. Näyttelytulokset eivät edelleenkään ole pahitteeksi, mutta haluan myös näyttöä siitä, että koiralla on tehty muutakin kuin kierrätetty näyttelyissä.
Majan tavoitteet ennen pentuetta: valjakkoajovalio, muutaman maan mejävalio, pelastusvalio
BH VPVA VAVA VFIN KVA JK3 SCHH3 HK3 EK1 VK3 VKTV TK2 RH-E RH-FA vIT & vSWE & vN & vDK & vPOHJ PMVA Wolfeye's Belong To Your Dreams
Varmasti menestynein virtuaalikoirani, ja koko virtuaali"urani" kolmas koira, minulle äärettömän tärkeä otus. Jos en lopettaisi näiden rotujen kasvattamista, ottaisin varmasti Edlan pennun, mutta valitettavasti se ei nyt ole ajankohtaista. Edla on PIVIKO-koira, ja sillä on valionarvot lähes jokaisesta mahdollisesta maasta. Pk-puolella sen meriittilistaa voisi luetella loputtomiin, mutta antaa kisakalenterin puhua puolestaan. Se on pärjännyt joka lajissa hienosti, joissa olen sitä kilpailuttanut. Edlan molemmat vanhemmat ovat myös hyvin menestyneitä, ja sen suku on vanhempia ja isänemää vaille evm. Edlan sulhaselle ovat samat vaatimukset kuin Elsellekin.
Edlan tavoitteet ennen pentuetta: (mahd.) tottelevaisuusvalio, agilityvalio, flyballvalio
BH RH-F A RH-FL A TK3 JK3 HK3 SCHH2 VFIN KVA VPVA VKTV VJV-09 Lasimeren Kosher
Else on hyvin tunnetun virtuaalikennelin, Lasimeren kasvatteja. Tyttö on sinälläänkin minulle hyvin tärkeä, sillä bordercolliet ovat olleet yksi lempiroduistani pienestä pitäen. Meriittejä on tosiaan mukavasti kertynyt, joten nyt olisi aika teetättää pentue. Elsen molemmat vanhemmat ovat todella upeasti menestyneitä koiria, ja sen suvusta löytyy isovanhempiin asti virtuaalikoiria, siitä eteenpäin suku on evm. Else on saanut pääasiassa EH- ja ERI-laatumainintoja, sillä on hallussaan monen lajin valionarvo ja etenkin palveluskoirakokeissa se on pärjännyt hienosti. Hieman vaatimuksia Elsen sulhaselle: mieluusti harvinaissukuinen koira, joka on pärjännyt etenkin käyttöpuolella. Näyttötulokset ovat plussaa.
Elsen tavoitteet ennen pentuetta: tottelevaisuusvalio sekä flyballvalio
BH RH-F A RH-FL B RH-W A RH-T B TK4 VKTV VFBV VFIN JVA VFIN TVA Nanook
Aivan ensimmäinen virtuaalikoirani, ja kaikkein tärkein. Se on menestynyt äärimmäisen hyvin metsäjäljessä sekä koiratanssissa (lähes erikoisvalio), ja se on muutamaa pistettä vaille vvl kva. Majan suku on täysin evm. joten uroksen ei tarvitse olla niin harvinaissukuinen. Sillä pitäisi olla valjakkoajon valionarvo, sekä joitakin tuloksia joko metsäjäljestä, tottelevaisuuskokeista tai agilitystä. Näyttelytulokset eivät edelleenkään ole pahitteeksi, mutta haluan myös näyttöä siitä, että koiralla on tehty muutakin kuin kierrätetty näyttelyissä.
Majan tavoitteet ennen pentuetta: valjakkoajovalio, muutaman maan mejävalio, pelastusvalio
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Tarjotaan bcn, cpkn & siperianhuskyn
mua kiinnostais nanook yhdelle mun koirista, mikäli jalostuskäytöllä ei mikään kuoleman kiire ole, sillä mun pitäis kisata sillä koiralla vielä paljon lisää ennen pentuetta.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- zerggie
- Keilapallo
Mua kiinnostais käyttää Lasimeren Kosheria mun seuraavan bc pentueen emoksi. Pentueen isänä tulisi olemaan evm. sukuinen koira Toljottajan Furry Boy.
Pentue ei ole aivan vielä ajankohtainen sillä yritän ennen pentuettä saada pojasta ainakin käyttö ja tokovalion. Näyttöpuolella poika on saavuttanut ainoastaan EH -tuloksia.
Pentue ei ole aivan vielä ajankohtainen sillä yritän ennen pentuettä saada pojasta ainakin käyttö ja tokovalion. Näyttöpuolella poika on saavuttanut ainoastaan EH -tuloksia.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Vuohenruokaa
^^Jalostuskäytöllä ei ole mikään ääretön kiire, mutta toivon, että vielä tämän vuoden puolella pentue olisi ajankohtainen (: Mieluusti lainaisin Nanookia sulle.
^Kuulostaa hyvältä. Edellytän tietysti Elsen sulhaselta muutamia tuloksia, mutta Fubsi kuulostaa ihan hyvältä Elselle. Hienoa jos yrität saada vielä käyttö- ja tokovalion arvon. Keskustellaan asiasta lähempänä haluamaasi ajankohtaa. Ja pentue siis tulisi Toljottajan-kennelnimen alle.
^Kuulostaa hyvältä. Edellytän tietysti Elsen sulhaselta muutamia tuloksia, mutta Fubsi kuulostaa ihan hyvältä Elselle. Hienoa jos yrität saada vielä käyttö- ja tokovalion arvon. Keskustellaan asiasta lähempänä haluamaasi ajankohtaa. Ja pentue siis tulisi Toljottajan-kennelnimen alle.
- zerggie
- Keilapallo
^ Juuri näin (: huomasin juuri että pojan kalenteri kaipaisi vähän päivittelyä kun noidenkin tulosten lisäksi niitä on vielä tullut.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mahtavaa, mä tosiaan ilmottelen sulle sitten vaikkapa yvllä kun nanookkia tarvitsen. Uskoisin että viimeistään kesän jälkeen pentue olis ajankohtanen.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Vuohenruokaa
Re: Tarjotaan menestynyt cpkn
^^Hieno homma (: Ilmoittelehan minulle kun koirallasi on tarpeeksi tuloksia.
^Sopii oikein mainiosti, kesän jälkeen kuulostaa hyvältä.
Nyt vielä tarjouksia Edlasta, varmasti jollakulla olisi tarvetta noin hyvin menestyneelle koiralle? Edla saavutti agilityvalion arvon, ja Elsestä tuli flyballvalio.
^Sopii oikein mainiosti, kesän jälkeen kuulostaa hyvältä.
Nyt vielä tarjouksia Edlasta, varmasti jollakulla olisi tarvetta noin hyvin menestyneelle koiralle? Edla saavutti agilityvalion arvon, ja Elsestä tuli flyballvalio.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä huomasin, että olet tarjonnut Nanookia myös Lanialle. Eli enkö sitten saakkaan käyttää Nanookkia?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Vuohenruokaa
^APUA! Mun moka! Mä en yhtään muistanut että Nanook meni jo sulle... voi vtu. Mä olen oikeasi tosi pahoillani, tyhmä minä. Koska Lanialla kuitenkin on jo tuo pentutopic pystyssä ja varaajatkin kasassa jaja koska haluan Nasun pian vihreämmille laitumille, niin sitä ei kai voi enää muuttaa. Anteeksi Rebe, toivottavasti sä annat mulle anteeksi *anelee polvillaan anteeksiantoa*
- Wolfie
- Höpsö veitikka
No ei voi mitää.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli