Me ollaan kaikki vähän klovneja, jotkut enemmän jotkut vähemmän.
Tää on tälläne junnu/koiranäyttely bloginen ja tää touhu on iha ku sirkukses.
Pää on pyöräl ku oisit karusellis, mut hei ota happee, kaada kahvii kurkkuu ja osta lippu Friikkisirkukseen.
Täsä on mun pieni koiranäyttely/JH/agility/kaikkee muuta epäselvää blogi, johon kirjottelen sitten säännöllisen epäsäännöllisesti. Suosittelen ehdottomasti lukemista ja toivon, että kommentoittekin jotain siis tähän ketjuun ;D
Teksti muistuttaa kummasti White Trash Circuksen sivuilla olevaa tyyliä... Omaan silmääni tuo punainen tekstin väri ei oikein miellytä. Blogin ulkoasu on tuo perus blogspotin, mutta eipä sillä ole paljon väliä.
edit/ mitä mä nyt olen pätenyt? Kuhan mainitsin asiasta kun pisti silmään? Ja nimestä en ole sanonut mitään.
^ Friikkisirkus ja White Trash Circus? Sitähän voisi tällä tavoin melkein jokaista nimeä valittaa kun niistä löytyy samaa sana. Kumminkin kyseessä on koirablogi ja toinen on virtuaakennel. On se kumma kuin pienetkin samankaltaisuudet löydetään heti ja mielellään ne sitten tullaan pätemään. :) Jos Hucca ei halua massatekstiä vaan persoonallisemman alkutekstin niin ei sille voi mitään.
Jotain puuttuu, onko se sitten väri tai joku muu, en tiedä. Värimaailma voisi olla erilainen, jotenkin kaikki menevät samaan myttyyn.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Tosiaan olen siis pahoillani jos mielestänne muistuttaa WTC:tä, mutta voin vakuuttaa, että ihan omasta pienestä kallostani lähtee tuo persoonallinen kirjotustyyli ;D Ja tarkoitus olisi saada blogille jossain vaiheessa kunnon otsakekuva ja siten myös muuttaa värimaailmaa, mutta tällä hetkellä tuo nyt on tuollainen. Kiitän ja kumarran kommenteista joka tapauksessa :D
Vanda ja Viivi, kantsii hei kuitenkin muistaa, että kyseessä on virtuaalikennel ja IRL -koiriin liittyvä blogi, joten tuskin kukaan (ellei oo aivan helvetinmoinen nillittäjä) ottaa itseensä noin pienistä yhteneväisyyksistä. :D Huomioikaas myös se, että kirjoitustyyli voi olla samanlainen useammallakin ihmisellä, enkä usko, että kukaan näkis niin paljon vaivaa, että haluais varta vasten kopioida jonkun toisen kirjoitustavan. :D
Blogin ulkoasu on siisti, kätevä ja teksti on hyvää. Tunnelma jää vaan ehkä hieman latteaksi perusulkoasun takia ja otsikko on mielestäni vähän sekavanoloinen noin pitkällä alaotsikolla. :) Muuten tosi mallikas paketti, oikeaan laitaan on laitettu tosi hyvin noita tulevia tapahtumia ja nippelitietoja! Jos Hucca sulla kiinnostaa ottaa kommentista vinkkiä, niin mun mielestä sun kantsis kokeilla tuohon jotain otsikkokuvaa nykyisen otsikon ja alaotsikon tilalle. :) Vois tuoda blogille selkeämmän ja mieleenpainuvamman ilmeen.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER --------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Pehko: Juu tarkoitus on hankkia hyvä blogiotsikko tohon, kunhan vaan ehdin ohjeita kirjoittelemaan, myös alaotsikko vaihtuu, koska tuo tänhetkinen on tosiaankin hiaman liian pitkä :D