M: kisattu cavalier kincharlesinspanieli & kisattu tolleri n

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Hensu
Epätoivoinen katse

M: kisattu cavalier kincharlesinspanieli & kisattu tolleri n

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Myydään kisattu tyttönen. Valitettavasti kuvia ei ole antaa mukaan. Kisatuloksia on BH ja 1*ALO1 tokosta

Emmerdale's All About Me - http://hensu-dogs.webs.com/cava.htm
Ei jälkeläisiä. Terveystarkastettu Alegressa. Sivuilla niistäkin tiedot.

Joku saa Cavasta hyvän kisakoiran. Meidän laumaan se ei valitettavasti sovi enää. Kerro minne hänet haluaisit.

2.
Oma kasvattini ja oma koirani etsii uutta ja innokasta kotia. Bansku etsii pysyvää ja harrastavaa paikkaa jossa se saa elää kotikoiran/kisakoiran elämää. Ei jalostuskoiraksi!

BH Tk2 RH-E FGDCh vMJ-09 Tormenta de Verano - http://hensu-dogs.webs.com/bansku.htm
kaikkia tuloksia ei ole sivuilla, mutta jos uusi omistaja haluaa voin ne etsiä :) Bansku on myös kisannut NCC:n kisoissa joista tuloksena on FGDCh.
Minnea
Kanada

Re: M: kisattu cavalier kincharlesinspanieli & kisattu tolleri n

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Ehkäpä Cava voisi liittyä Misty Memoriesin laumaan? Olenkin itse asiassa etsiskellyt uutta cavalieria jonkin aikaa, nyt on ennestään kennelissäni kaksi (:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Samantha
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Samantha »

Ottaisin itse kasvatin (Emmerdale's All About Me) takaisin ihan jo ihan myyntiehtojenkin perusteella. Jää luultavasti minulle itselleni, tarpeen vaatiessa etsin itse uuden kodin :)
- Jos et voi enää itse pitää koiraa, kerrothan siitä meille. Kasvattaja etsii koiralle uuden kodin.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Hensu vissiin ajatteli, että olet lopettanut. Kun ei susta ole syksyn jälkeen kuulunut mitään ;)
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Vastaa Viestiin