O: erirotuisia koiria
-
Alexiina C.
- Alkupalat
O: erirotuisia koiria
Kennellaajennuksen myötä saatiin lisää koppeja kehiin, mutta niistä puuttuu asukkeja. Olen nyt siis hankkimassa Kings Roadin (ak.) tilalle, koirapuolelle, muutamaa mukavaa turrukkaista. Suvullisia koiria, joko pentuja tai jo vähän vanhempia. Koirille on luvassa rakastava koti sekä mahdollisesti oma hoitaja, mutta hirveitä kilpailuja tai menestystä en mene vannomaan.
Rotulista
1x Berninpaimenkoira
1x Collie OK?
1x Kultainennoutaja
1x Tanskandoggi
1x Estrelanvuoristokoira
1x Beagle (uros)
1x Novascotinnoutaja Susitytöltä
1x Laekenois Friskyltä
Muistakin roduista voisin olla kiinnostunut siinä tapauksessa, että mukaan on mahdollista saada kuvat.
Rotulista
1x Berninpaimenkoira
1x Collie OK?
1x Kultainennoutaja
1x Tanskandoggi
1x Estrelanvuoristokoira
1x Beagle (uros)
1x Novascotinnoutaja Susitytöltä
1x Laekenois Friskyltä
Muistakin roduista voisin olla kiinnostunut siinä tapauksessa, että mukaan on mahdollista saada kuvat.
-
Joana
- Floodari
Re: O: erirotuisia koiria
Mulla ois kultsunarttu tarjolla. Sukua tolla ei ole, mutta on hieman kisattu ja kuvat saa mukaan.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Oon Dippaa seuraillut niin pitkään, että olisin ihan valmis luovuttaan sulle koiran :D Ja sainhan sulta Vargan ja Cindyn, molemmat voivat hyvin.
Mulla olisi pari novascotiannoutajaa ilman kotia (:
Yksi olisi sijoitusnarttu BH Jk2 Noutajan Onnen Apila "Apila"
Apila Apina on melkoinen kiertolainen ja onkin ollut monessa eri kodissa. Voin itse hoitaa kisauttamisen ja teettäisin sitten myöhemmin yhden pentueen Ternen nimen alle jonka jälkeen koira siirtyisi sinulle ja saisit myös itse teettää sillä yhden pentueen. Vanhemmilta sivuilta löytyy sukuselvitys. Oikeudet pk-jäljestä VOI-luokkaan ja nomessa oikeudet AVO-luokkaan + agista II-luokkaan. Hyvä luonne, ihmisrakas ja miellyttämishaluinen. Ei kuitenkaan kovin aktiivinen, mutta kyllä aina löytyy vähän reippautta tehdä ja olla aktiivinen.
BH Hk1 Jk2 Ternen Kangourou "Ruu" (K-pentue)
Ruu on oma kasvattini. Melko kisaamaton, mutta kuitenkin vähän pohjaa on. Pk-hausta oikeudet AVO-luokkaan, pk-jäljestä VOI-luokkaan ja nomesta ALO-luokkaan. Hyvä luonteinen ja innokas tekemään, miellyttämishalua on todella paljon.
Ja jos sua vielä ihan syntymätön pentu kiinnostaa, niin Ternen O-pentueesta (klik) olisi vapaana yksi pentu (: Sukupuolen ja nimen saa päättää itse. Nimen kuitenkin pitää olla o:lla alkava ranskalainen sana. Pentujen syntymäpäivä on 04.04.10 Tuon O-pentueen jälkeen on tulossa vielä P-pentue (s. 05.05.10) josta olisi sijoituspentu vapaana (samoin ehdoin kun Apila) ja P-pentueesta on lisää O-pentueen alapuolella.
Mulla olisi pari novascotiannoutajaa ilman kotia (:
Yksi olisi sijoitusnarttu BH Jk2 Noutajan Onnen Apila "Apila"
Apila Apina on melkoinen kiertolainen ja onkin ollut monessa eri kodissa. Voin itse hoitaa kisauttamisen ja teettäisin sitten myöhemmin yhden pentueen Ternen nimen alle jonka jälkeen koira siirtyisi sinulle ja saisit myös itse teettää sillä yhden pentueen. Vanhemmilta sivuilta löytyy sukuselvitys. Oikeudet pk-jäljestä VOI-luokkaan ja nomessa oikeudet AVO-luokkaan + agista II-luokkaan. Hyvä luonne, ihmisrakas ja miellyttämishaluinen. Ei kuitenkaan kovin aktiivinen, mutta kyllä aina löytyy vähän reippautta tehdä ja olla aktiivinen.
BH Hk1 Jk2 Ternen Kangourou "Ruu" (K-pentue)
Ruu on oma kasvattini. Melko kisaamaton, mutta kuitenkin vähän pohjaa on. Pk-hausta oikeudet AVO-luokkaan, pk-jäljestä VOI-luokkaan ja nomesta ALO-luokkaan. Hyvä luonteinen ja innokas tekemään, miellyttämishalua on todella paljon.
Ja jos sua vielä ihan syntymätön pentu kiinnostaa, niin Ternen O-pentueesta (klik) olisi vapaana yksi pentu (: Sukupuolen ja nimen saa päättää itse. Nimen kuitenkin pitää olla o:lla alkava ranskalainen sana. Pentujen syntymäpäivä on 04.04.10 Tuon O-pentueen jälkeen on tulossa vielä P-pentue (s. 05.05.10) josta olisi sijoituspentu vapaana (samoin ehdoin kun Apila) ja P-pentueesta on lisää O-pentueen alapuolella.
- zerggie
- Keilapallo
ei enää mitään.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Kiinnostaisiko sua belgianpaimenkoira, malinois tai laekenois? Mulle on molempien rotujen edustajia syntymässä tässä keväällä, kurkista pentue töpöön, jos kiinnostaa. Varsinkin laekenoisin antaisin sulle mielelläni ja niiden syntymäkin on vähän lähempänä, kunhan isä saa lisää tuloksia, kuitenkin viimeistään ensi kuun alkupuolella. Kiinnostaako sua jalostuskäyttö? Laekenoiseja on aika vähän virtuaalimaailmassa, mutta kyllä mä kaikille kolmelle pennulle ajattelin jalostusluvan antaa, mikäli välttämättä haluaa. Tietenkin olisi vain plussaa, jos tää jalostuskäyttö ei olis sulle pakollista. (:
Kuvat mulla on antaa mukaan molemmille pennuille, suurin osa sisällä otettuja eli ei kovin laadukkaita, mutta ainakin parista valioluokan uroslaekenoissista löytyy kauempaa otetut ulkokuvat, joiden niidenkään laatu ei kuitenkaan mikään päätä huimaava ole.
Tosiaan kisaaminen ei ole pakollista, mutta olisihan se kiva, jos pentu pääsisi niissäkin käväisemään. Vaikkapa edes kerran näyttelyissä, voisin sen, vaikka itse ilmoittaa.
Voisin tässä samalla näyttää näitä kuviakin. En tiedä kuinka koirat näissä edustavat, vaikka valioita irl ovatkin en tiedä pärjäävätkö näin virtuaalisesti. Tuskinpa sillä kuitenkaan on väliä, jos et ole kiinnostunut kisaamisesta. Molemmista löytyy enemmänkin kuvia, varsinkin tosta ensimmäisestä ihan hyviäkin.
uros 1
uros 2 x
Kuvat mulla on antaa mukaan molemmille pennuille, suurin osa sisällä otettuja eli ei kovin laadukkaita, mutta ainakin parista valioluokan uroslaekenoissista löytyy kauempaa otetut ulkokuvat, joiden niidenkään laatu ei kuitenkaan mikään päätä huimaava ole.
Tosiaan kisaaminen ei ole pakollista, mutta olisihan se kiva, jos pentu pääsisi niissäkin käväisemään. Vaikkapa edes kerran näyttelyissä, voisin sen, vaikka itse ilmoittaa.
Voisin tässä samalla näyttää näitä kuviakin. En tiedä kuinka koirat näissä edustavat, vaikka valioita irl ovatkin en tiedä pärjäävätkö näin virtuaalisesti. Tuskinpa sillä kuitenkaan on väliä, jos et ole kiinnostunut kisaamisesta. Molemmista löytyy enemmänkin kuvia, varsinkin tosta ensimmäisestä ihan hyviäkin.
uros 1
uros 2 x
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Millaista tolleria olisit hakemassa? Mulla olisi sulle myydä tolleri narttu jolla kisatuloksia löytyy, mutta jalostukseen siitä ei olisi. Kuvia koiralle ei saa mukaan. Tuloksia olisi BH Tk2 NOU1 vJM-09 (suomen mejästä oikeus VOI luokkaan) . Tälle en odota enää mitään mahdotonta kisaamista, koska on jo tuloksia jonkin verran.
Tolleri pentue olisi myös tulossa jos kiinnostaa. Syntyvät tosin hieman myöhemmin.
Tolleri pentue olisi myös tulossa jos kiinnostaa. Syntyvät tosin hieman myöhemmin.
-
Alexiina C.
- Alkupalat
Joana // Nätti koira, mutta suvuttomia en tällä kertaa ole hakemassa. Nimestäkin tuli vähän mieleen ex-samojedini :)
Susityttö // Dippa voi paksusti eikä mammaa kyllä ikäkään paina, niin mukava hoitajakin on paijaamassa. Ternen Kangourou tolleri kiinnostaisi kovasti! JA KASVATTAJAT SAAVAT TOTTA KAI ILMOTTAA KASVATTEJAAN ITSENÄISESTI KISOIHIN, MIKÄLI HALUAVAT, kun itse en niin kovin ole kilpapuolesta kiinnostunut. Voiko Ruuta käyttää myöhemmin jalostuksessa?
Frisky // Itseltä yksi groenendael jo löytyykin, mutta voisin sinulta yhden laekenoispennun napata mukaan. Ei jalostus pakollista ole, mutta ihan kivahan olisi pari kertaa käyttää, jos vähän harvinaisempi rotu v-maailmassa muutenkin on. Eli yhden urospennun voisin varailla ja sille ottaa tuon ekan uroskuvan, kun karkeakarvaisista ei omasta varastosta taida otoksia löytyä.
Hensu // Kiitos, mutta tolleri taitaa tulla jo tuolta Susitytön suunnalta :)
Susityttö // Dippa voi paksusti eikä mammaa kyllä ikäkään paina, niin mukava hoitajakin on paijaamassa. Ternen Kangourou tolleri kiinnostaisi kovasti! JA KASVATTAJAT SAAVAT TOTTA KAI ILMOTTAA KASVATTEJAAN ITSENÄISESTI KISOIHIN, MIKÄLI HALUAVAT, kun itse en niin kovin ole kilpapuolesta kiinnostunut. Voiko Ruuta käyttää myöhemmin jalostuksessa?
Frisky // Itseltä yksi groenendael jo löytyykin, mutta voisin sinulta yhden laekenoispennun napata mukaan. Ei jalostus pakollista ole, mutta ihan kivahan olisi pari kertaa käyttää, jos vähän harvinaisempi rotu v-maailmassa muutenkin on. Eli yhden urospennun voisin varailla ja sille ottaa tuon ekan uroskuvan, kun karkeakarvaisista ei omasta varastosta taida otoksia löytyä.
Hensu // Kiitos, mutta tolleri taitaa tulla jo tuolta Susitytön suunnalta :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mulla on yks kasvatti joutunut kiertoon hirveän monta kertaa ja se etsiskelisi nyt ehdottoman pysyvää kotia. Mitään himokisaamista en vaadi, kunhan sen sivuilla näkyy edes jotain elonmerkkejä. Kyseessä on Wolfeye's Across the Skye, elikkä Sakke. Kyseessä on pk uros collie. Sakella on BH ja RH-E + muita tuloksia. Sillä pitäisi olla jotkut sivut vielä jossakin ja voin ne halutessasi kaivaa. Sakella ei ole kuvia, eikä minulta valitettavasti löydy kuvia mukaan, mutta uskoisin että kuvat saa aika helposti jostakin (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kuullostaa hyvälle! Ruuta olisi mahdollista käyttää jalostukseen. (:
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Juurikin ton harvinaisuuden takia olisi hyvä ettei pentuja käytetä juurikaan jalostukseen, jottei suku yleistyisi liikaa. Kyllä mä sulle kuitenkin voin antaa luvan yhteen pieneen pentueeseen. Laitan sulle varauksen, pentue töpöön sitten ilmestyy tarkempaa tietoa ajankohdan tarkentuessa. (:
-
Alexiina C.
- Alkupalat
Rebecca // Sakke kiinnostaa kovasti! Onko häällä mitään sivuja ennestään?
Susityttö // Hienoa hienoa, kyllä Ruun nappaan mukaani :)
Frisky // Sitä odotellessa!
KOIRIEN SIVUJA TULEE ILMESTYMÄÄN VASTA MYÖHEMMIN, KUN SAAN UUDEN ULKOASUN KÄYTTÖÖNI!
Susityttö // Hienoa hienoa, kyllä Ruun nappaan mukaani :)
Frisky // Sitä odotellessa!
KOIRIEN SIVUJA TULEE ILMESTYMÄÄN VASTA MYÖHEMMIN, KUN SAAN UUDEN ULKOASUN KÄYTTÖÖNI!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Juu on sillä (: tässä ovat sivut. Koira on vaihtanut viisi kertaa kotiaan ja olisi tosi kiva saada urokselle pysyvä koti, mikäli joudut jossain vaiheessa palauttamaan, niin se palautetaan minulle, eli sitä ei myydä eteen päin. Virallisemmin tunnettu Wolfeye's Across The Skye omaa BH:n, RH-E:n, yhden 1. palkinnon tokosta, paimennuksen perusradan läpi ja yhden kupin ja yhden mekuman. Sukujutut ja sisarukset + muut löytyvät täältä kohdasta A-pentue.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude