Haluaisin saada mieluiten rakentavaa kommenttia sivusta ja sisällöstä, mutta kommenttien osalta olen aika kaikkiruokainen
Havusävelen säveltäjät siirtyy kohti keväisempää
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Havusävelen säveltäjät siirtyy kohti keväisempää
Tuli nyt tässä yöllä hieno idea Havusävelen ulkoasunvaihtoon, joten tässä olisi tulos.
Haluaisin saada mieluiten rakentavaa kommenttia sivusta ja sisällöstä, mutta kommenttien osalta olen aika kaikkiruokainen
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Havusävelen säveltäjät siirtyy kohti keväisempää
Minäpä kommentoin lyhyesti ulkoasua: Ulkoasun värit eivät ole mun makuun ihan ne mieleisimmät, mutta sointuvat hyvin yhteen, josta suuri plussa. Otsikkoon ja erityisesti linkkien tyyliin rakastuin täysin. Oikeastaan ainoa asia, mikä mua ulkoasussa häiritsee, on tuo otsikkopalkin kuva. Nätti koirahan siinä on, ei siinä mitään, mutta koska olen nähnyt samaisen kuvan niin monen muunkin virtuaalikennelin ulkoasussa joskus aikaisemmin, siitä tulee ns. "kulunut" vaikutelma, jos ymmärrät mitä tarkoitan. ;) Muuten kyllä kokonaisuudessaan nätti ja harmoninen ulkoasu!
- And you thought the world might end if you just looked the other way
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitos Fanni! joo mä tiiän, että noi flickrin bortsukuvat on noin miljoona kertaa ennenkin, mutta tähän hätään en parempia onnistunut löytämään.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Ihanan raikas ja todellakin keväinen ulkoasu! Mua ei edes yhtään häiritse, että noi flickr:n bc kuvat on tullu nähtyää tuhat kertaa, ne vaan säväyttää mua silti aina. Ja kun ne sopii vielä tohon ulkkaan niin ihanasti. Pidän erityisesti ulkoasun väreistä. Siinä on kivasti yhdistelty tuollasia raikkaita värejä. Yleensä en tyykkää vaaleanpunaisesta, mutta tuossa sitä on käytetty ihanan harkiten ja sopivissa kohdissa, joten näyttää todella kivalta!
Tekstejä en jaksa nyt lukea, olen liian laiska sellaiseen, mutta vilkuilin taas sivuja ja taas pomppasi tapahtumia-sivun lyhyys esiin. Linkit eivät mahdu kokonaan ulkosuun, vaan jäävät ulkopuolelle. Hyvin hölmön näköistä. Sivuille on myös valittu oikein kivat koristekuvat. Otsikoiden kirjoitustyyli ei ole oikein minun makuun, niissä on yritetty vähän liikaa, varsinkin koirat-sivun otsikon tekstistä en pidä.
Koirien sivuilla olevat isot kuvat on minusta sinänsä kivat, mutta nuo kaksinkertaiset pinkit kehykset on liikaa. Toiset kun ottaisi pois, näyttäisi varmasti paljon kivemmalta. Muutenkin ehkä koirien kuvien listaukselle voisi tehdä jotain. Nyt näyttää ehkä hieman keskeneräiseltä siltä osin. Koirien nimet on ihanasti kirjoitettu, mutta ehkä vähän suurella fontilla tähän ulkoasuun, kun ovat nyt niin reilusti paljon suurempia kuin kennelinotsikko. :D Koirien sivuilla olen ennenkin ihastellut noita pieniä maiden lippuja! Oletko tehnyt ne itse? Ne on vain niin ihanat.
Kokonaisuudessa tykkään tästä niin paljon. Toivottavasti et vaihda tätä piiiitkään aikaan pois, haluun katella tätä pitkään.
Tekstejä en jaksa nyt lukea, olen liian laiska sellaiseen, mutta vilkuilin taas sivuja ja taas pomppasi tapahtumia-sivun lyhyys esiin. Linkit eivät mahdu kokonaan ulkosuun, vaan jäävät ulkopuolelle. Hyvin hölmön näköistä. Sivuille on myös valittu oikein kivat koristekuvat. Otsikoiden kirjoitustyyli ei ole oikein minun makuun, niissä on yritetty vähän liikaa, varsinkin koirat-sivun otsikon tekstistä en pidä.
Koirien sivuilla olevat isot kuvat on minusta sinänsä kivat, mutta nuo kaksinkertaiset pinkit kehykset on liikaa. Toiset kun ottaisi pois, näyttäisi varmasti paljon kivemmalta. Muutenkin ehkä koirien kuvien listaukselle voisi tehdä jotain. Nyt näyttää ehkä hieman keskeneräiseltä siltä osin. Koirien nimet on ihanasti kirjoitettu, mutta ehkä vähän suurella fontilla tähän ulkoasuun, kun ovat nyt niin reilusti paljon suurempia kuin kennelinotsikko. :D Koirien sivuilla olen ennenkin ihastellut noita pieniä maiden lippuja! Oletko tehnyt ne itse? Ne on vain niin ihanat.
Kokonaisuudessa tykkään tästä niin paljon. Toivottavasti et vaihda tätä piiiitkään aikaan pois, haluun katella tätä pitkään.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Kiitos kehuista Hobu :)
Joo tiedän ettei linkit tapahtuma-sivulla mahdu, mutta en keksinyt sivuun mitään täytettä, niin ajattelin, että ajankuluessa sitten kun sinne tulee enemmän tekstiä niin linkit pääsee ulkoasuun :D Joo otsikot on tyhmiä, tiedän, mutta jotenkin olisi kuulostanut laimealta pelkät 'koiramme', 'tapahtumia' yms.
Kaksinkertaiset pinkit kehykset? :o oho, mul on jääny border="0" lisäämättä koodiin, itselläni nimittäin ei näy ulompia reunoja. Otsikot on ollut tuommoiset kennelin alusta alkaen joten en ole jaksanut vaihtaa
Liput olen itse photarilla väsäillyt ^^ kiitos kehuista ja yritän ottaa myös opikseni jotain :3
Joo tiedän ettei linkit tapahtuma-sivulla mahdu, mutta en keksinyt sivuun mitään täytettä, niin ajattelin, että ajankuluessa sitten kun sinne tulee enemmän tekstiä niin linkit pääsee ulkoasuun :D Joo otsikot on tyhmiä, tiedän, mutta jotenkin olisi kuulostanut laimealta pelkät 'koiramme', 'tapahtumia' yms.
Kaksinkertaiset pinkit kehykset? :o oho, mul on jääny border="0" lisäämättä koodiin, itselläni nimittäin ei näy ulompia reunoja. Otsikot on ollut tuommoiset kennelin alusta alkaen joten en ole jaksanut vaihtaa