Kuninkaallinen eliitti - mielipiteitä virtuaalimaailmasta
- Hucca
- Ei riitä.
Kuninkaallinen eliitti - mielipiteitä virtuaalimaailmasta
Vihdoin sain tämän aikaiseksi ja ensimmäisen tekstin kirjoitetuksi. Kuninkaallinen eliitti on blogi, jossa kirjoittelen omasta näkökulmastani katsonnuta virtuaalimaailman hössötyksestä, muoti-ilmiöistä, draamoista yms. Pitemmittä puheitta:
KUNINGAS ODOTTAA
KUNINGAS ODOTTAA
Red Bull - antaa siivet
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Re: Kuninkaallinen eliitti - mielipiteitä virtuaalimaailmasta
Jesjesjes, tähän olen Virkoja virtuaalikoiralle -blogin kanssa pyrkinytkin! Vihdoinkin saatiin toinenkin mielipideblogi virtuaalisesta koiramaailmasta. :)
Miun pitää rientää mummolareissulle, mutta otan läppärin mukaan. Lueskelen tuon ensimmäisen kirjoituksen autossa ja laitan kommenttia tänne tai blogiin, jos tuo 3G-verkko vaan suostuu toimimaan automatkalla.
Mutta fantastico! Kuninkaallinen eliitti pääsee ehdottomasti Virkoja Virtuaalikoirille -blogin blogilistalle.
Miun pitää rientää mummolareissulle, mutta otan läppärin mukaan. Lueskelen tuon ensimmäisen kirjoituksen autossa ja laitan kommenttia tänne tai blogiin, jos tuo 3G-verkko vaan suostuu toimimaan automatkalla.
Mutta fantastico! Kuninkaallinen eliitti pääsee ehdottomasti Virkoja Virtuaalikoirille -blogin blogilistalle.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- Hucca
- Ei riitä.
Lansu_ - Tosiaan tuo Virkoja Virtuaalikoirille toimi inspiraationa oman blogin pystyttämiseen :D
Uusi blogikirjoitus Näyttelyitä jenkkilän säännöillä? julkaistu!
Kommentteja toivoisin lisää :D
Uusi blogikirjoitus Näyttelyitä jenkkilän säännöillä? julkaistu!
Kommentteja toivoisin lisää :D
Red Bull - antaa siivet
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Näyttää oikein hyvältä! Itse kuitenkin lukisin tekstejä paljon mielummin, jos tekstiä olisi vähän jaoteltu enemmän. Tuossa toisessa tekstissä ("Näyttelyitä jenkkilän säännöillä?") asia onkin korjaantunut jo vähän, mutta silti tuonkin kappaleet ovat aika raskaita. Ensimmäistä tekstiä en suoraan sanottuna jaksanut alkaa lukemaan ollenkaan, kun kaikki on yhteen pötköön. :S Tekstin tasaus olisi aika ihana myös, mutta tiedä sitten saako sitä kuinka helposti laitettua tuollaiseen blogiin.
Tuo nimi on aika mielenkiintoinen myös, mistä se oikein tulee? Mulla nimittäin tulee siitä vain mieleen, että me vkoirastelijat pidettäisiin itseämme jonain eliittinä muihin virt.eläimiin verrattuna... :D Tosin alaotsikon perusteella voisi kuvitella kirjoituksien pyörivän myös muissa virtuaalieläimissä kuin koirissa, joten viittaako otsikko sittenkin siihen, että kaikki virtuaaliharrastajat (eläinlajista riippumatta) kuuluisivat pieneen eliittiin?
Mutta tosi kiva juttu kuitenkin! Kiva kuulla toistenkin mielipiteitä virtuaalijutuista. :)
Tuo nimi on aika mielenkiintoinen myös, mistä se oikein tulee? Mulla nimittäin tulee siitä vain mieleen, että me vkoirastelijat pidettäisiin itseämme jonain eliittinä muihin virt.eläimiin verrattuna... :D Tosin alaotsikon perusteella voisi kuvitella kirjoituksien pyörivän myös muissa virtuaalieläimissä kuin koirissa, joten viittaako otsikko sittenkin siihen, että kaikki virtuaaliharrastajat (eläinlajista riippumatta) kuuluisivat pieneen eliittiin?
Mutta tosi kiva juttu kuitenkin! Kiva kuulla toistenkin mielipiteitä virtuaalijutuista. :)
- Hucca
- Ei riitä.
Kiitos Kirsi kommentista! Yritän katsoa mitä voin tehdä tuon tekstin suhteen :D Tuo nimi on oikeastaan täysin hatusta vedetty, mietin blogille kauan nimeä ja yhtäkkiä tupsahti mieleen tuo Kuninkaallinen eliitti. Nimi kuulosti kivalta, joten siitä tuli sitten blogin nimi. Jokainen saa tulkita nimen merkityksen ihan miten itse tykkää, itse en pahemmin ole asiaa ajatellut :D
Red Bull - antaa siivet
-
Minnea
- Kanada
Nimivalinta on aika nappiin osuva, koska oma huomioni kiinnittyi siihen heti, ja samantien heräsi myös uteliaisuuteni ^^ Artikkelit ovat mukavan pitkiä, mielenkiintoisia sekä ajankohtaisia. Mukavaa, että ihmiset uskaltavat tuoda näkökulmiaan asioista esille. Ulkoasu on pelkistetty, mutta väreiltään pirteä. Tykkään :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Hucca
- Ei riitä.
Kiitos Minnealle kommentista! Muidenkin kommentteja otetaan vastaan :D
Kirjoittelen varmaan huomenna tai siis tänään taas, aiheen näätte sitten :D
Kirjoittelen varmaan huomenna tai siis tänään taas, aiheen näätte sitten :D
Red Bull - antaa siivet
- Hucca
- Ei riitä.
Uusi kirjoitus julkaistu; Sormetko kohmeessa vai mikä mättää?
Red Bull - antaa siivet
-
Jael
- Söi navetan kaksi nautaa
Tosi mukavaa lukea pitkää ja asiallista tekstiä! Uusinta julkaisua oli kiva lukea, koska olen itse huomannut saman, että kukaa nei kommentoihin joihinkin, ja sitten kaikki jäävät ilman kommentteja. Jos joku tälläinen joka ei itse koskaan jaksa kommenttia kirjoittaa, vaikka tulisi jotain mieleen oppii varmasti tekstistäsi jotain.
Tykkään myös kovasti blogin nimestä. Olemme varmaaan jotain hyvin kuninkaallita porukkaa, kun olemme ystävällisiä toisille emmekä tappele kaikista asioista. Mietin kuitenkin mistä blogin nimi on tullut? Tulen myöhemmissäkin vaiheissa lukemaan tätä blogia!=)
Tykkään myös kovasti blogin nimestä. Olemme varmaaan jotain hyvin kuninkaallita porukkaa, kun olemme ystävällisiä toisille emmekä tappele kaikista asioista. Mietin kuitenkin mistä blogin nimi on tullut? Tulen myöhemmissäkin vaiheissa lukemaan tätä blogia!=)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
-
Nora
- Kanada
- Viesti:
Kävin kommentoimassa, ja oon lueskellutkin nuo läpi (: Ulkoasu ei tietysti ole mikään hääppöinen, mutta ihan toimiva. Kappalejakoihin kannattaa kiinnittää huomiota, mutta aika selvää tuo minusta on. Ja mukavaa lueskella kahden mielipideblogin kirjoituksia! 8)
// 9.4. On muuten mainostus -alue vilkastunut kummasti parina viime päivänä uuden blogikirjoituksen jälkeen! 8DDD
// 9.4. On muuten mainostus -alue vilkastunut kummasti parina viime päivänä uuden blogikirjoituksen jälkeen! 8DDD
Et hätt noch immer jot jejange.
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Tykkään todella sun kirjoitustyylistäsi ja sen takia blogiin kirjoittamiasi juttuja on kiva lueskella. Aiheet kun ovat mielenkiintoisia ja antavat pohtimise aihetta myös omalle virtuaalikoirailulle. Se että käytät esimerkkejä Turrilan eri topiceista ja kommenteista, tuo musta lisämielenkiintoa juttuihin. Tuntuu että monet lukevat mielellään tekstiä, johon itse kokevat pääsevänsä osallisiksi. Uusimmassa tekstissäsi oli kuitenkin hiukan liikaa esimerkkejä mainostopista, muutama olisi riittänyt oikein hyvin. Ulkoasu on kivan keväinen, mutta jotenkin ahdas. Olisi kiva jos tekstikenttä olisi leveämpi ja tekstin reunat tasattu. En sitten tiedä pystyykö sitä muuttamaan blogissa?
Mutta kaikenkaikkiaan todella mahtava blogi, ja varmasti tulen lukemaan jatkossakin yhtä kovalla mielenkiinnolla kirjoituksiasi (:
Mutta kaikenkaikkiaan todella mahtava blogi, ja varmasti tulen lukemaan jatkossakin yhtä kovalla mielenkiinnolla kirjoituksiasi (:
-
Zellie
- Keilapallo
Täytyy kyllä sanoa, että tässä on ihan kommentoimisen arvoinen blogi. Musta on ihanaa lukea näitä asiallisia mielipiteitä, jotka koskee tätä meidän virtuaalikoiraharrastajien yhteistä tapaamiskeskusta. Tällä hetkellä vielä kesken tuo viimeisimmän kirjoituksen lukeminen, mutta jälleen kerran vaikuttaa totisimmalta todelta.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
sasu.
- Sumopainija
Heti kun lukaisin tän topiikin ja käväisin blogissa piti lisätä kirjanmerkkeihin :--D
Hucca pakko sanoo et wau. Ensinnäkin blogin aihe/tyyli on iha tosisuper, hienosti oot kirjotellu aina semmosista asioista jotka just nyt täällä turreissa ihmisiä puhuttaa. Tuolta pystyy itse seuraamaan helposti tilanteiden kehittymistä ja muiden mielipiteitä jos ei itse jaksa koko toppaa lukea läpi. Itseasiassa toi "Sormetko kohmeessa, vai mikä mättää?" oli iha tosi hieno huomio, koska sehän se tosiasia on että ihmiset ei jaksa kommentoida (sen takia oliki pakko tulla kommentoimaan tätä).
Sun kirjotustyyli on mulle just sopiva, artikkelit sopivan mittasia ja niitä jaksaa lukee mielenkiinnolla. Innolla odottelen uusia tekstejä! (--;
Hucca pakko sanoo et wau. Ensinnäkin blogin aihe/tyyli on iha tosisuper, hienosti oot kirjotellu aina semmosista asioista jotka just nyt täällä turreissa ihmisiä puhuttaa. Tuolta pystyy itse seuraamaan helposti tilanteiden kehittymistä ja muiden mielipiteitä jos ei itse jaksa koko toppaa lukea läpi. Itseasiassa toi "Sormetko kohmeessa, vai mikä mättää?" oli iha tosi hieno huomio, koska sehän se tosiasia on että ihmiset ei jaksa kommentoida (sen takia oliki pakko tulla kommentoimaan tätä).
Sun kirjotustyyli on mulle just sopiva, artikkelit sopivan mittasia ja niitä jaksaa lukee mielenkiinnolla. Innolla odottelen uusia tekstejä! (--;
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.