O: Spu /saatu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Kirsi
Höpsö veitikka

O: Spu /saatu

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Nyt olisi taas tilaa saksanpaimenkoirapojalle, enkä jostain syystä jaksaisi millään lähteä tuomaankaan, kun noita tuonteja jo riittää ihan mainiosti. Päätin siis kysellä täältä ensin mahdottomuuksia. :-D

Lilithiaan pääsisi totta kai, kisanäyttöä ja päälajeja voi katsoa koirilta. Uusimmat koirat ovat tammikuussa hommatut nartut, joten niiltä voi katsoa miten pitkälle olen tässä kolmessa kuukaudessa ehtinyt. Ottakaa kuitenkin se huomioon, että pidän suvullisia (/koiria joilta löytyy kasvattaja) tärkeämmässä kisautuksessa, joskin kaikki sakuni - niin suvulliset kuin tuodut - ovat kisautuksessa etuoikeutettuja, koska panostan kasvatukseni niihin (ja snautserit tietysti URosen puolesta, mutta snakuja mulla ei ole kuin kolme ja kaksi niistä tuonteja). Eli vaikka multa löytyy koiria niin Rainvalleynkin puolesta, niin tämä pääsisi silti suoraan superkisautuskoirien (mitä mulla tällä hetkellä on 3: kaksi sakua ja yksi snaku) joukkoon.

Siltikään en vanno ihan hirveää kisautusta, joskin liitot tulee tarkastettua muutaman kerran viikossa. Ei yleensä joka päivä, jonka takia kisat voi mennä helposti sivu suun. Rentoa kisautusta siis ja ihan fiiliksen mukaan (jos ei kiinnosta, niin annan olla). Viimeksi mulla on ollut pitkä tauko (kesti kokonaiset puoli vuotta) vuonna 2007, eli kolme vuotta sitten. :-DD No mutta kisautustahdin näkee kuitenkin parhaiten noilta nykyisiltä koirilta!

Sitten toiseen asiaan. Käyttökoirien kasvatus on Lilin tärkein pointti, joten olen todella nirso suvullisten saksanpaimenkoirien suhteen. Suvun täytyy olla suht. harvinainen (sukutaulusta ei saa löytyä Zicupa Teknetium nimistä koiraa tai sen sukulaisia. Tämän osaan kyllä katsoa itsekin.), joten en välitä vaikkei koiralla olisi (ollut) kuin yksi vanhempi olemassa. Tämä koira tulee jalostuskäyttöön, joten siltä kannalta on myöskin tärkeää ettei suku ole yleinen. Mua ärsyttää kisata koiraa vuoden ja sitten tajuta ettei sille voi teettää pientäkään pentuetta. :0

Tällä koiralla tulee olemaan poikkeuksetta käyttölinjaisen koiran kuvat, eikä välttämättä ollenkaan rakennekuvaa, joten en haluaisi näyttelylinjaisia vanhemp(i/a)akaan. Tästä olen kuitenkin valmis tekemään poikkeuksen, jos koira tai sen vanhemmat miellyttää mua muuten. Olen myös valmis odottamaan pentueita, jos niihin ei mene paria kuukautta kauempaa ja yhdistelmä miellyttää minua.

Harvinaisempi suku on kuitenki se tärkein asia, joten jos sulla on varastossa siltaselkävanhempien urospentu, niin anna vaan näytille. Kyllä mä sitten itse osaan päättää kelpuutanko vai en. :mrgreen: En myöskään välitä vaikka koira olisi syntynyt vuonna -99, ikä menee mun virtuaalikoirilla aina kuvien mukaan, joten kelpuutan mielelläni supervanhojakin koiria piristämään nykylinjoja. (:
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: O: Spu

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Voisin tulla sulle tyrkyttään Inkkarilaista. Oon nimittäin meinannut ehkä joskus toukokuun loppuun sakupentuetta. Todennäkösesti evm isällä, kun ei itellä sopivaa oo eikä kukaan lainaa. Pitää viel kattoo mitä kasvattaja on mieltä. Narttu kisattaisiin vähintäänkin TVA:ksi ennen pentuetta.
Mitä mä kattelin niin Teknetiumia eikä sen sukulaisia tuolta näy, kannattaa kyllä ite vielä tarkistaa, koska mulla seisoo silmät päässä tähän aikaa yöstä. Mut joka tapauksessa emänä olis Heidi. Virheellisen karvansa takia ei näyttelyissä (enää) käydä (vaikka tuloksia sai tuomareiden välinpitämättömyyden rotumääritelmää kohtaa). Ollaan kokeiltu eri pk lajeja etsien sitä omaa. Haussa saatiin HK1 ja suojelustakin ykkönen, se meidän pk-laji on kuitenkin jälki, josta narttu on valioitunut. Agilityssä ollaan useampaan otteeseen kisattu, mutta vain yksi vkuma ollaan napattu. Pelastuksessa peme b läpi ja muita lajeja kokeillaan. Tokossa tosiaan evl luokassa ja sieltä on kp ja yksi ykkönen, joten valioituminen on aika lähellä. Paimennuksesta ollaan valioja. Tiivistettynä BH Jk3 FIN KVA Hk1 SchH1 Tk3 RH-W B vPVA.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mulle olis mahdollisesti tulossa joskus Latour vom Brandille pentuja.. jos kiinnostaa niin vinkkaa esim. YV:llä (:
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kyllä mä nyt kallistun Inkkarilaiseen tällä kertaa, joten jupisen jutuista Reben kanssa sitten mesessä. :mrgreen:
Vastaa Viestiin