Uusin kasvattini White Cloud If I Only Knew "Jolie"
Tarvitsee nyt uuden ja pysyvän kodin!
Aluksi oli tarkoitus pitää tyttö itselläni ja meinasin sen yhteen kotiin luovuttaa, mutta ei ikinä sinne päässyt.
Joliella on kaksi sisarusta ja on syntynyt 28.3.2010
Isä KREW-09, vNW-09, vWEST-09, V-09, KANS MVA, LUX MVA, N MVA, AM MVA, FI MVA, DK MVA, KRE MVA World Winner 2009 Lejonsteg Lion's Water Cannon
Emä Février Paradis Belle Sirène
Luethan myös tämän sivun
M. Löwchen
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: M. Löwchen
Kai mun on pakko laittaa viestiä, kun en osaa jättää tätä töpöä muuten ollenkaan rauhaan. Mua saattaisi tosiaan jollain tasolla kiinnostaa pieni näyttelykaveri Furenzaan, muuten lähinnä paimenkoirista koostuvan lauman sekaan. Löwchenistä rotuna en tiedä oikeastaan mitään, eikä ton tyyppiset pitkän turkin omaavat pikkurodut ole koskaan olleet url eivätkä oikeastaan irlkään mun makuuni, mutta Jolie on kyllä todella nätti tapaus. Tosiaan tää on vasta harkintaa ja ennen päätöstä mun pitäisi tietää saanko ton kuvan mukaan ja olisiko tytöllä mahdollisuuksia menestyä näyttöpuolella? Mulla itselläni ei ole leijonakoiralle kuvaa enkä mä usko, että kiinnostus näyttelykoiraan, joka ei menesty, riittäis kovin pitkään. Tietysti me kisailtais myös ainakin agilityssä, käytäis suorittamassa bh-koe ja mahdollisesti touhuttaisiin muutakin pientä joskus, mutta lähinnä noita näyttelyitä.