Myrrha C-isovillakoirat -- voi poistaa

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Satu
Lassien tassuhiki

Myrrha C-isovillakoirat -- voi poistaa

Viesti Kirjoittaja Satu »

Kuva
Myrrhan B-pennut siis suunnitteilla.

Keväällä (huhti-toukokuu) olisi siis mahdollista saada itselleen upean ulkomuodon omaava harrastuskaveri vailla vertaa, sillä myrrhaan on suunnitteilla isovillakoirapentue kera upeiden vanhempien. Pennut myydään ehdottomasti vain aktiivisiin koteihin, joissa niillä kisataan monipuolisesti, näyttelyiden lisäksi yhdessä tai kahdessa muussa lajissa. En vaadi kasvattien omistajia kisaamaan koirillaan taapavalla tahdilla, mutta toivon kuitenkin että kisoja löytyisi kalenterista edes joitakin kertoja kuukaudessa. Olen saanut nyt niin paljon kasvattipalautuksia, että haluan varmistua oikeasti siitä, etten saa tästä pentueesta yhtään palautusta. Vanhemmat ovat tällä kertaa kisautettu hyvin vahvasti näyttelypainotuksella, joten toivon näkeväni tulevaisuudessa pentujakin paljon näyttelykehissä.

Pentueen isänä toimii Pilvin omistuksessa oleva evm-sukuinen upea valkoinen uros BH TK1 JK1 HK1 DK & AM & FRA & FIN & GBR & GER & N & KRE MVA vAMV-09 vMV-09 vNW-09 vKREW-09 Stem's Dashing Dirty, tutummin Demo. Ulkomuodoltaan Demo on tyrmäävän upea: sopivan sirorakenteinen ja tyylikäslinjainen. Harrastuskoirana se on osoittautunut mainioksi, vaikkakin pääpainotus kisaamisessa onkin ollut näyttelyissä.

Demon tyttöystäväksi seulan läpi pääsi ruskea, ennestään yhden pentueen saanut ruskea narttu BH vKANS & DK, FIN & LT & KRE & N MVA vLUXW-09 vGERW-09 vLTW-09 vDKW-09 vV-09 vWW-09 vNW-09 Valerian Houkutus, "Sonja". Sonja on Vargan omistuksessa ja henkilökohtaisesti pidän sen ulkomuodosta kovasti. Ennestään yksi pentue ei haittaa, koska isänä silläkin on evm-sukuinen koira, kuten nytkin.

Otan varauksia kolme tai neljä kysynnästä riippuen. Jos kuvat ovat ongelma, mulla on niitä tarjota ihan kiitettävästi, myös rastallisesta versiosta. Pentueen koirien tulee tällä kertaa olla mustia, ruskeita tai valkoisia.

varaukset [2/4]
Hubble, narttu - Calm Envy
fina, narttu - Crush On You

nimiä *** *** by myrrha
Calm Envy
Cereal Killer
Class Mate
Closing In
Cold Case Love
Cosmic World
Crush On You
Curious Nuance
Satu
Lassien tassuhiki

Re: Myrrha B-isovillakoirat

Nostan hieman. : )
Hubble
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Hubble »

Ohitin tämän aiheen jo kerran kaihoisten katseiden kera, mutta nyt on tilanne muuttunut ja tilaa yhdelle villakakaralle läytyisi. Pentu pääsisi asustamaan Basuunaan. Kasvatusroduthan ovat kaikkea muuta kuin villakoiria, mutta meillä asustaa minun ja Eroksen yhteisomistuksessa oleva isovillakoiranarttu Ayla. Basuunan muun rotuisista koirista yksi on lähdössä sateenkaarisillalle lähiaikoina ja vinttikoirat muuttavat uuden projektini myötä eli kuten ylempänä tuli todettua, niin nyt olisi tilaa ottaa toinen isovilla.

Kisaan kaikkien koirien kanssa aktiivisesti tokossa ja näyttelyissä, sekä pk-rotuisten kanssa lähinnä haussa ja jäljellä. Näissä lajeissa pentu pääsisi varmasti kilpailemaan ja miksei mahdolliseti muissakin jos sopivia kisoja on tarjolla. Kilpailunäyttönä voisin antaa Casayan. Pennun sukupuolesta en osaa vielä sanoa, sillä se riippuu lähinnä kuvista. Kuviksi olen miettinyt jotakin täältä ja tällä kertaa houkuttelisi valkoinen kun tuo nykyinen tytsy on musta. Kuvaehdotuksia saa antaa jos pennun meille lupaat (:
Satu
Lassien tassuhiki

Eiköhän sulle pentu lähde. : ) Noista kuvista silmiin iski Martina's La Poderosan kuvat, kuinka yllättävää. Ehdottomasti kannattaa ne ottaa, koira on erityisesti tossa ensimmäisessä rakennekuvassa mielettömän upean näköinen.
Satu
Lassien tassuhiki

Hiissaan tätä taas taktisesti ylöspäin. : D
Hubble
Vuohenruokaa

Millonkas on näitten kaavailtu syntymäaika?
fina
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fina »

Voisikohan joku pentu löytää tiensä Jaeroon? Olen jo kauan harkinnut villakoiran ottamista Jaeroon, mutta sopivaa pentuetta ei ole vain löytynyt. Pennulla kisattaisiin suhteellisen aktiivisesti, varsinkin näyttelyissä mutta myös tokossa ja agilityssä. Näyttönä vaikkapa Luna. Vanhemmalla iällä sitten teettäisin 1-3 pentuetta. Toiveissa olisi valkoinen narttu. Jos saan pennun, niin mielelläni kuvia sulta katsoisin.
Kennel Jaero
ex. iammore
Satu
Lassien tassuhiki

Enköhän mä sullekin fina pennun voi luvata. : ) Tosin pentueita toivoisin teetettävän korkeintaan kaksi, kolme kuulostaa jo vähän paljolta. Minkä ikäisestä koirasta haluaisit kuvia?

Hubble, miltä kuulostaisi toukokuun alkupuoli? Mulle on oikeastaan ihan sama milloin pennut syntyvät, nyt kun sain toisenkin varauksen.

Laitoin tuohon ensimmäiseen viestiin vähän nimiä, valitkaa sieltä mieleiset.
Hubble
Vuohenruokaa

Re: Myrrha C-isovillakoirat

Mulle Calm Envy? Toukokuun alku sopii hyvin :)
fina
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Joo, totta kai voin kyllä pelkästään kaksi pentuetta teettää jos kolme on mielestäsi liikaa. Jos nuo/avo kuvia näyttäisit? Ja jos mun pennulle voisi tulla nimeksi tuo Crush On You?
Kennel Jaero
ex. iammore
Satu
Lassien tassuhiki

No mä laitan sen syntymän vaikka heti ensi viikolle.

Mulla on näköjään kato käynyt kuvissa ja ei kauheasti ole enää muita kuin Gradivan kuvia, joita on mun omalla koirallani. Omista tiedostoista löysin tällaisen nuokkunartun:
http://i41.tinypic.com/vx19jp.jpg
http://i40.tinypic.com/2mg9nrt.jpg

enpulla olisi sit tarjota myös tällaiset:
http://lh6.ggpht.com/_V1uLqFoa_TA/SW9fM ... %20282.JPG
http://lh3.ggpht.com/_V1uLqFoa_TA/SW9Y3 ... %20260.JPG
Tosin noiden valkotasapainoa kannattaa vähän fiksata, kun ovat niin voimakkaan keltaisia nyt.

Jos jota kuta vielä pentu kiinnostaa, niin olisi vielä mahdollisuus varata. : )
fina
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: Myrrha C-isovillakoirat -- syntyvät 7.5.

Nuo ensimmäiset kuvat olivat enemmän mieleeni, menisikö ne myös avo iässä?
Kennel Jaero
ex. iammore
Satu
Lassien tassuhiki

^ Eivät kyllä valitettavasti, muistaakseni koira kilpaili nuorissa, mutta menisi kyllä turkin puolesta täysin juniorista. Suosittelen siis junnuihin tai nuoriin laittamaan, ei missään nimessä avoimeen.
Hubble
Vuohenruokaa

Mullakin on tuolla kansiossa (linkki ylempänä) monia kuvia ja voin kyllä antaa niitä käyttöön jos tarvitsee :)
fina
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Kiitos Hubble tarjouksesta, mutta päädyn varmaan noihin enpun tarjoamiin kuviin. Yritin muokkailla sitä valkotasopainoa, mutta en oikein tiedä että tuliko siitä hyvä: http://jaero.webs.com/villa.JPG
Kelpaako vai kannattaisiko jonkun paremman tehdä se muokkaus :D
Kennel Jaero
ex. iammore
Vastaa Viestiin