Päätin järjestää Jam & Speed Demonissa talvisen kisaputken jonka voi myös mieltää vaikka avajaisputkeksi kun kenneli-kissalan avaamisesta vasta niin vähän aikaa on. kisaputken etusivu
+ Mordon Girdle's järjestää 4 päivää pitkän flyball-putken johon on kaikki rodut tervetulleita! TULOKSET ++ Havusävelen järjestää A- ja B-osiot sisältävän koiratanssikilpailun johon kaikki rodut on tervetulleita! TULOKSET
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Hei miten on mahdollista, että mun kaikkien afgaanieni kohdalla lukee "EVA - väärä osoite", kun tarkistin just vielä sähköpostin ja koodien pitäisi olla ihan oikeat ja kävin linkit läpi? :o Tosta vaikka Hillan koodi, niin kyllä mulla ainakin toimi ihan mallikkaasti:
Satu kirjoitti:Hei miten on mahdollista, että mun kaikkien afgaanieni kohdalla lukee "EVA - väärä osoite", kun tarkistin just vielä sähköpostin ja koodien pitäisi olla ihan oikeat ja kävin linkit läpi? :o Tosta vaikka Hillan koodi, niin kyllä mulla ainakin toimi ihan mallikkaasti:
n. <a href="http://myrrha.webs.com/hilla.htm" target="new">Advanced Insane by myrrha</a><br>
Joistain osotteista sähköpostilla tulee automaattisesti kaksi "-merkkiä linkin alkuun vaikka toisessa päässä ne olisi oikein kirjoitettu.. olen yrittänyt niitä korjailla, mutta aina en ole muistanut, tästä pahoitteluni. Yritän korjata nuo loput mahd pian.
// Kirsi, niin olen tehnytkin, mutta aina en ole muistanut kun on tullut uusia osallistujia...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
^ Kopioi muistioon kaikki osallistujat, ja sitten CTRL + H (Muokkaa -> Korvaa...). Laita Etsittävä -kohtaan vaikka <a href="" ja Korvaava -kohtaan: <a href=" , paina "Korvaa kaikki" -nappulaa, ja siinä se! Menee ehkä kaksi sekuntia ja kaikki ovat korjautuneet .