Kuubannukkeja Chiranaan.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Chirana A havannat.
Tarkoitin vaan, että jos koira pärjään, on harmi jos sitä ei kuitenkaan jalostukseen käytetä.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Chirana A havannat, kiinnostuneita ?
Eikö kenellekään muulle kelpaa havanapero ? :)
-
Vinta
Nostellaas tätäkin, kun vasta yksi pentu varattu.
-
Vinta
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mua kiinnostaa edelleen. ja kyllä nää havannat aina johonkin lajiin mahtuu.
-
Vinta
Nostellaan taas jos ilmaantuis kiinnostuneita.
-
Vinta
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Kuubannukkeja Chiranaan.
Mun täytyy sen verran muuttaa varausta, että sijoitus tulisi Silleeniin, eikä Cararraan.
Eikös tuo Eeti ole jo kreikan ja tanskan mva, kun se on valiotunut kolmella sertillä suomessa ja suorittanut BH-kokeen? Ja samaten tuo Narnia jo kre mva, kun sekin on jo jonkun maan mva ja suorittanut bh-kokeen.
Eikös tuo Eeti ole jo kreikan ja tanskan mva, kun se on valiotunut kolmella sertillä suomessa ja suorittanut BH-kokeen? Ja samaten tuo Narnia jo kre mva, kun sekin on jo jonkun maan mva ja suorittanut bh-kokeen.
-
Vinta
Juu, mutta mä kerään koirilleni joka maasta 3 sertiä, koska muuten koiran valioituminen olisi liian helppo ja tylsää. :D
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Okei :). Onko sulla vielä niitä Una Bella Chican kuvia, kun nuo edelliisellä sivulla olevat linkit ei toimi?? Ja siis sun ei ole missään nimessä pakko antaa sijoitukseen, koska mulle ja Alicalle on ihan sama onko sijoituksessa vai meidän oma.
-
Vinta
Juu, on ne mulla tuolla jossain kansiossa tallella. Vai niin, no kumpi saa olla ? Oma vai sijoitus ?
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mielellään sijoitus, jos saadaan jonkun nartun kuvat mukaan, kun ei meillä taida olla hyviä narttun kuvia :(
Jos on sijoitus, niin mielellään erin arvoiset, jotta voit teettää sillä pentueen. ;)
Jos on sijoitus, niin mielellään erin arvoiset, jotta voit teettää sillä pentueen. ;)
-
Reetta
- Kanada
Ovatkos nämä jo syntyneet? Olisin meinaan kiinnostunut toisesta havannalaisesta Debesisiin. :) Mullahan on IW:n kasvatti ja sen kanssa ollaan nyt kisattu pääosin vaan tokossa, parissa näyttelyissä ollaan käyty ja agilityssa koitettu onnee, nyt ei kyllä ole vasta kun yksi vKUMA. Tämänkin pennun kanssa tultaisiin kisaamaan noissa samoissa lajeissa, eli tokossa ja agilityssa. Tämän kanssa kierreltäisiin myös näyttelyitä enemmän, tuo toinen havanna kun tuli enemmän vain tokoon ja agiin. Nartusta olisin kiinnostunut. Kisanäyttöä voit katsoa sivuilta. Olen mahdollisesti myös aloittamassa havannankoirien kasvatuksen, joten olisihan tällä tyttelillä sitten jalostusoikeus?
Jos nämä ovat jo syntyneet, niin onko mahdollisesti tulossa uutta pentuetta lähiaikoina? :>
// Ok. Harmi tosiaan, kun on niin pienikantainen rotu.
Jos nämä ovat jo syntyneet, niin onko mahdollisesti tulossa uutta pentuetta lähiaikoina? :>
// Ok. Harmi tosiaan, kun on niin pienikantainen rotu.
-
Vinta
Tämä pentue (2 narttua) on jo valitettavasti syntynyt enkä usko, että uutta on tulossa hetkeen. Havannoista, kun ei ole kysyntää niin turha teetellä pentueita usein..