Debesis E - kiinanharjakoirat Synt. 14.06.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Reetta
Kanada

Debesis E - kiinanharjakoirat Synt. 14.06.

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Debesis E-kiinanharjakoirat

Emä: BH FIN TVA TK4 N & SWE & FIN & LT & GER & DK MVA vNW-09 WW-07 Evil grin's Caustic Cambo "Ella". Kaunis ja terve koira. Mukava luonne, kunnon halinalle.
Isä: Silver Bullet. Komea naku uros, joka on menestynyt hyvin näyttelyissä ja agilityssa. EVM.

Ellan kanssa tullaan vielä ennen pentuetta kisaamaan agilityvalioksi ja ehkä pyörähdämme vielä lisää koiratanssikisoissa. Näyttelyissä käydään myös. :>

Varaukset:
uros - Susityttö/Lasipisaraan
uros - Kirsi/Rainvalleyyn
narttu - Jape/yksityiseksi sij.
? - Kitu/3 Steps To

Nimet:
Debesis Exogenesis Symphony KIRSI
Debesis Either This Or Nothing SUSITYTTÖ
Debesis Eliminate The Rest KITU
Debesis Effective Like A Thunder JAPE

Nimen saa keksiä myös itse, täytyy olla englanninkielinen ja alkaa E-kirjaimella.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Davinheim D - bc:t, Debesis E - kiinanharjakoirat

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

E-pentuetta olen odottanut vaikka kuinka kauan ja useaan otteeseen ilmaissut kiinnostukseni (:

Eli minua kiinnostaisi urospentu, koska sellaiselle pitäisi kuvat löytyä. Pennun kanssa alettaisiin kisaamaan tokossa ja käymään näyttelyissä. Siinä sivussa käytäisiin myös agissa ja maastoesteillä, mutta painotettaisiin tokoon. Menisi Lasipisaraan narttuharjani kaveriksi.
Kisautus tulisi olemaan aika fiilispohjaista, mutta tähtäimessä olisi kuitenkin tokovalion arvo. Lisäksi käytäisiin hakemassa myös BH.

Jalostuskäytöstä olisin myöhemmin kiinnostunut. Emänä tulisi olemaan (todennäköisesti) narttuharjani.
Reetta
Kanada

Ainiin, eikös Ellan isä, Pentu, ole joskus sinun omistuksessa ollut. :) Pistän varauksen ylös. Hienoa, jos pentu on myöhemmin jalostuskäytössä!
Susityttö
Höpsö veitikka

Muistat ihan oikein (: Siksipä tämä pentue kiinnostaakin. Katselin nuo uroskuvani läpi ja en usko, että niillä mitään näyttelytähteä leivotaan. Tästä tykkään itse todella paljon, mutta sitten mulla olisi myös tälläinen.
Reetta
Kanada

Tuo ensimmäinen uros näyttää oikein kivalta. :) Mulla on myös joitakin kuvia harjoista, voin editata tähän kun oon saanut nuo katsottua läpi.

// Hmm.. ei kyllä löytynyt kuin yhdet kelpokuvat, enkä kyllä tästäkään ole oikein varma. Tuo sun kuvassa esiintyny harja oli kyllä tosi suloinen tapaus.
kuva1, kuva2, kuva3
Susityttö
Höpsö veitikka

Voin ottaa tuon ekan oma ottaman kuvani, niin jos joku muukin innokas löytyy, niin voit sitten tarjoilla noita kuvia hälle (:
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mun suunnitelmiin ei kuulunut ottaa enää "vääränrotuisia" (= rotuja mitä en kasvata) koiria Rainvalleyyn, mutta kun mulla on niin heikko kohta kiinanharjakoirille, ja niiden suvullisia pentueita ei hirveästi tule... Ja sitten vielä, kun sain ihan hyvät kuvat (selaa taaksepäin) Lahden KV:sta, niin en mä voi enää vastustaa tätä! :mrgreen: Kisakoodit on kuiteskin aika täynnä sakuja ja snakuja, joten antaisitko mulle nakun pelkkään agi- ja näyttelykisautukseen (edellyttäen, että noilla kuvilla jotain tulisi)? En mä nyt sano, että se kisautus jäisi välttämättä ihan pelkästään agiin ja näyttelyihin, eli jos tilaa tulee kisakoodeihin, niin voisit nähdä meitä muissakin lajeissa (esim koiratanssi, flyball. TOKOon ei varmaan mahdu mitään seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen. :-DDD).

Mut joo, kisanäyttöä voit katsoa allekirjoitukseen piilotetuista kenneleistä (ja tuolta Rainista), mutta olethan sä mun kisautusta nähnyt ennenkin, esimerkkinä vaikka tuo Davinheimin belgipentueen Debra-emä. Jos mulle pennun haluat antaa, niin kuvien mukaan tietty ottaisin uroksen. (:

/ Oo jee, kiitti! Kyselen vielä tosta tuolla laatistopsassa, vaikka tuskin tuo ihan turhaa oli Lahden KV:ssa ROP-koira. :mrgreen:
Reetta
Kanada

Kyllä sulle ehdottomasti pentu lähtee. :) Tosi nätti rakenne tolla uroksella!
Häidee
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Kiinnostusta löytyisi ottaa toinen harjis L Vidaan. Toisin kuin yv:llä laitoin niin ottaisin nakun nartun, jolle olisi jo kuvat. Kisautusta saisi näyttelyissä, agissa ja tokossa + BH-koe. Kisanäyttöä Lyyliltä. Jalostuskäyttö kiinnostaisi jonkun yhden pentueen verran.
Onko Lyylillä jalostusoikeus?
61°07 45 N 21°30 20 E
Reetta
Kanada

Eiköhän sulle pentu lähde. :> Lyylillä on jalostusoikeis, kuten kaikille tämänkin pentueen pennuilla tulee olemaan.
Häidee
Kriisissä

Re: Debesis E - kiinanharjakoirat

Kiitos :)
61°07 45 N 21°30 20 E
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Otetaanko enää viidettä varausta? Olen suunnitellut hankkivani Yoldiaan uuden kinkun (joo kutsun harjiksia kinkuiksi : D), jolla sitten kisaisin täysillä. Olen päättänyt poistaa Yoldian kaikki muut harjikset, paitsi sen sinun kasvattisi Debesis Do It Well:in ja oman koirani Yoldia's Veikeä Vernen, koska muut harjikset eivät oikein ole menestyneet...

Mutta siis olen vielä aika epävarma pennun suhteen, sillä minullahan on jo yksi kasvattisi ja olen itse suunnittelemassa Yoldiaan pentuetta kesä-syksyksi, luultavasti vasta syksyksi, sillä haluan vanhempien olevan erittäin kisattuja. Mutta jos varauksia ei enää oteta, sen on ihan ok, sillä kuten jo sanoin, haluan panostaa tulevan pentueeni vanhempiin täysillä, joten pelkään, että uuden pennun kisautus jäisi vähäiseksi. En nyt oikein osaa päättää :D Tekisi niin mieli, mutta toisaalta ehkä se olisi parempi, että ei...
the weather changes
Häidee
Kriisissä

Onko jotakin nimiteemaa ollut suunnitteilla? Ajattelin vain, että tylsyyttäni voisin tappaa tekemällä sivuja :)
61°07 45 N 21°30 20 E
Reetta
Kanada

Vera, jos sinusta tuntuu, että aika ei riitä koiran kisauttamiseen, niin ehkä sitten kannattaisi nyt jättää ottamatta.

Manza, tässä koitan juuri keksiä nimiä koirille. :) Ei ole mitään teemaa, E:llä alkavia enkun kielisiä nimiä tulossa.
Häidee
Kriisissä

Ok :D
61°07 45 N 21°30 20 E
Vastaa Viestiin