(virt.) siperianhuskyjen erikoisnäyttely -08! (VSHV-08)

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

(virt.) siperianhuskyjen erikoisnäyttely -08! (VSHV-08)

Viesti Kirjoittaja Rami »

Päätin siis tällä kertaa järjestää huskyerkkarin ihan omaan piikkiini, viime vuonnahan sen järjesti nyt jäissä oleva VSHY (virtuaalinen siperianhusky yhdistys), jonka yksi kolmesta ylläpitäjästä olen minä :)

Joka tapauksessa. Tuottehan kaikki immeiset upeat huskynne kehään, niin saadaan onnistunut kilpailu.
Aikaa ilmoittaa koiranne mukaan teillä on 27.8 asti. Kilpailupäivä koittaa 31.8.

Ja sitten osallistumaan!

/osallistumisen yhteydessä olisi erittäin suotavaa ilmaista oma mielpide siitä, kannattaako pitää VSHY hengissä. Kiitos kaikille kantaa ottaville.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: (virt.) siperianhuskyjen erikoisnäyttely -08! (VSHV-08)

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mirabella kirjoitti:/osallistumisen yhteydessä olisi erittäin suotavaa ilmaista oma mielpide siitä, kannattaako pitää VSHY hengissä. Kiitos kaikille kantaa ottaville.
Oletko/oletteko sie/te sitten suunittelemassa VSHYn kuoppaamista? :o
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: (virt.) siperianhuskyjen erikoisnäyttely -08! (VSHV-08)

Viesti Kirjoittaja Rami »

^No sanotaanko näin:
VSHYn sivut ovat edelleen geocitiesillä tallessa, mutta mä olen joko sekoittanut salasanoja keskenään - tai en jostain syystä pääse sivuille sisään. Tässä jonain päivänä sitten tuli mietittyä, että tarvitaanko huskyjen rotuyhdistystä? Mikäli tarvitaan, mitä kaikkea sen pitäisi pitää sisällään? Erikoisnäyttelythän järjestetään joka tapauksessa - mulla sattuu olemaan sellainen pakkomielle.
Mutta jos VSHY syystä tai toisesta on ehdottomasti tarpeellinen, se siirtyy mun domainille (varmaan kera uuden ulkoasun ja uusien tekstien.) Ja näin me kaikki olemme onnellisia, ou jee.
Vastaa Viestiin