O: Irlanninsusikoiranarttu
-
Marras
- Kanada
O: Irlanninsusikoiranarttu
Irlanninsusikoiraa etsiskelisin, narttua. Tälle koiralle tulisi piirretyt kuvat ja sijoittuisi tallille (sivusto ei ole vielä valmis). Mielellään nuori, tänä vuonna syntynyt / syntyvä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: O: Irlanninsusikoiranarttu
Miltäs kuulostaisi tilauspentu? Termin kuulin itse ensimmäisen kerran vhevospiireissä, ja tajusin sen sopivan mun Rainin evm. sukuisille koirille hyvin.
Elikkäs, mulla on aika hyvin kisattu irlisnarttu Queen Karma, jolle olen suunnitellut "virallisen" pentueen PEKO-valiouden jälkeen. Tuo kun kuitenkin on tuontinarttu, niin mulla ei olisi mitään ongelmia tehdä sulle ns. tilauspennun evm. uroksella just nyt samantien (vähennän vain tulevan pentueen pentumäärää, jos koko pentueelle edes löytyy halukkaita). Isäksi voisin myös tarjota entisen (myös tuodun) irlisurokseni Rexin, eli The King of Royalties, mutta sen sivuja ei ole valitettavasti enää olemassa. Enkä suoraan sanottuna muista miten paljon se oli kisattukaan. :D Mutta sukutauluun isän paikalle voisi siis laittaa Rexin nimen, jos et tykkää pelkästä "evm." kirjoituksesta sukutaulussa.
Jos kuulostaa ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta, niin pentuekirjain olisi G. Siihen saisit keksiä ihan minkälaisen nimen tahansa (kielelläkään ei ole väliä), kunhan alkukirjain olisi G. Vaikkapa... Rainvalley's Guiding Light tai Rainvalleyn Gabrielle, ihan mitä vaan keksit. Syntymäajan saisit myös päättää itse. :)
Elikkäs, mulla on aika hyvin kisattu irlisnarttu Queen Karma, jolle olen suunnitellut "virallisen" pentueen PEKO-valiouden jälkeen. Tuo kun kuitenkin on tuontinarttu, niin mulla ei olisi mitään ongelmia tehdä sulle ns. tilauspennun evm. uroksella just nyt samantien (vähennän vain tulevan pentueen pentumäärää, jos koko pentueelle edes löytyy halukkaita). Isäksi voisin myös tarjota entisen (myös tuodun) irlisurokseni Rexin, eli The King of Royalties, mutta sen sivuja ei ole valitettavasti enää olemassa. Enkä suoraan sanottuna muista miten paljon se oli kisattukaan. :D Mutta sukutauluun isän paikalle voisi siis laittaa Rexin nimen, jos et tykkää pelkästä "evm." kirjoituksesta sukutaulussa.
Jos kuulostaa ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta, niin pentuekirjain olisi G. Siihen saisit keksiä ihan minkälaisen nimen tahansa (kielelläkään ei ole väliä), kunhan alkukirjain olisi G. Vaikkapa... Rainvalley's Guiding Light tai Rainvalleyn Gabrielle, ihan mitä vaan keksit. Syntymäajan saisit myös päättää itse. :)
-
Marras
- Kanada
Kuulostaa ihan hyvältä Kirsi :D. Nimellä ei mulla ole väliä, mutta kutsumanimeksi oon päättänyt laittaa Iifa. Kerrot vaan millon on tulossa.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Eiku sä saat päättää ihan syntymäajan, joten kerro sä mulle. :D Ellet sitten halua odottaa tuohon "viralliseen" pentueeseen, mutta siihen saattaa mennä monta kuukautta, kun toi ei ole käynyt pekosta kuin pejän vasta läpi.
-
Marras
- Kanada
Ähöh, no en ymmärtänyt sitten aivan oikein :D. Aattelin että sä pöyräytät vaan pentueen ilmoille kun haluat mutta.. Öö. No minkäs päivämäärän tässä sit keksis? Keksin vähän myöhemmin, ellet sitten itse :'D. Kuitenkin!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
No heitetään nyt vaikka... 18.05? Silloin pääsisit suoraan kisaamaan (tai sitten, kun olet saanut sivut valmiiksi, ihan miten vain).
Eli pentue (jossa oli vain tämä yksi narttupentu) olisi syntynyt 18.05, emänä Queen Karma ja isänä, jos haluat, The King of Royalties tai kokonaan evm. uros. Pentuekirjain G, kasvattajaliite Rainvalley's tai Rainvalleyn, riippuen mitä kieltä haluat pennun nimen olevan. Virallinen nimi saa olla siis ihan mikä vaan, kunhan alkukirjain on G. Kutsumanimeen en tietenkään puutu, tuo Iifa kuulostaa kauniilta. :)
Eli pentue (jossa oli vain tämä yksi narttupentu) olisi syntynyt 18.05, emänä Queen Karma ja isänä, jos haluat, The King of Royalties tai kokonaan evm. uros. Pentuekirjain G, kasvattajaliite Rainvalley's tai Rainvalleyn, riippuen mitä kieltä haluat pennun nimen olevan. Virallinen nimi saa olla siis ihan mikä vaan, kunhan alkukirjain on G. Kutsumanimeen en tietenkään puutu, tuo Iifa kuulostaa kauniilta. :)
-
Marras
- Kanada
Juu, toi päivämäärä on aika hyvä ^^. Miten ois nimeksi sitten Rainvalley's Gift of the Goddess ? :p Tai sitten Rainvalley's Gwyneth... Millasia nimiä oot sitten yleensä pennuiles antanu. Voisinki noita sivuja sitten alkaa jo vä hän vääntämään. Ja isäksi käy kyllä tuo Rexi.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Täältä voi katsella Rainin edellisten pentueiden pentujen nimiä, mutta mulla on aina ollut niin, että loppujen lopuksi annan (pennun) ottajan päättää nimen. Mulla itselläni nimi on todella tärkeä virtuaalikoirien kanssa, enkä jaksaisi kiinnostua koirasta tarpeeksi, jos sillä olisi nimi josta en pidä. Sen takia en voisi kuvitellakaa päättäväni pentujeni ottajien puolesta nimiä (joskin laitan pentuetopicissa aina listan esimerkkinimiä, jos sieltä löytyisi jollekin jo joku mieleinen), ihmiset kun yleensä tietää loppujen lopuksi itse kaikista parhaiten mitä haluaa.
Mun pentueilla yleensä on kuitenkin ollut teema, joka yhdistää pentueiden pennut toisiinsa (ts. näkee niiden olevan samasta pentueesta), mutta tässä tapauksessa pelkkä kirjain riittää, kun on kyse vain yhden pennun pentueesta. Ja tämä on tosi helpotus mulle, koska näin ollen mä pystyn skippaamaan vaikean G-kirjaimen.
Tosin kyllähän tosta olisi päässyt vaikka jollain kivalla englanninkielisellä sanalla, mutta en rakasta g:tä ja näin ollen iloinen päästessäni suoraan H-kirjaimeen seuraavassa pentueessa.
Mutmut, tykkään noista molemmista ehdottamastas nimestä, joten päätä ihan rauhassa. (:
Mun pentueilla yleensä on kuitenkin ollut teema, joka yhdistää pentueiden pennut toisiinsa (ts. näkee niiden olevan samasta pentueesta), mutta tässä tapauksessa pelkkä kirjain riittää, kun on kyse vain yhden pennun pentueesta. Ja tämä on tosi helpotus mulle, koska näin ollen mä pystyn skippaamaan vaikean G-kirjaimen.
Mutmut, tykkään noista molemmista ehdottamastas nimestä, joten päätä ihan rauhassa. (:
-
Marras
- Kanada
OK sen pennun nimeksi tulee Rainvalley's Gwyneira :D kun en osaa päättää ja G:llä ei ala kauheasti mitään kivoja sanoja, ja tuo gift of the goddesskin on sitten niin hirmu pitkä.
Rainvalley's Gwyneira
18.5.2010
e. Queen Karma
i. The King of Royalties
Eli näin :D. Nyt se saa luvan olla tuollainen.
Rainvalley's Gwyneira
18.5.2010
e. Queen Karma
i. The King of Royalties
Eli näin :D. Nyt se saa luvan olla tuollainen.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kelpaa mulle! :D Laita sivuja sitten kun ehdit, kiirettä ei ole.