Piquantin E&F: apk - ak NIMET
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Piquantin E&F: apk - ak NIMET
Olisiko ketterille ja älykkäille australialaisille kiinnostusta kenties? Nyt olisi suunnitteilla veikeitä aussieita ja keploja, mikäli kansalta kiinnostusta löytyy!
Kummankin pentueen pennut myydään vain ja ainoastaan kisaavaan kotiin. Koiran kanssa on toivottavaa harrastaa edes yhtä käyttölajia, sillä kehässä nämä karvatupot eivät jaksa kaiken aikaa seisoskella, ne tarvitsevat nimittäin pähkinöitä purtavaksi ja toimintaa tuhlatakseen energiaa.
Australiankelpie E-pentue syntyy 12.8!
Isän roolia hoitelee komea BH vFIN KVA vPVA RH-F B Pakkasyön Eksynyt Sielu aka Sangha. Sangha on mainio paimentaja ja taitoa löytyy myös pk-lajeissa. Pelastuskoiran hommiinkiin poika ryhtyy tarpeen tullen. Herran suku on täysin evm.
Pentueen mamma on RH-F B BH vPVA Etälaulun Silmänkääntäjä aka Cilla.
Varaukset 2/3
1. u./n. Piquantin Elefanttimarssi / Schaf, Edewra
2. n. Piquantin Enkelikello / Jacya, Piquant
3.
Nimet
Nimet ovat tällä kertaa kotimaisia kappaleita, jotka alkavat e:llä :> Alla ehdotuksia. Jos ei nappaa niin kerro.
Piquantin...
Ei Oo Ei Tuu
Elämääni Eksynyt
Elämän Kutsu
Elämän Virta
Enkelin Silmin
Enkeleitä Toisillemme
Ennen Kuolemaa
Ehkä Otin, Ehkä En
Ei Se Kesää Tee
Elefanttimarssi
Elekieltä
Eläköön Elämä
Elämää ja Erotiikkaa
Elämää Suomalaismetsissä
Entä Jos
En Odota Huomiseen
Enkelikello
En Sanonut Niin
En Kadu Mitään
Elän Vain Kerran
Ei Eiliseen
Australianpaimenkoira F-pentue syntyy 5.6!
Tämän hiukan karvaisemman pentueen isäksi pääsöö BH VAVA vPVA vFIN KVA Ajatuksen Arpi Menneisyydestä aka Arpi. Arpi on innokas paimentaja ja ketterä kuin mikä, pongahtelu yli esteiden sujuu vaivatta! Herralla ei ole aikaisempia pentueita.
Ylpeänä äitinä onkin sitten kaunis vFIN KVA & N & KRE & FIN & DK MVA RH-FL A RH-W A BH Dariwizna Yap-Yep aka Diudi. Diudi on kaunis ja menestynyt aussienarttu, jolla on kykyjä erilaisiin lajeihin. Diudillakaan ei ole aikaisempia lapsosia v-maailmassa.
SYNTYMÄPÄIVÄ, onko teillä varaajilla ehdotuksia/toiveita syntymäpäivän ajankohdaksi?
Varaukset
1. u. Piquantin Feimi Jätkä / Neranne, Besonder's sivut OK
2. n. Piquantin Feimi Likka / Nettei, Windyheart's sivut OK
3. u. Piquantin Feimi ... / Tansku94, Virityksen SIVUT??
Nimet
Nimen saa osittain valita itse, elikäs nimi olisi muotoa Piquantin Feimi ________. Tuon tyhjän viivan paikalle saa itse keksiä haluamansa nimen/sanan (esim. Prinsessa, Rilla, Jaffa, Kersa etc etc), mutta ei englantia tai saksaa tai ranskaa etc :-D Ja tuo sana feimi on slangia, joka tarkoittaa suosittua, kuuluisaa. Sitten vaan nimeä valitsemaan :>
Kummankin pentueen pennut myydään vain ja ainoastaan kisaavaan kotiin. Koiran kanssa on toivottavaa harrastaa edes yhtä käyttölajia, sillä kehässä nämä karvatupot eivät jaksa kaiken aikaa seisoskella, ne tarvitsevat nimittäin pähkinöitä purtavaksi ja toimintaa tuhlatakseen energiaa.
Australiankelpie E-pentue syntyy 12.8!
Isän roolia hoitelee komea BH vFIN KVA vPVA RH-F B Pakkasyön Eksynyt Sielu aka Sangha. Sangha on mainio paimentaja ja taitoa löytyy myös pk-lajeissa. Pelastuskoiran hommiinkiin poika ryhtyy tarpeen tullen. Herran suku on täysin evm.
Pentueen mamma on RH-F B BH vPVA Etälaulun Silmänkääntäjä aka Cilla.
Varaukset 2/3
1. u./n. Piquantin Elefanttimarssi / Schaf, Edewra
2. n. Piquantin Enkelikello / Jacya, Piquant
3.
Nimet
Nimet ovat tällä kertaa kotimaisia kappaleita, jotka alkavat e:llä :> Alla ehdotuksia. Jos ei nappaa niin kerro.
Piquantin...
Ei Oo Ei Tuu
Elämääni Eksynyt
Elämän Kutsu
Elämän Virta
Enkelin Silmin
Enkeleitä Toisillemme
Ennen Kuolemaa
Ehkä Otin, Ehkä En
Ei Se Kesää Tee
Elefanttimarssi
Elekieltä
Eläköön Elämä
Elämää ja Erotiikkaa
Elämää Suomalaismetsissä
Entä Jos
En Odota Huomiseen
Enkelikello
En Sanonut Niin
En Kadu Mitään
Elän Vain Kerran
Ei Eiliseen
Australianpaimenkoira F-pentue syntyy 5.6!
Tämän hiukan karvaisemman pentueen isäksi pääsöö BH VAVA vPVA vFIN KVA Ajatuksen Arpi Menneisyydestä aka Arpi. Arpi on innokas paimentaja ja ketterä kuin mikä, pongahtelu yli esteiden sujuu vaivatta! Herralla ei ole aikaisempia pentueita.
Ylpeänä äitinä onkin sitten kaunis vFIN KVA & N & KRE & FIN & DK MVA RH-FL A RH-W A BH Dariwizna Yap-Yep aka Diudi. Diudi on kaunis ja menestynyt aussienarttu, jolla on kykyjä erilaisiin lajeihin. Diudillakaan ei ole aikaisempia lapsosia v-maailmassa.
SYNTYMÄPÄIVÄ, onko teillä varaajilla ehdotuksia/toiveita syntymäpäivän ajankohdaksi?
Varaukset
1. u. Piquantin Feimi Jätkä / Neranne, Besonder's sivut OK
2. n. Piquantin Feimi Likka / Nettei, Windyheart's sivut OK
3. u. Piquantin Feimi ... / Tansku94, Virityksen SIVUT??
Nimet
Nimen saa osittain valita itse, elikäs nimi olisi muotoa Piquantin Feimi ________. Tuon tyhjän viivan paikalle saa itse keksiä haluamansa nimen/sanan (esim. Prinsessa, Rilla, Jaffa, Kersa etc etc), mutta ei englantia tai saksaa tai ranskaa etc :-D Ja tuo sana feimi on slangia, joka tarkoittaa suosittua, kuuluisaa. Sitten vaan nimeä valitsemaan :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Piquantin E&F: apk, ak
Olisin kiinnostunut aussivekarasta. Ensinnäkin aussi ei ole hirveän yleinen, ja toisekseen haluaisin vähän isomman harrastuskaverin. Tällä hetkellä Besonder's:issa asustaa 3 cockeria, 1 rottweiler ja 1 bortsu. Ainakin aluksi pentu asuisi Besonder's:issa. Jos pystytän toisen kennelin lähiaikoina, niin pentu muuttaisi sitten sinne. Kisaus aktiivista, lajeina mm. PK, toko, agility, paimennus, pelastus, näyttelyt (jos kuva). kisa-näy-töstä.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kyllä onnistuu, eli voipi yksi aussiekakara lähteä sinne sulle päin! :>>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
hop!
2.2.2016
2.2.2016
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Muutos pennun tulevaan kotiin; koira tulee minulle yksityiseksi.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^Ok :>
2.2.2016
2.2.2016
- tansku94
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
mä olisin kiinnostunut tosta australianpaimenkoira pennusta :D
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
voisi sulle varmaan lähteäkin, jos hieman enemmän kertoilisit suunnitelmistas? :>
2.2.2016
2.2.2016
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Voi vitsi kun mäkin haluaisin uuden koiruuden, mutta sitten kun ei osaa päättää kumpi olis kivempi aussie vai kelpi D: Australiankelpieitä mulla ei ole ikinä ollut, ausseja on tällä hetkellä kaksikin ja kolmas ei olisi yhtään haitaksi..ääh. Mä oon ikuisuuden kyylännyt tätä topaa, ja nyt uskaltauduin sitten tulla kirjoittelemaankin...
Kyllä mä ehkä enemmän kallistuisin aussien puolelle, mutta kelpie ois niin kivaa vaihtelua ettää..no jos mä aussiesta vaikka tarjousta tekisin, paitsi jos sen nyt tansku94 luovutat, siinä tapauksessa mulle kelpaa kelpie :--)
Pentu tulisi siis Windyheart'siin ja saisi osakseen kisautusta käyttölajien puolella, mulla ei ole kummastakaan rodusta seisontakuvia, enkä muutenkaan taida olla niitä näyttelyihmisiä.. Mä kisautan koiriani meidän ykköslajissa paimennuksessa aina valioksi asti, sekä pk-oikeukset omaavaa koiraa myös pk-puolella, mahdollisesti valioksi asti sielläkin. Sen lisäksi koirat pääsevät tutustumaan agilityyn, tokoon ja pelastuskoirapuoleenkin.
Yleensä mä keskitän yhden koiran kisautuksen tiettyyn lajiin, ja kun se saa siitä tarvittavat tulokset, siirrytään toiseen lajiin. Paimennus on kuitenkin sellainen laji, mihin koitan saada kaikki koirakot kisaamaan tasapuolisesti.
Kisanäyttönä mä voisin antaa sulle vaikka Decyn, Frian ja Lopen. Decyn kanssa painotettu eniten pk-jälkeen, paimennukseen ja tokoon, Frian kanssa näyttelyihin, paimennukseen ja agilityyn, ja Lopen kanssa pelastuslajeihin ja agilityyn.
Jos mulle pentua luovutat kummasta pentueesta vaan, niin olisin kiinnostunut nartusta.
Kyllä mä ehkä enemmän kallistuisin aussien puolelle, mutta kelpie ois niin kivaa vaihtelua ettää..no jos mä aussiesta vaikka tarjousta tekisin, paitsi jos sen nyt tansku94 luovutat, siinä tapauksessa mulle kelpaa kelpie :--)
Pentu tulisi siis Windyheart'siin ja saisi osakseen kisautusta käyttölajien puolella, mulla ei ole kummastakaan rodusta seisontakuvia, enkä muutenkaan taida olla niitä näyttelyihmisiä.. Mä kisautan koiriani meidän ykköslajissa paimennuksessa aina valioksi asti, sekä pk-oikeukset omaavaa koiraa myös pk-puolella, mahdollisesti valioksi asti sielläkin. Sen lisäksi koirat pääsevät tutustumaan agilityyn, tokoon ja pelastuskoirapuoleenkin.
Yleensä mä keskitän yhden koiran kisautuksen tiettyyn lajiin, ja kun se saa siitä tarvittavat tulokset, siirrytään toiseen lajiin. Paimennus on kuitenkin sellainen laji, mihin koitan saada kaikki koirakot kisaamaan tasapuolisesti.
Kisanäyttönä mä voisin antaa sulle vaikka Decyn, Frian ja Lopen. Decyn kanssa painotettu eniten pk-jälkeen, paimennukseen ja tokoon, Frian kanssa näyttelyihin, paimennukseen ja agilityyn, ja Lopen kanssa pelastuslajeihin ja agilityyn.
Jos mulle pentua luovutat kummasta pentueesta vaan, niin olisin kiinnostunut nartusta.
- tansku94
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
No ensimmäiseksi kilpailuttaisin todennäköisesti näyttelyssä, paimennuksessa, tokossa ja tota Pk:ta, olisi ensimmäinen aussie mun kennelissä, mutta mutta eipä se mitään. ;D Virtyksen Kenneliin tulisi.
aktiivista kilpailua tulisi myös täältä, esimerkkejä
aktiivista kilpailua tulisi myös täältä, esimerkkejä
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nettei - otan oman varauksen pois ja laitan sut tilalle, mulla kyllä on vielä aussie, jonka kans täytys kilpailla yms, eikä kuviakaan ole itellä :'P Että sulle ehdottomasti lähtee aussiekakara :D
Tansku94 - uskallan pennun sullekin luovuttaa :> Uros vai narttu?
Ja Neranne, uros vai narttu?
Tansku94 - uskallan pennun sullekin luovuttaa :> Uros vai narttu?
Ja Neranne, uros vai narttu?
2.2.2016
2.2.2016
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Okei, kiva :--D Miten muuten on, voiko joskus tulevaisuudessa teettää mahdollisesti jonkun pienen pentueen (2-4 pentua)?
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nettei, voi todellakin mun puolesta. Ja tästäkin tulee vain pieni pentue, niin ei mitään ongelmaa :>
Neranne, jeps ^^
Neranne, jeps ^^
2.2.2016
2.2.2016