vKTL jälleen auki

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: vKTL jälleen auki

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Olisi vain ollut yksi koira ilmoitettavan valiolistalle, mutta kyllähän se (koiran) sivuiltakin näkyy.

Mutta eikös tuon kalenterijutun voisi tehdä silleen, että pitää kaikki vippikisat boldattuina, mutta päivityksessä päivämäärän viereen laittaa sulkuihin (tai jotenkin vastaavasti) kalenteriin lisätyt kisat? Esim tänäänkin kun päivitettiin, niin kalenterin yläpuolelle "14.03.2010 - Undisclosed Rose ja Shagan"? Nyt tuolla on vieläkin tuo 5.3., mutta ei kaikkea voi muistaa.
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Milloinkohan valio lista saataisiin taas toimimaan kun mullakin on valio odottamassa.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mulla tuli yksi kysymys mieleen.
Eikö ihmiset järjestä koiratanssia, vai mistä johtuu se, että liitto päivitettiin melkein kuukausi sitten :s? Koiratanssi on kuitenkin aina ollut sellainen laji josta nautin ja on vähän harmillista, kun kalenteri päivittyy 1x1,5kk.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Päivitin. Kaksi anomusta oli tullut, toiseen käskin uusimaan päivämäärät kun oli jo vanhennut.

// No sepä kiva! :) Joanasta mä en ole vähään aikaan kuullut, mutta mä nyt yritän tota kalenteria sit päivitellä.
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Mäkin oon ihmetellyt tota mutten oo saanut aikaiseksi tulla laittamaan viestiä. Mut mahtavaa, ja anon varmaan joku päivä koiratanssikisan, kun mäkin lajista tyksin aika paljonkin :)
Et hätt noch immer jot jejange.
Wolfie
Höpsö veitikka

Eikö tätä enää päivitetä? Viime päivitys oli 29.5 ja sitä edellinen joskus Huhtikuun loppupuolella. Olisi kiva jos liittoa päivitettäisi edes se kerran kuussa, jos ei muuta. Ymmärrän joo nää kesäkiireet, mutta päivittelijöitä on kaksi ja luulisi, että silloin tällöin jaksaisi uusia kisoja kalenteriin lisätä :) Laji on kuitenkin ihan huippu ja musta tosi kiva, toivottavasti tää tästä vähän heräis, niin pääsis taas kunnolla kisaamaan tässäkin lajissa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

^samaa mieltä! Meinasin, että pitäisin koiratanssi kisat nyt, mutta jos ei ole varmaa, että onko liitto kuollut tms. niin en turhaa jaksa
kisasivuja alkaa väsäämään.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Onhan se vähän ilkeetä, että Jerry yritti etsiä liitolle hyvät päivittelijät oman ajanpuutteen vuoksi ja sitten epäaktiivisuus vaan jatkuu. :( Kyllähän me kaikki ymmärretään koulukiireet sun muut sellaiset, mutta kaks päivittelijää ei saa liittoa päivitettyä edes kahden viikon välein? Uudet ylläpitäjät vaan taas, jos kerta ei kiinnosta tai jos niitä kiireitä on niiiiiiin paljon molemmilla!
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Allekirjotan täysin Kirsin, Rebeccan ja Kitun viestit, ois tosi kiva saada liitto pystyyn ja uusia kisoja. Jos apuvoimia tarttee niin voin kyllä tulla ylläpitoon ja päivittelyyn mukaan.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Wolfie
Höpsö veitikka

Mä voin ainakin auttaa liiton pidossa. Oon kisannut koiratanssissa kaksi vuotta ja ymmärrän säännöt, osaan tuomaroida, oon muutenkin ainakin omasta mielestäni aktiivinen. Koiratanssiliitto on nyt viime aikoina muutenkin ollut todella epäaktiivinen ja on sääli, että se epäaktiivisuus jatkuu vieläkin. Koulukiireet yms ymmärtää, mutta miksi ottaa liitto, jos kerran tietää, ettei pysty sitä pitämään yhtä hyvin tai paremmin kuin edelliset pitäjät.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Kompin, ja koska en usko että päivittämättömyys johtuu siitä ettei kisoja järjestetä, koiratanssi on sen verran suosittu laji että varmasti on järjestäjiä, mutta kuukauden päivittelemättömyys karkoittaa järjestäjät helposti. Myönnän, että en ole itse ollut kovin aktiivinen viime aikoina vAL:in ylläpidossa, ja parin viikon aikana päivitys näyttää kasaantuneen oikeastaan yhden ylläpitäjän harteille. Mut silti.
Et hätt noch immer jot jejange.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mun mielestä Janina vois kyllä osoittaa edes VÄHÄN sitä vastuunottokykyä tässä hommassa, etenkin kun Joana on tauolla virtuaalihommista. Ei se liiton päivittäminen ole niin aikaavievä asia, etteikö sitä kerran viikossa tai kahdessa kerkeäisi siirtää kutsukoodit sähköpostista kalenteriin. Jos niitä hommia ottaa pitäis ne kyllä loppuun asti hoitaa. Imo nyt uutta aktiivista kolmatta päivittelijää sinne kehiin niin saadaan taas homma pyörimään!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Jos on tarvis niin voisin olla, vaikka kalenterin päivystäjä tms. Oon kuiteskin suht. aktiivinen ja pääsen lähestulkoon, joka paikassa koneelle.

//Jep mullekkin saa laittaa yksityisellä ihan viestiä, että varmasti huomaan :D
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mä ilmoittautuisin kanssa innokkaaksi ylläpitäjäksi/päivittelijäksi VKTL:n kanssa, jos tarvis on :) Voi pistää vaikka pm:ää tulemaan jos tarve on!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Yritän saada Joanaa kiinni :) Mulle on kaikki apu on tervetullutta, kun itsekin olen ollut koko kevään tauolla... Tosin koiratanssikisojen anomuksia ei ole juurikaan tullut, nytkin postissa on vain 2 tai 3. :)
Vastaa Viestiin