Mahtava malinarttu hakee sulhasta.
- Hyena
- Sumopainija
Mahtava malinarttu hakee sulhasta.
BH SchH1 vKVA* Minttuhiiren Special Energy kotoisammin Karo kaipailee käyttöpuolella menestynyttä sulhoa. Nartulta löytyy mainittujen titteleiden lisäksi näyttelyistä laatumaininta EH ja paimennuksen perusrata on suoritettu. Koska belgianpaimenkoira on suhteellisen terve rotu, en koe tarpeelliseksi kuvauttaa Karolta mitään enkä edellytä sitä urokseltakaan.
(*vahvistamaton)
Eli tiivistettynä urokselta vaaditaan:
- käyttöpuolen tuloksia, mielellään valio jossakin pk-lajissa
- näyttelystä vähintään laatumaininta EH
- joitakin näyttöjä myös muista lajeista
- ei yleinen suku
Jos kasvatat itse malikoita, olisi mahtavaa, jos pentue syntyisi oman kennelnimesi alle Ducksongin sijaan. Tämä siksi, koska Duckissa kasvatusrotu on kultainennoutaja, ja mielellään haluaisin kennelnimeni alle vain kultaisia. Pentueen teema on myös mietinnässä, sen tulisi olla jotenkin kytköksissä tähän rotuun ja sen ominaisuuksiin, joten jos hyviä ideoita löytyy niin otan vastaan! :D
(*vahvistamaton)
Eli tiivistettynä urokselta vaaditaan:
- käyttöpuolen tuloksia, mielellään valio jossakin pk-lajissa
- näyttelystä vähintään laatumaininta EH
- joitakin näyttöjä myös muista lajeista
- ei yleinen suku
Jos kasvatat itse malikoita, olisi mahtavaa, jos pentue syntyisi oman kennelnimesi alle Ducksongin sijaan. Tämä siksi, koska Duckissa kasvatusrotu on kultainennoutaja, ja mielellään haluaisin kennelnimeni alle vain kultaisia. Pentueen teema on myös mietinnässä, sen tulisi olla jotenkin kytköksissä tähän rotuun ja sen ominaisuuksiin, joten jos hyviä ideoita löytyy niin otan vastaan! :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: Mahtava malinarttu hakee sulhasta.
Millon suunnittelet pentueen syntymistä? : D
- Hyena
- Sumopainija
Nooh, sitten kun uros löytyy. :D Jos ei löydy viikkoon kahteen niin sitten kyllä evm-uroksella mennään. Jos sua pentu kiinnostaa niin voin kyllä ilmotella kun on ajankohtasta. ;)
- tansku94
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
minua kiinnostaisi pentu ;). harmi kun ei ole vielä löytynyt urosta. itse tarjoisin virityksen mutta malikkoja minulla ei ole vielä :/.
- Hyena
- Sumopainija
Yritän muistaa sinullekin ilmootella kun isä on valittu. ;P
-
- Le-ppä-ker-ttu
Ei hitto, kun taas tulee malipentuja, oon niihin ihan hulluna ja mulla itelläni on niitä nyt jo kolme + kolme muuta koiraa (ja yksi tulossa jahka saisin kennelin pystyyn).
Multa löytyisi maliuros, mutta tuloksissa ei toistaiseksi ole kehumista. Otin koiran jo aikoja sitten, mutta sitten kisaaminen vain jäi. Nyt olen vähän aktiivistunut, mutta enpä usko, että kahden viikon sisään saisin PK -lajeissa valioksi, kun liittokin on jäässä eikä BH -koettakaan ole suoritettu. Ja sitäkin pitää miettiä, että mitä mieltä donga olisi asiasta.
http://www.freewebs.com/spvp/Dewi.htm <- Koira nyt on kumminkin tossa, kiinnosti tai ei, kerro sitten. 8>
Ja kuten tossa sanoin, mulla on kennel valmistumassa ja kasvatusrotuna juuri malinois. Vielä ei toistaiseksi oli oikeastaan kuin parit tekstit valmiina, kun en ole ulkoasua vielä saanut. Siinäkin kesti, kun ei kuvalupia tahtonut tulla mistään ja nyt en sitten tiedä, minne itse tekijä on kadonnut. : D Kokisin tämän hienona tilaisuutena, mutta mutta.. Aikaa menisi enemmän kuin se kaksi viikkoa. :/
Noh, jokatapauksessa mä voisin olla kiinnostunut urospennusta.. ^^'
Multa löytyisi maliuros, mutta tuloksissa ei toistaiseksi ole kehumista. Otin koiran jo aikoja sitten, mutta sitten kisaaminen vain jäi. Nyt olen vähän aktiivistunut, mutta enpä usko, että kahden viikon sisään saisin PK -lajeissa valioksi, kun liittokin on jäässä eikä BH -koettakaan ole suoritettu. Ja sitäkin pitää miettiä, että mitä mieltä donga olisi asiasta.
http://www.freewebs.com/spvp/Dewi.htm <- Koira nyt on kumminkin tossa, kiinnosti tai ei, kerro sitten. 8>
Ja kuten tossa sanoin, mulla on kennel valmistumassa ja kasvatusrotuna juuri malinois. Vielä ei toistaiseksi oli oikeastaan kuin parit tekstit valmiina, kun en ole ulkoasua vielä saanut. Siinäkin kesti, kun ei kuvalupia tahtonut tulla mistään ja nyt en sitten tiedä, minne itse tekijä on kadonnut. : D Kokisin tämän hienona tilaisuutena, mutta mutta.. Aikaa menisi enemmän kuin se kaksi viikkoa. :/
Noh, jokatapauksessa mä voisin olla kiinnostunut urospennusta.. ^^'
-
- Vuohenruokaa
Mä nyt kasvattajana tulen sanomaan (kiitos muuten Feiwen, kun aattelit munkin mielipidettä! :)), että haluaisin Dewin olevan valioitunut PKsta ennen pentuja. Tai sitten tokosta. Mutta ehdottomasti tuloksia PKsta haluaisin.
Hyena, onks nää pennut syntymässä milloin? Et jos nää ois vasta kuukauden parin päästä niin mä olisin ehkä kiinnostunut, mutta pitää katella :D
Hyena, onks nää pennut syntymässä milloin? Et jos nää ois vasta kuukauden parin päästä niin mä olisin ehkä kiinnostunut, mutta pitää katella :D
- Hyena
- Sumopainija
No joo, toi pari viikkoa oli ehkä hieman hätiköity koska tällä nyt ei oikeasti ole niin kiire. :D Feiwen, Dewi vaikuttaa muuten oikein mukavalta ehdokkaalta, se pk- ja näyttelytulosten puuttuminen on vaa nyt se huono juttu. Mutta kattoo nyt tuleeko vielä muita, ja siinä tapauksessa ettei muita kriteerejä täyttäviä uroksia ilmaannu niin voidaan siirtää hommaa siksi että saat tarvittavat tulokset koiralle.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Joo, itte ilmoitun halukkaaksi ostamaan malikan, itse kun kasvattelen. : D (mutta tarpeeksi tuloksia omaavaa urosta ei löydy, vasta kun alottelemassa hänkin : D)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Jjep, en minäkään noin tuloksetonta koiraa käyttäisi jalostukseen. Näyttelytulokset puuttuvat lähinnä siksi, kun niitä kuvalupia ei ollut, eikä maliuroksista tuntunut olevan kuvia kellään. Mutta nyt koira on jo ilmoitettu muutamiin näyttelyihin ja kisaammekin jo varsin aktiivisesti ja monipuolisesti. Maastoesteestäkin taisi tässä lähipäivinä irrota MEKUMA. ; >
Eli, jos muita ei tässä lähempänä löydy, niin Dewi on siis tarjolla, jahka saadaan niitä tuloksia. Ja tosiaan, voi syntyä mun kennelini nimien alle, jahka saisin sen pystyyn.
Pidetään yhteyttä! 8>
Eli, jos muita ei tässä lähempänä löydy, niin Dewi on siis tarjolla, jahka saadaan niitä tuloksia. Ja tosiaan, voi syntyä mun kennelini nimien alle, jahka saisin sen pystyyn.
Pidetään yhteyttä! 8>
- Hyena
- Sumopainija
^pidetään yhteyttä! :D
- tansku94
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
voisin tarjota urosta mutta mutta pk lajeista ei ole tuloksia mutta tässä olisi ehdokas ^^
- Hyena
- Sumopainija
^tosiaankin pk-lajeista täytyisi löytyä niitä tuloksia mielellään ihan valioksi asti, että katsellaan nyt. ;)