Kotieläimet virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Kotieläimet virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Kotieläimet virtuaalimaailmassa ovat vielä kovin harvinaisia ja hajanaisia yksilöitä näkee siellä ja täällä. Haluaisin kumminkin nähdä, että kotieläimet olisivat suositumpia ja siksi oleenkin perustanut virtuaalisen kotieläinyhdistyksen. Tämän yhdistyksen alaisuuteen olen ajatellut kuuluvan: naudat, lampaat, vuohet, siat, linnut (kanat, ankat ja muut koristelinnut) sekä alpakat ja laamat. Yhdistys on ollut puolitekijöissään jo parin vuoden ajan, lähinnä siksi, että yksin tämän yhdistyksen ylläpito on aikaavievää touhua. Ainakin vielä näin alkuvaiheessa, kun tekstejä pitäisi tuottaa hirveä määrä. Tällä hetkellä vain nautojen ja alpakoiden sivut ovat täysin valmiina, joten apulaisille olisi tarvetta. Jos kotieläimet ovat sydäntäsi lähellä ilmoittaudu ihmeessä mukaan yhdistyksen ylläpitotiimiin. Tällä hetkellä yhdistyksellä on kaksi ylläpitäjää. Ylläpitäjiltä ei vaadita mitään koodaustaitoja, sillä sivusto pyörii sisällönhallintajärjestelmän päällä. Koty tulee ylläpitämään myös kotieläinrekisteriä, tosin vasta karjarekisteri on valmistunut.

Kotieläimille ei paljoa toimintaa ole näyttelyiden ohella, mutta näkisin tämän vain hyvänä asiana. Harrastajien ei tarvitse stressata kisaamisesta ja näyttelyitä ainakin vielä on niin harvoin, että kaikki halukkaat ehtivät mukaan. Näkisin kotieläimissä mahdollisuuden rauhalliseen harrastamiseen, niille jotka siitä ovat kiinnostuneet.

Tähän topaan voi myös ilmoitella omistamiasi kotieläimiä. Olisi kiva nähdä millaisia yksilöitä omistatte ja mikäli hyvin käy, saattaisin kysellä myös poikasia tai astutuksia :). Omat kotielämeni löytyy täältä. Tarkoitus olisi tuoda huima kasa vielä lisää, kunhan vain ehdin tehdä niille sivuja. Kannattaa kurkata myös tilani lemmikit, etenkin jos sinua vähääkään kiinnostaisi kasvattien osto ;). Kurkkaa myös myyntilistani.

Sana on vapaa. Antakaa parannusehdotuksia ja rakentavaa kritiikkiä yhdistykseen liittyen tai muuten vain palautetta.
Marcia
Höpsö veitikka

Re: Kotieläimet virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Mä voisin ehkä olla innostunut hankkimaan muutaman alpakan, mutta voiko piirros kuvalliset osallistua näyttelyihin?
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

CC!n tilalle voisin joku päivä hankkia pari uutta lajia c: katsellaan, kiinnostavat kovasti ainakin vuohet ja alpakat.
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Muakin kiinnostaisi tietää, voivatko piirroskuvalliset osallistua näyttelyihin. Mikäli eivät, niin mä voisin jopa harkita erillisisen piirretyn näyttelyliiton perustamista noille kotieläimille.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Tilli

Marizza, mun täytyykin varmaan sulle pian mailailla, jos olisi mahdollisuus saada kasvatteja/tilareita.

Kaikkiin näyttelyihin voi osallistua toki myös piirretyillä, kunhan näyttelyiden säännöt ja ohjeet saan kirjoitettua :).
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Juu, pistä vaan säpöä jos joku kiinnostaa. Leiskan aattelin vaihtaa jossakin välissä ja voisin tuoda itelleni vaikka lisää siivekkäitä.. tosin lampaatkin kelpais (ja alpakat!!)

mia: Jos sua kiinnostaisi esim. mun tuleva kasvatti (lammas) niin ota yhteyttä (:
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Mä oon kiinnostunut hommaamaan Averimaan joitakin kotieläimiä, ainakin lampaita ja hanhia oon aatellut, miksei vuohiakin. Noista harvinaisista eläimistä oon hommaamassa luultavasti pari vompattia. :mrgreen: Kertokaa jos joku muukin on kiinnostunut, musta ne on aivan valloittavia!
höpötipöpötipöp

aivan liian kauan virtuaalikoirailua
schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

Itse oon Edewraan jo kauan ajatellut (oikeastaan itse kennel syntyi tästä ideasta) jonkinlaisia kotieläimiä. Nautakarjaa, lampaita ja kanoja ajattelin ainakin hommailla. Aasi, alpakka tai riikinkukko olis kyllä tosi nasta! ;)

// noi riikinkukot on kyllä niin järkyttävän kauniita ja siroja eläimiä! /ot
    • oh deer.
[/size][/color]
Tilli

schaf kirjoitti:Itse oon Edewraan jo kauan ajatellut (oikeastaan itse kennel syntyi tästä ideasta) jonkinlaisia kotieläimiä. Nautakarjaa, lampaita ja kanoja ajattelin ainakin hommailla. Aasi, alpakka tai riikinkukko olis kyllä tosi nasta! ;)

Pemberleyssä olisi muutama riikinkukko myytävänä ;).
schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

Anniina kirjoitti:
schaf kirjoitti:Itse oon Edewraan jo kauan ajatellut (oikeastaan itse kennel syntyi tästä ideasta) jonkinlaisia kotieläimiä. Nautakarjaa, lampaita ja kanoja ajattelin ainakin hommailla. Aasi, alpakka tai riikinkukko olis kyllä tosi nasta! ;)

No nyt kiinnostui :--) Pitäis saada toi Edewra kyllä kunnon potkuun, ennen kun alkais toden teolla noita eläimiä tuonne haalimaan. Mutta jos ne siellä vielä vähän aikaa jaksaa odotella saatan olla kiinnostunut ostelemaan (::
    • oh deer.
[/size][/color]
Tilli

schaf kirjoitti:
Anniina kirjoitti:

No nyt kiinnostui :--) Pitäis saada toi Edewra kyllä kunnon potkuun, ennen kun alkais toden teolla noita eläimiä tuonne haalimaan. Mutta jos ne siellä vielä vähän aikaa jaksaa odotella saatan olla kiinnostunut ostelemaan (::
Joo, kyllä ne siellä odottelee ottajiaan, ei mitään kiirettä. Yhdessä vaiheessa oli hiukan suurempikin ryntäys noiden riikinkukkojen perään, mutta se lamaantui yhtä nopeasti kuin nousikin... Tilauspoikasia saa tottakai ja piakkoin pitäisi taas järjestellä noita astutuksia yms., että uusia poikueita on varmasti tulossa kesällä. Myös muitakin koristelintuja kuin riikinkukkoja siis :)!

Niin ja karjaa omistajille mainostan KOTY:n alaisia näyttelyitä! kutsu
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mua on jonkun 4 kuukauden ajan kiinnostanut mm lampaat ja etenkin hanhet. Hanhea oon halunnut tosi pitkään ja meinasinkin jossain vaiheessa ottaa, mutta jostain syystä pidättäydyin.
Oon tällä hetkellä tuomassa itelleni lammasta, kun en mistään löytänyt myytäviä lampaita, tulevaisuudessa tuon varmasti itselleni lisää. Olen suunnitellut, että shelttikenneliini McFarlandiin tulisi shelttien lisäksi erilaisia eläimiä, kuten just jotain kaneja, lampaita, kissoja etc. Riikinkukko kuulostaa tosi mielenkiintoiselta ja semmoinen olisi kyllä tosi kiva, kuvat olis vaan ongelma, mutta varmasti flickristä löytyy jotain kuvia.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Tilli

Rebecca kirjoitti:Riikinkukko kuulostaa tosi mielenkiintoiselta ja semmoinen olisi kyllä tosi kiva, kuvat olis vaan ongelma, mutta varmasti flickristä löytyy jotain kuvia.
Flickristä löytyy tosi kattavasti kuvia, myös mä voin antaa kasvateille kuvia JA/TAI piirroksia mikäli kyseessä on joku erikoisempi väritys... Hanheja olisi tarkoitus syntyä tässä piakkoin, kunhan vain saan sivut tehtyä :).
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Vähä hieno toi piirros ja on upee kuvakin. Sitte ku sulle hanheja tulee nii nyi vaikka yvllä olisin tosi kiinnostunut.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vastaa Viestiin