No niin, taas parin kuukauden laiskan vääntämisen tulos ja tässä sitä ollaan, Haltiapolku vetäisi kesälookit niskaansa ja on valmiina esiintymään teillekin! Uusi ulkoasu tulee varmasti jakamaan melko rikkaasti mielipiteitä niin kokonsa, värinsä kuin muiden vastaavien juttujensa takia, mutta ainakin minä tykkään! :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER --------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Ohhoh olipa kirkasta!
Ei ihan heti tullut mieleen Haltiapolun, ja oli ehkä turhan kirkas. Otsikot olivat todella kauniit ja jotenkin sopivat Haltiapolulle. Ulkoasun husky tulee esille, mutta sillä on jotenkin vammautunut asento, joka häiritsee hieman. Koiran vasemmalla puolella olevan päivitys osio voisi olla ehkä hiukan vasempana, koska sen tuntuu menevän huskyn "päälle". Linkit näkyvät selvästi ja niitä ei tarvitse kummemmin lähteä etsimään. Väri on ehkä turhan kirkas, mutta mukavan vihreänkeltainen ja kesäinen. Meidän koneella ulkoasu on myös pikselöitynyt hiukan. Koira osastolle mennessä tuli jotenkin hauska fiilis, kun koirilla oli niin hymyilevät ja kesäiset ilmeet. Kaikki koirien linkit toimivat paitsi Saihon ja Pahtan. Koirien sivut olivat todella nätskät ja pidin erityisesti tieto lootista ja pikkukuvista. Kuvat mukavasti pyöristetyt ja niiden ympärillä olevat reunat sopivat ulkoasuun. Olen aina pitänyt Haltiapolun kasvatus sivusta! Ensmmäisellä kasvatus-sivulla on infoa Haltiapolun kasvatuksen perusteista ja siitä miten pentueita syntyy. Mukavaa luettavaa koska se ei ole sekavaa eikä siellä näytä olevan kirjoitusvirheitä. Rakastan niin tuota linkkisysteemiä, että voisin tehdä itsekkin samoin, mutta se olisi minusta törkeää matkimista. Toiminta sivu on selkeä ja siellä näkyy selvästi lajit ja ajankohdat. Linkit kohdassa on yksi pieni virhe. Finale's on nykyjään Arctic Tresure's, mutta kasvattaa yhä samoja rotuja. Sinä merkkaat selvästi sivuille mistä kuvat on otettu ja on selvät copy merkinnät. Kokonaisuutena kiva,ehkä turhan värikäs ulkoasu ja hyvä sisältö! Psst. Ovatkohan Haltiapolun F-pennut jo syntyneet?
edit//Osa sivuista on uudella ulkoasulla+nimellä ja en syytä sinua tuosta pikku "virheestä" :'D
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
O_O U-P-E-A!
rakastan asettelua ja kaikkea ja toi haskikuva, nam <3_<3
ihan mielettömän upea (joskin tuo keltainen voi migreeniherkille aiheuttaa päänsärkyä...)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Jael, kiitos kommentista! :) En hoksannutkaan, että Saihon ja Pahdan sivujen linkit ei wörki, korjaan heti. :) Ja tosta linkkiosion virheestä ei voine mua syyttää, sulla taitaa kuitenkin lukea vielä kennelin etusivulla Finale's mitä nyt käväisin katsomassa. ;) Korjaan kuitenkin sen tuonne linkkilistaan. (sain muuten hyvät naurut tosta ilmaisusta ''vammautunut asento'' tässä asiayhteydessä ) Ja käväises tuolla Pentueet -puolella Haltsin F -topicissa, nostelin sitä nyt ylös. :)
Juintulle myös kiitokset, ollaan sit kirjaimellisesti häikäiseviä.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER --------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kun avasin linkin ja sisäänastumisnappula tuli esiin, säikähdin hirmuisesti. :D Plussaa kyllä kivoista pirteistä väreistä! Tuli hieman irl-kennel mieleen aloituksesta, dunno why. Mutta tykkään, ei tunnu niin tylsältä ja ärsyttävältä kuin joissakin kenneleissä, vaan sivusta on tehty pieni ja pirtsakka. :D
Mutta heti kun päästiin oikealle sivulle, tunsin pientä pettymystä. Odotin pari leiskaa sitten olleen vihreän tyylistä ulkoasua (rakastin sitä ihan kybällä), mutta sitä ei tullut. Värit ovat toden totta uudet ja erilaiset, mutta valkoista tekstiä täytyy hieman tihrustaa. Hitto kun en tiedä mistä aloitan tämän, haha. :D Aikaisemmin olet käyttänyt aivan überihania haskikuvia, ja niiden pitäisi päästä enemmän oikeuksiinsa. Kuvia olisin kaivannut enemmän, nyt on vähän tyhjä fiilis ja näyttää kuin kuva olisi tökätty vain siksi, että yksi kuva piti saada. Huskyn takana olevat "säteet" ovat kyllä hauskat! Leiska on selkeästi tehty kyllä fiiliksellä, tykkään erilaisuudesta kaiken epätykkäämisen takaa kuitenkin. ;)
Fontit ovat kyllä onnistuneet, alaotsikolle olisin kyllä kaivannut jotain muuta. Linkitkin olisin ehkä itse laittanut jonnekin muualle, mutta kysymys kuuluukin, että minne. Ikävä fiilis, mikä leiskasta jää, on tekstinpaljous. Siellä täällä ulkoasussa on pieniä läjiä tekstiä. Ristiriitaiset fiilikset, kyllä. :D Sori outo kommentointi.
EDIT: Haltiapolku on koluttu aika useaan kertaan lävitse, etten edes muistanutkaan sanoa teksteistä yhtään mitään. :o Katsotaanpa, jos saan myöhemmin jotain sanottua!
Kiitos kommentista noel! Hain itse tällä kertaa vähän erilaista asua Haltiapolulle. Nämä aiemmat ovat olleet vähän samantyylisiä loppupeleissä ja en halunnut mitään tylsää massaulkoasua. :) Et kommentoinut sen kummemmin sivuston sisältöä, ehkä sitä tutkiessasi osaisit liittää ulkoasun paremmin kokonaisuuteen? Ikävää kuitenkin, ettei uusi ulkomuotomme miellyttänyt sinua.
//Teksteihin tulee jokaisen ulkoasunvaihdon jälkeen muutoksia kun kirjoitustaitoni ja kasvatusperiaatteeni kehittyvät. :) Tekstien muuttumattomuuden varaan ei siis kannata laskea. ;)
Laittakaa lisää kommenttia, eikö tästä oikeasti tykkää kukaan (muu kuin minä)?
† † † ask me anything &
Tää on taas tätä Haltiapolun upeutta ;) Rakastan ihan liikaa kaikkia haltiapolun ulkkia, ja varmaan kaikkia muitakin tekeleitäsi. No mutta kuitenkin asiaan sitten suoraan eli:
Säikähdin melkein kun avasin etusivun. Haltiapolulla on ollut yleensä hirmu haaleita ukoasuja ja virallisen näkösiä mutta tätä rakastan ihan liikaa. Väristä heti siis plussaa, mukavan räikeä ja kiva piriste. Etusivulle päästyäni katseeni jäi heti kiinni tuohon huskyyn ja siitä otsikkoon, jossa muuten ihan fontti valittuna. Tekstit eivät ole muuttuneet mutta lueskelimpa niitä taas vaihteeksi tylsyyden keskellä ja pelkkää asiaahan niissä edelleenkin oli :)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Hei kiitti Veerr, kiva että ees joku tykkää! :) Ja toi ulkka ei sit tosiaan oo mun vaan Satun tekemä. ;)
Lissää kommenttia! 8---)
† † † ask me anything &
Oooo, tykkään! <3_<3 Ensin olin sitä mieltä, että on ihan liian räikeä/kirkas, mutta silmät tottu kyllä nopeasti ja aloin pidemmänaikaa katseltuani tyksiä vain entistä enemmän. Koristekuvia oli pakko jäädä söpöstelemään toviksi, ja tekstejäkin luki iohan mielellään. En kyllä kykene näin äkkiseltään katseltuani sanomaan oikeastaan mitään negatiivista! Ja noi otsikot on kyllä kanssa kertakaikkiaan upeat &.& Ja niinkuin noel taisi mainitakkin, minullekkin tuli hieman mieleen irl-kenneli. Kaikki oli niin asiallista ja todentuntuista ;)
Ööh, olipas taas rakentavaa palautetta, mä en vaan osaa antaa negatiivista :oops: Nyt en kyllä oikeasti sellasta löytänytkään!
Virtuaalitouhut jäissä
He's a warm breeze Breathing life into me
He's the sunlight
Shining down on me
Oi kiitos ihan superpaljon. :----) Hienoa kuulla, että joku pitää lopputuloksesta. :)
† † † ask me anything &
Tykkään ulkoasusta, koodaus ihana, keltanen tosin ei oo mun makuun, mutta kauniisti se on saatu esille. Koirien sivut ei toimi, paitsi championeiden vika. ??
Kiitos kommentistasi Luse. :) Mulla kyllä toimii kaikki sivuston linkit moitteettomasti, eikä niistä aiemmin ole kyllä tullut mitään toimimattomuushuomautuksia..? Voi olla joku tilapäinen katkos, koitas päivittää sivua mihin olit klikkaamassa. ;)
† † † ask me anything &
Nyt kun tätä on muutamaan otteeseen katellut, niin täähän alkaa näyttää tosi hyvältä. Kiva nähdä, että pystyt pitämään Haltsikan muuntautumiskykyisenä etkä jumahda samaan linjaan. Kuten aina, Haltiapolun ulkomuoto on huoliteltu - siitä näkee selvästi, että kennelin eteen on nähty aikaa ja vaivaa. Leiska on tosi persoonallinen ja mieleenjäävä, vaikka kaipaakin vähän totuttelua, ite olen nimittäin enemmän tummien leiskojen ystävä. Kesäisyyttä löytyy kyllä, mutta silti tää on tavallaan ajaton. Sen verran vielä, että tuo entersivu on todella upea :D
Sivuilla viivähtää mieluusti pidemmänkin ajan, teksteissä on sen verran lukemista, ja ne on täyttä asiaa. Koirien sivujen asettelu on sopivan erilainen. Tykkään myös noista otsikoista ja pyöreäkulmaisista kuvista. Tuohon pieneen laatikkoon laitetut sananlaskut yms. on kivasti keksitty sen täytteeksi. Jälleen kerran kokonaisuus on siis nannaa! Olet myös Pahdan sivut saanut tehdyksi, nams :3
“What's past is prologue.” EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Kiitos tosi paljon kommentista Spiegel! Ja Pahdan sivut tosiaan on valmiit, voit sen osoitteen sieltä talteen ottaa. :)
† † † ask me anything &
En nyt ehdi kommentoida kauheesti. Pakko sanoa, että taustan ja fontin väri on valittu huonosti. Ainakin mulla menee kauheaksi tihrustamiseksi eikä houkuttele lukemaan ollenkaan. Kirkkaan vihreä/keltainen tausta ja valkoinen teksti eivät siis ole järin käyttäjäystävällinen yhdistelmä.
Kommentoin myöhemmin lisää, mutta nyt pitää kiiruhtaa.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea