Kukkaniitty lopettaa

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Nath
Höpsö veitikka

Re: Kukkaniitty lopettaa

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Tiedän mitä tarkoitat, mutta itse olen aina ollut sitä mieltä, että jollei ole alun perin tajunnut pyytää yksinoikeutta kuviin, niin siinä tapauksessa käytän myös itse kuvia. TOSIN jos nyt saan Griselda'silta myös luvat, pitäisin myös huolen siitä, etten käytä samoja kuvia, jotka sinulla on ennestään jollain koiralla käytössä ;) Olen ennenkin pyrkinyt sopimaan vastaavanlaiset tapaukset, ja tällä hetkellä käytän yhden basset houndeja kasvattavan kennelin kanssa kuvia samasta paikasta, mutta kränää ei ole tullut. Eli jos saan luvat, ja jatkossa aikoisin käyttää myös muita kuvia, ei minulle ole mikään ongelma tarkistaa, ovatko jonkun koiran kuvat jo sinulla käytössä. Sivuilla kuitenkin näytti olevan paljon kuvia, ja tuskin kummallakaan meistä niin paljon tulee sakemanneja olemaan, että kaikki kuvat pitäisi haalia vain omaan käyttöön.
Saara
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Saara »

niin tottakai. se vaan on niin pirun ärsyttävää kun löytää jotkut ah-niin-ihanat kuvat, ja huomaa että ne on jo toisella käytössä. mutta näillä mennään : ))
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Mä voisin ottaa Virin takaisin itselleni.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
hohto
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja hohto »

Selvä... Poistan myynnistä...
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

http://www.enma-daio.net/vkennel/koirat/jopi.php

Jopin sivut. Vielä on kisakalenteri sun muut laittamatta, Griselda'silta odotan edelleen vastausta (saattaa tosin olla, että koks amulla on melko epäilyttävän oloinen sähköpostiosoite, se on saattanut lentää heidän päässään roskaposteihin tms.)
Marjapuuron
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Marjapuuron »

Länsigöötanmaanpystykorva u. vNLW-06-07 vGERW-06 vNW-07 VV-07 vESTW-07 Hompantompan Revanssi

Olisimme Rebasta kiinnostuneita. Pääsisi harrastamaan näyttelyitä lisää. Myös toko, agi ja flyball kentillä tultaisiin näkemään. Ehdoton yksi harrastusmuoto olisi mejä!

Sitten vähän meistä. Meillä on tila nimeltä Marjapuuron. Koiria on useita, mutta meillä on myös innokkaita ihmisiä jotka haluaa auttaa meitä. Kisautuksen yritämme hoitaa siskoni kanssa kahdestaan. Koirilla on kolme kisamuotoa jossa kisaavat ja kun valioituu jostain lajista tulee sen lajin tilalle uusi laji.

Emme sulje pois ettemmekö joskus kokeilisi maastoesteitä tai koiratanssia. Jokaiselle koirallemme haluamme BH:n hyväksytysti oli se pk puolen rotu tai ei.

Jos haluat tilaan voit tutustua tilaamme http://www.geocities.com/marjapuuron/

kisanäyttöä varmasti haluat ja sitä voi katsella esim
http://www.geocities.com/marjapuuron/tirana.html (Tiranalla ei ollut tuloksia meille tullessa)
http://www.geocities.com/marjapuuron/into.html (Intolla oli toko tulos + näyttelytulos kun tuli meille)
http://www.geocities.com/marjapuuron/totti.html (Totti on ostettu pentuna joten tuloksia ei ollut)
Mustan ruusun Kennel [tulossa]

^^iida
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja ^^iida »

Firyla´s Dilemmasta olisin kiinnostunut, että jos se lähtisi Divineen?
Divine kasvattaa tällä hetkellä shelttejä (pentueita ei yhtään, mutta kun kunnon tuloksia tulee, niin,niin), afgaaniurosta tarjoan jalostukseen, heti kun saadaan näyttelyistä pari hyvää tulosta. Faaraokoiraa olen suunnitellut toiseksi kasvatettavaksemme.
Näyttelyitä kierrettäis Dilemman kanssa niin paljon kun mahollista :) Ja ehkä agilityynkin tutustuttais ja vielä johonkin lajiin, mahdollisuuksien ja Dilemman kunnon ja kestävyyden mukaan.
Kisanäyttöä jos kaipaat:
tässä
ja tässä
Uusi kenneli kun on, niin ei kisaamaan olla hirveästi keritty, mutta aika paljon siihen nähden, että kenneli on vasta vajaa ½ vuotta ollut toiminnassa.

Niin ja saisiko kuvat mukaan? Ja voisiko ikääntymistä muuttaa, kun Divinessä ollaan ikäännytty niin, että 6kk=1vuosi.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

KG's Baredin voi myydä uudelle omistajalle, kunhan sitä ei enää käytetä jalostukseen kun herralla on jo yksi pentue. Ikävää että näin kävi :(

OT:na nyt muutamat kuulumiset/uusimmat kisatulokset tässä samalla:
Kukkaniityn Herbert on saanut käyttövalion arvoon tarvittavat tuloset hausta ja on viittä vaille paimennusvalio, yksi KUPI puuttuu enää.
Cleveria's Eemilistä on tullut tokovalio sekä käyttövalio viestistä ja herralla on myös koiratanssivalion arvo. Kisaamme vielä maastoesteillä mutta Eemil on vähitellen jäämässä nyt eläkkeelle.
Cleveria's Carma on yhtä sertiä vaille Suomen muotovalio sekä myös nyt käyttövalio jäljestä. Carmalta puuttuu enää luokkavoitto jotta neidistä tulee tokovalio. Carmakin on jo osittain eläkkeellä.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

Hei, tuota olisin kiinnostunut molemmista länsigöötanmaanpystykorvista! Hompantompan Revanssi on kuitenkin sen verran jo iäkäs, että se pääsisi vähän pienempään kisaukseen. Koiratanssi,- ja agilityvalioksi silti yritettäisiin päästä. Näyttelyissä tietysti käytäisiin myös melko reilusti, koska koira on näyttävästi hyvin menestynyt (: ja jos vielä kuvat saa mukaan. Toko ja flyball ovat kyllä myös yhdet suosikki lajini, joten niitäkin tultaisiin varmaan kokeilemaan. Rajavyöhykkeen Fairytale olisi kanssa tervetullut Tähtitaipaleeseen ja sillä olisi aika samanlainen kisaus tulossa. Eli näyttelyissä, koiratanssissa ja agilityssä. Mikäli varmasti aikaa riittää, kisaisimme myös tokossa. Ei pakosti valioksi asti, mutta katsotaan :) Molemmat koirat saisivat elinikäisen kodin ja saisivat viettää siellä vanhuuden päivänsä.

Hompantompan Revanssille olisi luvassa myös yhdet pentueet, mikäli tämä käy. Nimittäin aika hyvin menestynyt länsigöötanmaanpystykorva narttuni Oona olisi jossain vaiheessa valmis pentueelle, kun se valioituu koiratanssissa ja ehkä agilityssäkin. Joten hyvää urosta tarvittaisiin, myös tämän takia.
Rajavyöhykkeen Fairytale:lle voisi ajan myötä (ehkä) kanssa teettää pennut, mikäli sopiva uros löytyy ja pennuille on kiinnostusta.
Eli siis molemmat göötit ovat Tähtitaipaleeseen tervetulleita! Ja koirien kisausta voit katsoa Helmineidon ja Tähtitaipaleen kennelin koirista. (huom, jotkut koirat ovat vasta tulleet minulle, joten kisausta ei ole kunnolla vielä ehditty)

Olisin oikein kiitollinen, jos molemmat koirulit, tai edes toinen pääsisi meille! (: Niille olisi luvassa todella hyvä ja kisaava koti!
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

hohto kirjoitti:Varaan Nessan toistaiseksi sinulle, en tiedä Katistakaan pyöriikö hän täällä enää :roll:
Katin sähköposti löytyi vSPKL:n sivuilta, eli aussiet[at]gmail.com, että jos kysyisit vaikka maililla :)
feel love before it's gone
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Ei hitto pahaan aikaan menit lopettaman ;P Mä oisin ihan sika kiinnoostunu tosta Zerrosta, mutta tällä hetkellä ei olisi mitään mahdollisuutta saada sitä saman tien kisaamaan PK puolella tai agilityssä :S Mutta katellaan vielä.

Harmi juttu muuten et lopetat koska Kukkaniitty on aina ollu yks mun lempi vir. kenneleistä :´(
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Dynastyn Cypress Hill:llä on kyllä pentue. Nauruloitsun A-pentue, neljä pentua. A-pentueen sivu. Isänä Airdans Remington Steele "Zico" (jo kuollut).
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
hohto
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja hohto »

Marjapuuron : Myyn mieluummin Reban neeanille jos häntä kiinnostaa vielä. Myyn mieluummin molemmat göötit yhdessä.

^^iida : Minun täytyy vielä tarkistaa tuo Emman myynti mutta jos kasvattajalle sopii niin hän voi sinulle muuttaa. Kuvat tulevat mukaan.

neean : Reballe on juuri tulossa yksi pentue johon olen hänet luvannut isäksi jo talvella mutta jos muuten göötit kiinnostavat niin molemmat voivat lähteä sinulle
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

Hienoa, että meille lähtee molemmat koirulit, oon siis todellakin vielä kiinnostunut ! (: Koirat saa kisaavan, huolehtivan ja lopullisen kodin, aivan varmasti ! Ilmoittelen sulle sivuja lähiaikoina ! Kuvat sai siis mukaan, niinkö ..? ^^
Ai siis Reba on isäksi jo luvattu johonkin pentueeseen ? No ei se mua haittaa, mutta onko silti mahdollista että joskus paljon myöhemmin sille tulisi vielä toiset pentueet ..? (: Muuten, onko Reba ollut jo yhdessä pentueessa isänä ? Miten mulla on semmonen muistikuva ?
eimi.v
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja eimi.v »

Hei!
Voisiko Rajavyöhykkeen Fairytale tulla kennel tagoon tagolla on tällä hetkellä kaksi koiraa akita ja bordercollie. Kennelin sivut ovat kesken mutta jos haluut käydä katsomassa niin osote on: http://tago.suntuubi.com Eli kennelissä on pini remontti mutta koirille sivut saa aina nopsasti. Rajavyöhykkeen Fairytale on tervetulut aktiiviseen keneliin.

-Eimi<3
Syksy on jo alkanut mutta talvi on jo korvillani

http://www.freewebs.com/kkeame
Vastaa Viestiin