Meni jo, lukkoon

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Meni jo, lukkoon

Viesti Kirjoittaja Frisky »

BH vPVA Jk3 vRH-TA FIN KVA vFBV VAVA Hk3 vFIN TVA Marigold's Shimmy 'Seri', lähes lajissa kuin lajissa menestystä niittänyt mustavalkoinen bortsu-uros olisi siis nyt tarjolla jalostukseen. Se on siis valioitunut paimennuksessa, pk-lajeissa, flyballissa, agilityssä ja vastikään myös tokossa. Lisäksi poika on saanut virallisen pelastuskoiran tittelin. Näyttelyistä ollaan saatu uusilla kuvilla lähinnä EHta sekä ERIä, samoin yksi hyvä ja kaksi serttiä. Luoteeltaan Seri on sosiaalinen ja hyvin energinen, vaikkakin se osaa olla sisällä rauhallinen, lähes näkymätön. Sen omimpia lajeja ovat vauhdikas agility sekä paimennus, pojalla onkin vahva paimennusvietti.
Alunperin Seri oli sijoitusuros, mutta Marigold'sin taukoilun takia sopimus raukesi.

Mahdollisesti mulle voi myös tarjota narttua, mikäli ei halua pentuetta oman kennelnimensä alle, mutta mielummin lainaisin Seriä jollekulle. Nartulta vaadin tietenkin myös jonkinlaista tasoa, tuloksia kisoista ja ainakin muutamia titteleitä sekä valionarvo parista lajista.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Tarjolla menestynyt bordercollieuros

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Voisin haluta tän mun nartulle mieheksi. Edittaan kohta lisää.

Joo elikkä. Pentue tulisi olemaan Filth in the Beautyn C-pentue. Mun nartun suku on erinomainen, eikä sillä ole kuin yksi sisarus, joten harvinaisesta ja menestyneestä suvusta tulisi. Koira ei oo mitenkään huippukisattu, pyrkimyksenä olisi saada siitä FIN KVA (puuttuu enää yksi VOI1 pahasta) ja TVA (kisaa EVL luokassa). Narttu on saanut näyttelyistä EH-H, kun on aika käyttis.
Juulin sivut, tittelirivistö BH Hk3 Tk3 RH-E RH-T B vPVA. Aika vaatimattomasti kisattu, mikäli et tälle halua lainata, niin mulla olisi toinenkin bortsunarttu (BH TK2 JK3 RH-E RH-F A FIN KVA), jolla on monipuolisemmin tuloksia mm hupilajeista ja muista. Juulin kanssa jatketaan kovasti pahassa ja evlässä, pelastuksesta oon taukoa pitänyt, mutta siinäkin olisi tarkoitus jatkaa, mitään ns "uutta" ei varmaan aloiteta, eli esim agissa ei tulla todennäköisesti kisaamaan.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

^Munhan piti lainata sulle Falcoa, joka on nyt jo vPVA :/ Nimenomaan Juulille.
Kuva
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Aijaa sori :D unohdin.

Eli niin, Juulilla onkin jo mies, tuppautu unohtumaan. Mutta tuun vaikka mesessä nykimään sulta tätä urosta, mikäli et sitä oo kellekään muulle ehtinyt "kaupata".
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Lukittu