Ostetaan siperianhuskynarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vera
Vuohenruokaa

Ostetaan siperianhuskynarttu

Viesti Kirjoittaja Vera »

Otsikkokin kertoo kaiken : ) Ostan paimenkoiran yksinkertaisesti siksi, että minulla ei niitä ole ainuttakaan kappaletta v. maailmassa. Rodulla ei ole väliä (mieluiten ei saksanpaimenkoira, koska niistä minulta ei löydy hyviä kuvia).

Koiran kanssa kisattaisiin mm. agilityssä, tokossa, pk-lajeissa, pelastuksessa sekä paimennuksessa. Noissa lajeissa koira saisi "kaiken huomioni", sillä minulla ei ole muita koiria, jotka kisailisivat noissa lajeissa, paitsi agissa ja tokossa kisaa 1 toinenkin koirani. Ja sekä tietysti näyttelyissä, joten yritän saada koiralle mahdollisimman korkeatasoiset kuvat.

Koira tulisi yksityisiini Show Maniaan http://partaveikot.webs.com/indexii.htm (koska ulkoasu vaihtui juuri, linkit eivät vie minnekään)

Jos sinulta siis löytyy paimenkoira, jonka haluat myydä tai sinulle on tulossa paimenkoirapentuja, ota vaan rohkeasti yhteyttä. Pidän kyllä huolen, että koira saa pysyvän kodin sekä aktiivista kisautusta.

edit// Ja ainiin, koiralla ei tarvitse olla mitään tuloksia valmiiksi.
the weather changes
Tuohimopsi
Vuohenruokaa

Re: Ostetaan paimenkoira

Viesti Kirjoittaja Tuohimopsi »

.
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

bcu IGNORE NOSTALGIA I ALWAYS FEEL LIKE SOMEBODY'S WATCHIN' ME
Synt. 13.03.10, ei aiempia tuloksia. Haluan nähdä kasvattiani ainakin paimennuksessa ja pk-kisoissa, vaikkakin muut lajit ovat ehdottomasti vain plussaa.
Sisarukset Brave New World, Dream A Little Dream Of Me & Raindrops Keep Falling On My Head. Muut tiedot löytyvät sivuilta, halutessa kuva mukaan (Flickristä).

Tämän koiran voisin mieluusti luovuttaa parempiin käsiin, kun nyt on syntymästään asti vain ollut tyhjänpanttina!
feel love before it's gone
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Kiinnostaisko sua pk collie uros tai narttu? Haovcin (ent. Wolfeye's) A ja B pentueesta on yhdet koirat olleet kierrossa ja suurimmaksi osaksi elämästään täysin tyhjän pantteina, olisi kiva saada pysyvä ja edes jotenkin aktiivinen koti. tässä kys. narttu ja tässä kys uros.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Mulla on tulossa partacolliepentue Piiritettyyn -> http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=10243

Sulle varmasti jalostuskäyttöön antaisin, eikä kisautuksen tarvitse olla huippuaktiivista. Päälajeina paimennus, peko ja peekoo. Multa löytyy myös kuvia.

Partacollie on kuitenkin sen verran harvinainen rotu virtuaalipuolella, että olisi hyvä jos lisää partisomistajia virtuaalimaailmassa olisi.

// Ja mähän otin kans Sindin omaan hoivaani, jos sie otat sitte nyt miulta? : D
It lurks behind you.
lumienkuli
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja lumienkuli »

Alegressa on PALJON vapaita paimenkoira tuonteja:
http://kopiointialegre.webs.com/myykoira.html

Jos niistä joku kiinnostaisi :)
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Bordercollie uros Toljottajan Be my Hero. Pelastuksesta suoritettu soveltuvuus koe ja paimennuksesta perusrata, ei vaadi mitään himo kisautusta :) kuitenkin pk ja paimennus puolella olisi ainakin kiva poikaa nähdä :)
Vanhempina ovat oma narttuni RH-E BH Hk1 Ek1 Vk1 SchH3 Tk3 vPVA vKTV vAVA vFIN MVA vDK MVA Agantha ja isänä Katin omistama vFIN KVA BH JK3 EK2 RH-E Trizet's Only Following You
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Fanny
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Fanny »

^Olin just tulossa tuosta ilmoittamaan. Muttamutta, mulla on toinenkin paimen myytävänä mun virtuaalitouhujen lopettamisen takia, That´s What You Get of WTC tutummin Yedi. Tuloksia sivuilla, googlella voi etsiä uusimpiä tuloksia.
  • i heart u
Vera
Vuohenruokaa

Eikää, tää on niin vaikeeta x) Niin monia, ihania rotuja, joten on todella vaikea päättää, minkä valitsisin. Toisaalta myös nuo lumienkulin tuonnit vaikuttivat mielenkiintoisilta... tää on oikeesti niin vaikeeta :mrgreen:

No jotta saisin edes hiukan karsittua noita vaihtoehtoja pois, voisin sanoa bordercollieille hei hei, koska niistä minulta ei valitettavasti löydy hyviä kuvia. Vaikka borderit ovat todella ihania ja olisi ihanaa omistaa sellainen v. maailmassa, mutta jotta saisin nyt edes jotakin karsittua, niin päätin ottaa nyt ne pois.

Samoin nuo australiankarjakoirat, niistäkään minulta ei valitettavasti löydy hyviä kuvia.

Mutta rotuja, joita voisin todellakin harkita, olisivat:

Australianpaimenkoira
Pk. collie
Shetlanninlammaskoira
Beauceron
Valkoinenpaimenkoira
Hollaninpaimenkoira (lk)
Welsh Corgi Cardigan
Islanninlammaskoira

AUTTAKAA MUA PÄÄTTÄÄ : D Tai sit periaatteessahan mä voisin ottaa jopa 2 paimenkoira...

edit// ainiin, onhan mulla yksi paimenkoira, miniature australianshepherd, olin unohtanut sen kokonaan, sillä sehän kuuluu EFR:ään. Mutta siis nyt olisi haussa FCI1:sen koira (tai FCI5:n, mutta mieluiten ykkösen)
the weather changes
Quattro
Kanada

Viesti Kirjoittaja Quattro »

^ mä ottaisin sheltin ja valkkarin.
If you can dream it you can do it
Vera
Vuohenruokaa

^ Nii. Tai sit jos ottaisin esim. sheltin, mut sen seuraksi jonkun harvinaisemman, esim. ton beauceronin. Auttakaa, en oikeesti osaa päättää : D Toisaalta toi islanninlammaskoira kuulostaa todella kiinnostavalta... tää on oikeesti niin älyttömän vaikeeta : D Ku en oikeesti haluais liikaa koiria, kummiskin joku niistä jäisi nurkkaan lojumaan... sen takia yritän pitää koiramääräni pieninä. MUT SIIS AUTTAKAA, PLIIS!
the weather changes
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

^ Cardigan tai holsku...? Tai sitten pembroke. Tai gronttu, mitä sulle yyveellä kauppasin :mrgreen:
Et hätt noch immer jot jejange.
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Ota pehko tai cardigan (:
Kuva
Vera
Vuohenruokaa

Toi corgi kuulostais aika kivalta... mut sen seuraks pitäis viel valita joku : D Kauheeta vänkäystä oikeesti pari koiran takia... xD Auttakaa lisää, oon oikeesti niin pää tyhjänä nyt, että tartten kovasti apuanne!
the weather changes
Fanny
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Fanny »

Ota toi mun kauppaama sheltti (:
  • i heart u
Vastaa Viestiin