Ostetaan siperianhuskynarttu
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Ostetaan paimenkoira
Joo toi sheltti, sheltti on paras rotu, usko pois! ;)
-
Vera
- Vuohenruokaa
^ & ^^ Mut eiks niitä oo ihan sikana v. maailmassa? Kun olisin halunnu jonkun hiukan harvinaisemman rodun...
the weather changes
-
Fanny
- Nostaa rautaa
No ei niitä nyt jumalattomasti voi olla (: Ota sen kaveriksi joku harvinaisempi rotu.
- i heart u
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Shelttejä oli virt. maailman voittajassa joku yli 60 ainakin. Ei niiden suvut kuitenkaan yleisiä oo, kun on niin monesta eri "linjasta".
Ite kuitenkin kannattaisin collieita. Olis kiva saada jompi kumpi noista mun collieista hyvään ja pitkäaikaisempaan kotiin.
Ite kuitenkin kannattaisin collieita. Olis kiva saada jompi kumpi noista mun collieista hyvään ja pitkäaikaisempaan kotiin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Vera
- Vuohenruokaa
Pk. collie
Shetlanninlammaskoira
Beauceron
Welsh Corgi Cardigan
Islanninlammaskoira
Toisaalta mä voisin ottaa noi kaikki 5, koska tällä hetkellä mulla on yksityisissäni vain 6 koiraa... mut toisaalta mietin riittääkö mun aika noille kaikille... no jos tekisin silleen, että muiden koirista ottaisin ton Fannyn sheltin ja Rebecan jommankumman collien (en ole vielä päättänyt, kumman otan).
Ja sit ottaisin tuonteina beauceronin, corgin ja islanninlammaskoiran? Vai oisko ne jo liikaa?
Shetlanninlammaskoira
Beauceron
Welsh Corgi Cardigan
Islanninlammaskoira
Toisaalta mä voisin ottaa noi kaikki 5, koska tällä hetkellä mulla on yksityisissäni vain 6 koiraa... mut toisaalta mietin riittääkö mun aika noille kaikille... no jos tekisin silleen, että muiden koirista ottaisin ton Fannyn sheltin ja Rebecan jommankumman collien (en ole vielä päättänyt, kumman otan).
Ja sit ottaisin tuonteina beauceronin, corgin ja islanninlammaskoiran? Vai oisko ne jo liikaa?
the weather changes
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ tuskin, kyllä sä niiden kisautuksen kanssa voisit hyvin pärjätäkin ;)
Musta tuntuu, että porukka suosii tietenkin niitä omia koiriaan
Shelttinen sun pitää ehdottomasti ottaa ainakin, niitä ei nyt ikinä voi olla liikaa ;D
Musta tuntuu, että porukka suosii tietenkin niitä omia koiriaan
Shelttinen sun pitää ehdottomasti ottaa ainakin, niitä ei nyt ikinä voi olla liikaa ;D
-
Quattro
- Kanada
Niin onhan shelttejä paljon,mutta on monia muitakin rotuja paljon joten kanattaisin shelttiä sekä pk.collieta
If you can dream it you can do it
-
Indi
- Ei riitä.
Awww, ota corgi &.& Ne on ihan liian harvinaisia täällä virtuaalimaailmassa, vaikka ovat todella monipuolisia ja ihunia! (irl-kokemusta omasta corgista <3)
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
-
Janina
- Höpsö veitikka
Shelttejä oli 93. Mutta ton tokan lauseen allekirjotan kumminkin. :DRebecca kirjoitti:Shelttejä oli virt. maailman voittajassa joku yli 60 ainakin. Ei niiden suvut kuitenkaan yleisiä oo, kun on niin monesta eri "linjasta".
-
Vera
- Vuohenruokaa
Mä oon nyt hieman eksyksissä, en tiedä ottaisiko pk. collien, lk. collien vai hollanninpaimenkoiran ? Oisko kellään myytävänä tällä hetkellä mitään noista? (joo sori oon huono tekemään valintoja xD)
// Auttakaa mua taas tekee päätös x)
// Auttakaa mua taas tekee päätös x)
the weather changes
- juulia
- Floodari
Lania ei oo vastannut mun yksityisviestiin, joten vielä en ihan varma tämän myynnistä ole, mutta Isla olis ja toinenki paimenkoira vaikkei sitä sun listassa ookkaan, Ringo. Sit voisin viel tsekkailla onko mulla jotain vanhoja kasvatteja vailla kotia :D
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Vera
- Vuohenruokaa
Hei kiva, kyllä mulle oikeastaan käy kaikenrotuiset paimenkoirat :) (älysin muuten just että perrokin on paimenkoira, mut tällä kertaa haen ihan "kunnon" paimen/työkoiraa, jonka kanssa voi kisata paimennuksessa, pk-kokeissa, pelastuksessa, agissa/tokossa yms.)
Elikkä noita voisin jopa harkita :) Katon vielä jos löytyi jotain muitakin paimenkoiria, teen sitten vasta lopullisen päätöksen. Nahkacollielle multa löytyisi sopivat kuvat, mutta borderille ei. Toisaalta jos esim. tosta borderista tulis kokonaan vain käyttökoira, niin eihän se periaatteessa mitään kuvia tarvitse, tai sitten vois hankkia PIVIKO:t. Noh, mietin vielä tätä asiaa :) Jos vois vaan "alustavasti" varata? Ellei Lania sitten ota noita (vai kumpaa sä nyt tarkotitkaan)?
Elikkä noita voisin jopa harkita :) Katon vielä jos löytyi jotain muitakin paimenkoiria, teen sitten vasta lopullisen päätöksen. Nahkacollielle multa löytyisi sopivat kuvat, mutta borderille ei. Toisaalta jos esim. tosta borderista tulis kokonaan vain käyttökoira, niin eihän se periaatteessa mitään kuvia tarvitse, tai sitten vois hankkia PIVIKO:t. Noh, mietin vielä tätä asiaa :) Jos vois vaan "alustavasti" varata? Ellei Lania sitten ota noita (vai kumpaa sä nyt tarkotitkaan)?
the weather changes
- juulia
- Floodari
Perrojen kanssahan voi harrastaa mitä vaan >P)
Islaa meinasin, laitoin vaan Lanialle jossain vaiheessa sen myyntiin liittyvää pm:ää kun on Islan kasvattaja. Mutta en usko että Islaa on ottamassa kuitenkaan.
Ja joo en mä meinannut noille mitään topiciakaan tehdä ainakaan vielä, joten voithan sä ne alustavasti varata.
Islaa meinasin, laitoin vaan Lanialle jossain vaiheessa sen myyntiin liittyvää pm:ää kun on Islan kasvattaja. Mutta en usko että Islaa on ottamassa kuitenkaan.
Ja joo en mä meinannut noille mitään topiciakaan tehdä ainakaan vielä, joten voithan sä ne alustavasti varata.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Frialle (BH TK1 VPVA VJV-10 RH-E RH-F A 4LC Love Lyrics x BH VPVA VAVA VKTV Prívels Kingdom Frel) tulee 3-4 pennun pentue agilitystä valioitumisen jälkeen (mahd. alkutalvi?). Friaa on käytetty pikkupennusta asti näyttelyissä hienoin tuloksin (6x ROP-pentu, 3x BIS-PEN1, 2x ROP-JUN, 3x ROP, 2x SERT-Tanska, 1xSERT-Suomi, VJV-10), mutta se on menestynyt myös käyttölajeissa hyvin, kuten pentueen isäkin. Tästä pentueesta olisi siis saatavilla tuomarien silmää miellyttävä pentu, sekä myös agilitykentän valtaava estehirmu.
Novillekin tulee pennut (2-4), aion kisauttaa vielä hieman pelastuskoiralajeissa ennen pentuetta. Pentueen isänä olisi todennäköisesti evm -uros. Novilla on tällä hetkellä saavutettuina BH VPVA HK1 SchH2 RH-F B, näyttelyissä sitä ei ole käytetty seisontakuvien vuoksi.
// ainiin. Sassanpaimenia ois myös tiedossa.
Novillekin tulee pennut (2-4), aion kisauttaa vielä hieman pelastuskoiralajeissa ennen pentuetta. Pentueen isänä olisi todennäköisesti evm -uros. Novilla on tällä hetkellä saavutettuina BH VPVA HK1 SchH2 RH-F B, näyttelyissä sitä ei ole käytetty seisontakuvien vuoksi.
// ainiin. Sassanpaimenia ois myös tiedossa.