Haovc uudella näöllä - uusi ulkka 14.6

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Haovc uudella näöllä - uusi ulkka 14.6

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Se vihree läikkä on brushii, joka vähän levis käsiin. Mä tosiaan en osaa muita ulkkia kuin "laatikkoxlaatikko=ulkoasu" :----D niin siksi jatkaa sitä samaa simppeliä linjaa. Mulla ulkka ei oo mössönen, voisin jossain vaiheessa ladata ton tinyynkin niin ei sitten varmaan oo mössönen muidenkaan mielestä. Tekstikentän leveyttä on kanssa valiteltu, mutta muistan kun laitoin sitä isommaksi niin se kuullemma skrollas ihan hirveesti, niin en uskaltanut tuohon koskea. Heivaan kuitenkin ton seuraavalla päivityskerralla vähän vasemmalle päin niin siinä ei oo tollasta hirveeta rakoa :D
Kiitos palautteesta!
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Kuten jo taisin ulkoasua mielipidettä-topassakin ihkuttaa niin toi on siis mahtava! pakko kehua, että sie oot kehittyny hurjan paljon ja hurjan nopeasti noissa ulkoasuissas. Noi sivun koristekuvatkin on tosi ihania <3
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Wolfie
Höpsö veitikka

Kiitoksia kehuista ja palautteesta (:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

Mä olen ainoa joka sanoo näin ja nyt rikon tän "ihanaihana leiska"-linjan.

Musta leiska on suoraan sanottuna... ei yhtään hieno. Ensivaikutelma on, että värit on aivan kaameet. Tulee mieleen home, tai sitten yrjö. Ton yläpalkin kuvat ymym on leikattu kyllä hienosti, ja leiskan pelastaisi ehkä se, että linkit ois alempana, otsikkoon ja fontteihin ois satsattu enemmän (näyttää vieläkin ihan irtonaisilta) ja noi värien vaihto, joista en yhtään tykkää. Noi värit kyllä pilaa leiskan totaalisesti, ja otsikko ja linkit o_O Ja lisäks teksitkentän vasemmalla puolella on liikaa tilaa, verrattuna tuohon ylhäällä olevaan.
    • oh deer.
[/size][/color]
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Rebecca. Mitä sä oot taas menny tekeen. @__@ Nammmm. Värit on musta kiehtovat, eivätkä suinkaan homeiset/yrjöiset (hajosin aika pahasti :mrgreen: ). Mun mielestäkin otsikko on irtonainen, ja luulisin sen johtuvan siitä että sen ylä- ja alapuolelle jää liikaa tilaa (= yläpalkki saisi olla matalampi tai vaihtoehtoisesti fonttikoko suurempi).
Wolfie
Höpsö veitikka

Kivahan se on välillä saada kritiikkiäkin, mutta en näe tuossa sen sijaan mitään rakentavaa. Suurimmaks osaks yrjö ei edes ole vihreää :D.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että linkkien pitäisi olla alempana. Mulla loppui tuota tehdessä tila alhaalta ja mun piti saada leikattua vielä jatkuva alapala, niin en saanut niitä yhtään alemmaksi.
En ymmärrä mitä tarkoitat yläpalkin kuvilla, jos meinasit leiskaa niin siinä on yksi kuva eikä sitä ole leikattu.
Olen tosiaan huono valitsemaan fontteja, mutta minusta noita paremmaksi en niitä saa enkä jaksa lähteä muuttelemaan. Väreistä sen sijaan itse pidän paljon ja se kukkateksture joka tuossa on (ilmeisesti se antaa homeyrjö kuvan?) sopii musta ihan kivasti siihen. Pyrkimyksenä mulla oli saada vähän metsämäinen ja rauhallinen tunnelma, harmi ettet pidä, mutta ei kaikkia voi miellyttää :)

/Janina :D joo, en varannu tolle paljoo tilaa, sellanen 900x450 ja menin leikkaamaan sitä, muuten olisin ehdottomasti laittanut linkit alemmaksi ja isommalla.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
schaf
Vuohenruokaa

Rebecca kirjoitti:Kivahan se on välillä saada kritiikkiäkin, mutta en näe tuossa sen sijaan mitään rakentavaa.
Mä jäin ihmettelemään tota lausetta. Kritiikki ei oo mukamas rakentavaa, mutta pidätkö rakentavana sellaista kuin "toi on tosi mahtava! oot kehittyny hurjasti namnamnam ku ihqu leiska <3__<3"? Itse pidän tuota sen verran rakentavana, että sanoin kaikki asiat mikä leiskassa mättäsi ja rehellisen mielipiteen, näin :---)
    • oh deer.
[/size][/color]
Wolfie
Höpsö veitikka

No yleensä kun antaa kritiikkiä, sen tulisi olla rakentavaa, en näe itse "hyi hitto mikä leiska plääh miten tollasta ees kehtaa pitää" kommentteja mitenkään tarpeellisena, koska niissä ei ole mitään rakentavaa. En ole myöskään vaittanut, etteikö "iih vähä ihanaaahh" kommentit olisi turhia, mutta tuleehan niissä perustelut kuitenkin mukana ja mun mielestä nää kommentit mitä mulle on tullut, on perusteltuja.
Mulla ei ole mitään sitä vastaa, että sanoo sen mitä ajattelee. Mutta se ei ole rakentavaa, että laukoo negatiivia musta aika radikaaleja kommentteja kuten "tää on ihan yrjö" eikä perustele sitä.

Mutta tosiaan, ei mua yhden mielipide paina, etenkään kun ei ole perusteltu :)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^^ Kritiikki tarkoittaa perusteltua mielipidettä.
schaf kirjoitti:Mä olen ainoa joka sanoo näin ja nyt rikon tän "ihanaihana leiska"-linjan.
Musta leiska on suoraan sanottuna... ei yhtään hieno. Ensivaikutelma on, että värit on aivan kaameet. Tulee mieleen home, tai sitten yrjö.
Miksi tulee mieleen? Minkä perusteella? Värisävyjen joo, mutta mihin suuntaan niitä pitäisi muuttaa?
schaf kirjoitti:Ton yläpalkin kuvat ymym on leikattu kyllä hienosti, ja leiskan pelastaisi ehkä se, että linkit ois alempana, otsikkoon ja fontteihin ois satsattu enemmän (näyttää vieläkin ihan irtonaisilta) ja noi värien vaihto, joista en yhtään tykkää.

Miten linkkien alempana oleminen pelastaisi leiskan? Miten pitäisi otsikkoon ja fontteihin satsata enemmän? Mikä niistä tekee irtonaisen, miten sen vaikutelman saisi sinun mielestäsi pois? Mihin värit pitäisi vaihtaa?
schaf kirjoitti:Noi värit kyllä pilaa leiskan totaalisesti, ja otsikko ja linkit o_O Ja lisäks teksitkentän vasemmalla puolella on liikaa tilaa, verrattuna tuohon ylhäällä olevaan.
Miten värit pilaa leiskan totaalisesti? Edelleen, miten niitä pitäisi muuttaa? Miten otsikkoja ja linkkejä pitäisi (edelleen) muuttaa? Miksi laitoit o_O -hymiön, kun se antaa suurimmalle osalle katsojista negatiivisen sävyn? Minkä verran tekstikenttää pitäisi siirtää vasemmalle, jotta tila määritelmä tasaantuisi?
schaf
Vuohenruokaa

Mua vaan ärsyttää että sellaset "voi kun ihana leiska"- kommentit hyväksytään ilman että heti sanotaan ettei ollut rakentavaa. Musta ei voi paremmin kuvailla että "ihan yrjön näköinen", se on mun mielipide jos noista väreistä yksinkertasesti TULEE mieleen yrjö.

Onko esimerkiksi tämä teidän mielestä kymmenen kertaa rakentavampi kommentti, kuin minun?
Luse kirjoitti:Minikommaa taas vaihteeks:
Toi ulkoasu on vaan niin &.& &.& Rakastan värejä, rakastan asettelua, rakastan kaikkea siinä! Tääkin on nyt vaan mielipidekysymys, mutta mä en ole ikinä tykännyt tosta sinisestä tähdestä.... Koirien sivut on kivasti aseteltuna : )
Vai olisko munkin persettäni alettu nuolemaan jos olisin sanonu "ihana leiska rakastan siinä kaikkea <3__<3"

Yhtä lailla voitte jokaselle sanoa, miksi rakastat asettelua, miksi rakastat värejä, miksi rakastat kaikkea :----)

ja sori luse kun otin sut esimerkiks.
    • oh deer.
[/size][/color]
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Maailman totuuksia yksinkertaisesti vain on se, että ihmiset haluaa kuulla negatiivisesta palautteesta perustelut enemmän kuin täysin positiivisesta. Varsinkin, jos jollain on pokkaa verrata ulkoasun värisävyjä niinkin negatiivisiin sanoihin kuin "oksennukseen" tai "homeeseen", niin silloin etenkin olisi kiva kuulla MIKSI juuri noi sanat kuvailemaan. ;D Näin ulkopuolisena tulee tunne, että haluat vain lytätä sanavalinnoillasi Rebecan. Viestisi olisi ollut paljon ystävällisempi, jos olisit miettinyt mitä sanot ja kuinka ilkeästi.
Wolfie
Höpsö veitikka

No minkä sille mahtaa, enhän mä voi ketään kieltää kirjottamasta, en noita "ihihiiihana" enkä "hyi yrjö", eihän ne oo perusteltuja, mutta jos huomaat, niin sellaset ignoorataan aika herkästi, sen sijaan perustelemattomat mielipiteet on musta ihan yhtälailla turhia.

Voisit selittää miksi tulee mieleen yrjö, kun yrjö ei ole suurimmaksi osaksi vihreää, tietenkin riippuen yrjöstä.

En ymmärrä miksi rupesit puhumaan "te" muodossa ja yleistit kaikkia tähän mukaan, tämä on kuitenkin vain yksi kenneli jonka minä olen tehnyt ja sinulla on vain sinun mielipiteesi etkä voi puhua muiden puolesta. Enkä ymmärrä miksi lähdet vertailemaan itseäsi muihin, tässähän on edelleen kyse sinun mielipiteestäsi.
Ja miksi sinua ärsyttää kehu viestit? Ja miksei niitä saisi hyväksyä? Onko sulla jotain kehuja vastaan vai pidätkö kaikkia kehuja nuoleskeluna? Ärsyttääkö sinua se, että toiset kehuvat toisia, esimerkiksi ärsyttääkö sinua että minua kehutaan? Jos sinua ei ärsytä, niin miksi sanoit.
schaf kirjoitti:Mua vaan ärsyttää että sellaset "voi kun ihana leiska"- kommentit hyväksytään ilman että heti sanotaan ettei ollut rakentavaa. Musta ei voi paremmin kuvailla että "ihan yrjön näköinen", se on mun mielipide jos noista väreistä yksinkertasesti TULEE mieleen yrjö.

Onko esimerkiksi tämä teidän mielestä kymmenen kertaa rakentavampi kommentti, kuin minun?
ja lainasit lusen viestiä jossa hän sanoi jotain positiivista.
Itse olen erittäin uusi leiskojen tekijä ja kehut on musta aina tervetulleita, koska se antaa inspiraatiota ja halua jatkaa. En väitä, etteikö kritiikki olisi tervetullutta, sillä ilman kritiikkiä ei pysty harjoittelemaan paremmaksi, kun ei tiedä missä voisi parantaa.

En todellakaan kaipaa mitään perseen nuoleskelua, mutta kommenttisi oli aivan yhtä "turha" kuin tuo minkä otit esimerkiksi, tosin luse perusteli miksi pitää leiskasta, sinä sen sijaan sanoit mitkä mättää, muttet selittänyt miksi. Kirsi tuossa sanoikin pari kohtaa, mitkä mullekin jäi aivan auki. Et voi olettaa, että ihminen pystyy oppimaan virheistään, jos ei perustella asioita. Etenkin noihin Kirsin näyttämiin kohtiin kaipaisin perusteluita, mutta sinulta tulee pelkästään "hyi yrjö plääääähh" ja tämän perusteella voisin toivoa, että annetaan jutun vaan, sillä sinulta ei ilmeisesti tule rakentavaa kritiikkiä eikä perusteluita muuta kuin "nokun se vaan ON yrjö", joten voisit sinäkin antaa asian olla :)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
schaf
Vuohenruokaa

Kirsi kirjoitti:Maailman totuuksia yksinkertaisesti vain on se, että ihmiset haluaa kuulla negatiivisesta palautteesta perustelut enemmän kuin täysin positiivisesta.
Näinpä. Mutta sivuutatte täysin kommentin, että miksi mä joudun perustelemaan monitahoisesti miksi leiska on ihan yrjön värinen, mutta ne ketkä ylistää tota leiskaa "voi harkkosakset qu se on niinq ihana <3", miksi ne ei joudu kommentoimaan YHTÄÄN? Sen ymmärtäisi jos olisi hieman edes sanonut, mutta esim. lusekaan ei kommannut tuon enempää :33
    • oh deer.
[/size][/color]
Wolfie
Höpsö veitikka

Miten niin sivutin? Niin kuin sanoin, että luse perusteli miksi pitää ulkasta, sinä vain toteat että se on yrjön värinen, kritiikki tulee perustella ja kehut ei oo mun tietääkseni kritiikkiä.
Ja kyllähän ne kommentoi ja perusteli? Ja vaikka ei olisikaan, niin miksi sinä et suostu. Miksi takerrut muiden kommentteihin, tätä en ymmärrä, sillä tulit kuitenkin ilmoittamaan oman mielipiteesi, mutta silti takerrut muiden.

Mut tosiaan, sen älyfiksun kommentin jälkeen mitä sanoit turrikeskustelussa, musta tuntuu, että sulla on jotain henkilökohtaista mua vastaan eikä mulla oo interestejä inttää sulle mitään, kun et ole tähänkään asti ymmärtänyt mitä sulle sanotaan ja takerrut muihin perustein "koska toikin!". Edelleen, jos sulta ei tule mitään fiksua niin voisit ystävällisesti jättää kommentoimatta, kun et ilmeisesti kykene tai tahdo perustella.

"Yrjö" ja "home" on kuitenkin sen verran negatiivisia sanoja, jonka takia viestisi tuntui enemmänkin haukkumiselta ja lyttäämiseltä, kuin puhtaalta kritiikiltä, jonka takia haluaisin kuulla enemmän tietoa miksi leiskasta tulee mieleen home ja oksennus.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Kannattaa hyväksyä se asia, että sisällötönkin ihkutus hyväksytään helpommin kuin huonosti perusteltu dissaaminen. Jos joku sanoo sulle "oot tosi kaunis!", niin varmaan oot ihan ilonen jo siitä kommentista, mutta jos joku sanoo "oot ihan vtun ruma!", niin kyllä mulle ainakin kelpaisi perustelut miksi.

Sun kirjoittama kommentti oli lähinnä hyökkäävä ja alentava. Viestistä tulee ainakin mulle sellainen olo, että sun ainoa ajatus on "osaan tehä ite 10000000000000000 kertaa paremman leiskan!!!" ja haluat vaan lytätä tuota ulkoasua, joka ei satu miellyttämään sua itseäsi. Sun ekan viestin kommentit on kaikki tosi ääripäitä ("kaameet", home/yrjö, "noi värit pilaa leiskan totaalisesti"), mikä tekee koko viestistä lähinnä lyttäävän kuin kriittisen.

"Musta leiska on suoraan sanottuna... ei yhtään hieno. Ensivaikutelma on, että värit on aivan kaameet."
-> "Itse en pidä ulkoasusta lainkaan, koska värit eivät mielestäni ole toimivat."

Tai jotain vastaavaa. Jos haluaa kritisoida, täytyy osata esittää asiansa siististi ja vähemmän jyrkästi. On eri asia sanoa "tosi rumat värit!" kuin "värit eivät sovi ulkoasuun". Tää saattaa tuntua turhalta pumpulissa pyörittelyltä, mutta kun tuollainen kritiikki osuu omalle kohdalle, eron kyllä tuntee.

Miuu muuten häiritsee tuossa ulkoasussa se, että koira tuntuu olevan vähän liian ylhäällä! Musta se ei tökkäisi niin paljoa silmään, jos tassut olisivat tekstikentän yläreunan tasalla. Otsikot voisivat myös olla vähän isommalla ja näkyvämmin.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Vastaa Viestiin