Itälaika
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Itälaika
Free Dragoniin olisi kesä-heinäkuun vaihteeseen tulossa FCI3 ryhmän pikkuärisijöitä, nimittäin amerikankääpiöterrierejä, ja heinäkuun alkupuoliskolle olisi saatavilla myös FCI5 ryhmän haukkukurkkuja, itäsiperianlaikoja.
Nämä molemmat rodut lähtevät koteihin jossa harrastetaan muutakin kuin näyttelyissä kehärääkkiä. Hyperaktiivisuutta en vaadi, mutten todellakaan halua että nämä joutuvat söpöiksi pieneiksi sohvanlämmittäjiksikään. Alle vain vapaamuotoista varauspyyntöä jos on kiinnostusta. Laikoista sen verran, että niitä haluan nähdä metsästyskokeissa.
- -- --- ---- ----- ---- --- -- -
ITÄSIPERIANLAIKA
Isä
vFIN KVA BH RH-E RH-F A vjEUW-08 vjGERW-09 vGERW-09 vjLUXW-09 vLUXW-09 vjLTW-09 vLTW-09 vjDKW-09 vDKW-09 vjV-09 vV-09 vjMV-09 vMV-09 vDK & vLT & vKRE & vFIN & vN & vGER & vLUX & vRUS MVA Coloniser's "Sergei" on venäjäntuonti hyvistä sukulinjoista, ja uros on luonteeltaan pirteä, toimelias ja kohtuu ihmisläheinen, mutta melko epäileväinen toisia uroksia kohtaan. Sergein isä on Cre's ja emä Coloniser's , molemmat evm-koiria. Uroksen kanssa on kilpailtu muutamissa eri lajeissa, ja näyttelysaralla on tarkoitus vielä hetki jatkaa ennen Sergein poisnukkumista.
Emä
Farale's Finnish Night "Leira" on evm-narttu. Rodun harvinaisuudesta johtuen koin evm-nartun lähes välttämättömyydeksi. Nartun suku on selvästi käyttöpainotteista eivätkö koirat juuri ole näyttelyissä piipahtaneet. Leiralla paras tulos on ERI ja köyttöpuolella se on yhtä tulosta vaille valio. Luonteeltaan se on hillityn itsevarma metsästäjä, mutta kotona kaikessa mukana oleva leikkisä koiruus. Leiran isä on Vamppihaukun Keilakaato ja emä Farale's Keep On Barking.
Varaajat (3/3)
Henji, Korppiklaanin - u. Free Dragon's Pusa Hispida Botnica "Botnica"
Jacya, Sananlaskun - u. Free Dragon's Vulpes Lagopus "Laku"
Rebecca, Haovc - n. Free Dragon's Anas Penelope "Penelope"
Nimiteeman julkistettuna viidennessä viestissä aloitusvisestiä alempana. Syntymäpäivä on 7.7. Sivuja parin viikon kuluessa siitä.
AMERIKANKÄÄPIÖTERRIERI
Isä
BH vjGERW-09 vGERW-09 vjLUXW-09 vLUXW-09 vjLTW-09 vjDKW-09 vDKW-09 vjV-09 vV-09 vjAMW-09 vAMW-09 vDK & vN & vGER & vLUX & vAM & vKRE & vFIN & vRUS MVA Runaway's Cookieboy "Dakota" on pentueen isä, joka on luonteeltaa pirteä, reipas ja utelias. Sen isä on BH vLTW-09 vNW-09 vLT MVA Minitoy's Speed Runner ja emä BH vKANS MVA vKREW-08 vLUXW-09 vLTW-09 vDKW-09 vAMW-09 vKRE & vDK & vFIN & vLT & vLUX & vAM MVA Runaway's Keep Me Perfect.
Dakota on yhtä tulosta vaille agilityvalio ja kilpailee maastoesteillä valioitumista tavoitellen viimeisessä eli voittajaluokassa. Näyttelyistä löytyy ryhmäsijoituksia.
Dakota on terveystarkastettu vELKillä seuraavin tuloksin: lonkat A/B, polvet 0/1, silmät terveet. Pentue on Dakotan toinen ja tulee siksi olemaan kohtuu pieni (ensimmäisessä pentueessa oli kaksi pentua, mutten tiedä onko toinen pentu elossa).
Emä
BH vFIN TVA vAVA vKTV vFIN vSWE vN vDK vF vIT vPOHJ vKANS PMVA Wicasa's Moonbeam "Sade" on pentueen upeaksi emäksi lainassa Iiviltä. Kyseessä on evm. -taustainen narttu, joka on luonteeltaan utelias, iloinen, leikkisä ja rakastettava.
Sen paras näyttelysijoitus on todella upea BIS1, joita siltä löytyy peräti neljä kappaletta. Näyttelyiden, agilityn, tokon ja koiratanssin lisäksi narttu on kilpaillut tuholaistorjunnassa ja maastosteillä, joissa se tietojeni mukaan jatkaa vielä kisaamista.
Varaajat (2/3)
Henji, Free Dragon - n. Free Dragon's Queen of Nebraska "Iowa"
Vanda, Foxtrial - u. Free Dragon's King of Arizona "Gordon
Syntymäpäivä 1.7.2010.
Nämä molemmat rodut lähtevät koteihin jossa harrastetaan muutakin kuin näyttelyissä kehärääkkiä. Hyperaktiivisuutta en vaadi, mutten todellakaan halua että nämä joutuvat söpöiksi pieneiksi sohvanlämmittäjiksikään. Alle vain vapaamuotoista varauspyyntöä jos on kiinnostusta. Laikoista sen verran, että niitä haluan nähdä metsästyskokeissa.
ITÄSIPERIANLAIKA
Isä
vFIN KVA BH RH-E RH-F A vjEUW-08 vjGERW-09 vGERW-09 vjLUXW-09 vLUXW-09 vjLTW-09 vLTW-09 vjDKW-09 vDKW-09 vjV-09 vV-09 vjMV-09 vMV-09 vDK & vLT & vKRE & vFIN & vN & vGER & vLUX & vRUS MVA Coloniser's "Sergei" on venäjäntuonti hyvistä sukulinjoista, ja uros on luonteeltaan pirteä, toimelias ja kohtuu ihmisläheinen, mutta melko epäileväinen toisia uroksia kohtaan. Sergein isä on Cre's ja emä Coloniser's , molemmat evm-koiria. Uroksen kanssa on kilpailtu muutamissa eri lajeissa, ja näyttelysaralla on tarkoitus vielä hetki jatkaa ennen Sergein poisnukkumista.
Emä
Farale's Finnish Night "Leira" on evm-narttu. Rodun harvinaisuudesta johtuen koin evm-nartun lähes välttämättömyydeksi. Nartun suku on selvästi käyttöpainotteista eivätkö koirat juuri ole näyttelyissä piipahtaneet. Leiralla paras tulos on ERI ja köyttöpuolella se on yhtä tulosta vaille valio. Luonteeltaan se on hillityn itsevarma metsästäjä, mutta kotona kaikessa mukana oleva leikkisä koiruus. Leiran isä on Vamppihaukun Keilakaato ja emä Farale's Keep On Barking.
Varaajat (3/3)
Henji, Korppiklaanin - u. Free Dragon's Pusa Hispida Botnica "Botnica"
Jacya, Sananlaskun - u. Free Dragon's Vulpes Lagopus "Laku"
Rebecca, Haovc - n. Free Dragon's Anas Penelope "Penelope"
Nimiteeman julkistettuna viidennessä viestissä aloitusvisestiä alempana. Syntymäpäivä on 7.7. Sivuja parin viikon kuluessa siitä.
AMERIKANKÄÄPIÖTERRIERI
Isä
BH vjGERW-09 vGERW-09 vjLUXW-09 vLUXW-09 vjLTW-09 vjDKW-09 vDKW-09 vjV-09 vV-09 vjAMW-09 vAMW-09 vDK & vN & vGER & vLUX & vAM & vKRE & vFIN & vRUS MVA Runaway's Cookieboy "Dakota" on pentueen isä, joka on luonteeltaa pirteä, reipas ja utelias. Sen isä on BH vLTW-09 vNW-09 vLT MVA Minitoy's Speed Runner ja emä BH vKANS MVA vKREW-08 vLUXW-09 vLTW-09 vDKW-09 vAMW-09 vKRE & vDK & vFIN & vLT & vLUX & vAM MVA Runaway's Keep Me Perfect.
Dakota on yhtä tulosta vaille agilityvalio ja kilpailee maastoesteillä valioitumista tavoitellen viimeisessä eli voittajaluokassa. Näyttelyistä löytyy ryhmäsijoituksia.
Dakota on terveystarkastettu vELKillä seuraavin tuloksin: lonkat A/B, polvet 0/1, silmät terveet. Pentue on Dakotan toinen ja tulee siksi olemaan kohtuu pieni (ensimmäisessä pentueessa oli kaksi pentua, mutten tiedä onko toinen pentu elossa).
Emä
BH vFIN TVA vAVA vKTV vFIN vSWE vN vDK vF vIT vPOHJ vKANS PMVA Wicasa's Moonbeam "Sade" on pentueen upeaksi emäksi lainassa Iiviltä. Kyseessä on evm. -taustainen narttu, joka on luonteeltaan utelias, iloinen, leikkisä ja rakastettava.
Sen paras näyttelysijoitus on todella upea BIS1, joita siltä löytyy peräti neljä kappaletta. Näyttelyiden, agilityn, tokon ja koiratanssin lisäksi narttu on kilpaillut tuholaistorjunnassa ja maastosteillä, joissa se tietojeni mukaan jatkaa vielä kisaamista.
Varaajat (2/3)
Henji, Free Dragon - n. Free Dragon's Queen of Nebraska "Iowa"
Vanda, Foxtrial - u. Free Dragon's King of Arizona "Gordon
Syntymäpäivä 1.7.2010.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Amerikankääpiöterrierinappuloita
Vandalta odottelen varausvahvistusta.
Yksi pentu edelleen vapaa.
Yksi pentu edelleen vapaa.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Amerikankääpiöterrierinappuloita / yksi vapaa
Varausvahvistus, edelleen pentua ottamassa. :--)
// Syntymäpäivä käy oikein hyvin, ja jos voisin tuon Free Dragon's Queen of South Carolina -nimen varailla. :--)
// Syntymäpäivä käy oikein hyvin, ja jos voisin tuon Free Dragon's Queen of South Carolina -nimen varailla. :--)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Amerikankääpiöterrierinappuloita / yksi vapaa
Tosi hienoa. :)
Terrierien teema
Pentueena teeman voisin julkaista. Elikkäs teemana 'USAn osavaltion queen/king', joka johtaa alkunsa isän kutsumanimeen. Amerikan osavaltioita voi katsastaa täältä, josta löytyy lista "The 50 United States of America". Sieltä valitaan yksi osavaltio, ja nimet tosiaan tulevat olemaan seuraavien esimerkkien mukaisia:
Free Dragon's King of Arizona
Free Dragon's King of Hawaii
Free Dragon's Queen of South Carolina
Free Dragon's Queen of Utah
Mulle tulee narttupentu Free Dragon's Queen of Nebraska.
// Miten olisi syntymäpäiväksi vaikkapa 1.7.?
/// Hyvä hyvä. :)
//// MYÖS ITÄLAIKOJA!
Terrierien teema
Pentueena teeman voisin julkaista. Elikkäs teemana 'USAn osavaltion queen/king', joka johtaa alkunsa isän kutsumanimeen. Amerikan osavaltioita voi katsastaa täältä, josta löytyy lista "The 50 United States of America". Sieltä valitaan yksi osavaltio, ja nimet tosiaan tulevat olemaan seuraavien esimerkkien mukaisia:
Free Dragon's King of Arizona
Free Dragon's King of Hawaii
Free Dragon's Queen of South Carolina
Free Dragon's Queen of Utah
Mulle tulee narttupentu Free Dragon's Queen of Nebraska.
// Miten olisi syntymäpäiväksi vaikkapa 1.7.?
/// Hyvä hyvä. :)
//// MYÖS ITÄLAIKOJA!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Itäsiperianlaika + amerikankääpiöterrieri
MULLE ITÄLAIKA PIRU VIE! xD :D En nyt ehi kirjottaa enempää mutta pistän vähä lisää sitäsuntätä myöhemmin :D
// No joo, eli iteki kasvatan näitä ihania laikoja, yhen pentueenkin oon jo maailmalle saattanu :'D Pääasiallisesti kisaisin haukkukokeissa ja mejässä (valioksi saakka) plus sitten maastoesteet ja/tai pelastuskoirakokeet ois kiva lisä noiden kahden harrastuksen kylkeen. BH-koekin ois sitte tarkotus suorittaa jossakin välissä. mahdollsiesti tahtoisin myös jalostukseen käyttää, mikäli mahdollista.
Nyt ei tuu kummempia enää mieleen. Niinnojoo, kisanäyttöä voipi katsella vaikkapa Kiralta ja Pirtulta, ja muiltakin Sananlaskun asukeilta. Tosiaan, Sananlaskuun pentu tulisikin, sen unohdinkin mainita ::D
// No joo, eli iteki kasvatan näitä ihania laikoja, yhen pentueenkin oon jo maailmalle saattanu :'D Pääasiallisesti kisaisin haukkukokeissa ja mejässä (valioksi saakka) plus sitten maastoesteet ja/tai pelastuskoirakokeet ois kiva lisä noiden kahden harrastuksen kylkeen. BH-koekin ois sitte tarkotus suorittaa jossakin välissä. mahdollsiesti tahtoisin myös jalostukseen käyttää, mikäli mahdollista.
Nyt ei tuu kummempia enää mieleen. Niinnojoo, kisanäyttöä voipi katsella vaikkapa Kiralta ja Pirtulta, ja muiltakin Sananlaskun asukeilta. Tosiaan, Sananlaskuun pentu tulisikin, sen unohdinkin mainita ::D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
SULLE ITÄLAIKA, PIRU VIE! 8D
Tottahan toki sulle pistän. Ja sen varaan laskin pentuekoota supistaessani, että jokaiselle jalostusoikeuden matkaan annan. Kaikki kuullostaa tosi hyvältä, kisautuksessakin mulle merkkasi eniten se että haukkukokeisiin pääsee.
Sukupuolta? Sulle juurikaan synttäripäivällä väliä? Olin ajatellut ehkäpä jtn 6.-11.7 aikavälillä.
Laikojen teema
Ja tähänkin voisin tuon nimiteeman jo pistää, eli "Latinankieliset riistaeläimet" on teema tuohon metsästykseen liittyen. Täällä on lista riistaeläimistä, ja kutakin lajia klikkaamalla niiden omilla sivuillahan Wikipedia kertoo latinankielisen nimen. Elikkäs esimerikiksi villikani olisi sitten Free Dragon's Oryctolagus Cuniculus ja metsäjänis Free Dragon's Lepus Timidus. :)
Meinasin aluksi ottaa itselle Nyctereutes Procyonoides (supikoira), mutta päädyin vähemmän itseä mielyttävään eläimeen mutta mukavanimiseen itämerennorppaan. Eli mun kakara tulee olemaan Free Dragon's Pusa Hispida Botnica.
Tottahan toki sulle pistän. Ja sen varaan laskin pentuekoota supistaessani, että jokaiselle jalostusoikeuden matkaan annan. Kaikki kuullostaa tosi hyvältä, kisautuksessakin mulle merkkasi eniten se että haukkukokeisiin pääsee.
Sukupuolta? Sulle juurikaan synttäripäivällä väliä? Olin ajatellut ehkäpä jtn 6.-11.7 aikavälillä.
Laikojen teema
Ja tähänkin voisin tuon nimiteeman jo pistää, eli "Latinankieliset riistaeläimet" on teema tuohon metsästykseen liittyen. Täällä on lista riistaeläimistä, ja kutakin lajia klikkaamalla niiden omilla sivuillahan Wikipedia kertoo latinankielisen nimen. Elikkäs esimerikiksi villikani olisi sitten Free Dragon's Oryctolagus Cuniculus ja metsäjänis Free Dragon's Lepus Timidus. :)
Meinasin aluksi ottaa itselle Nyctereutes Procyonoides (supikoira), mutta päädyin vähemmän itseä mielyttävään eläimeen mutta mukavanimiseen itämerennorppaan. Eli mun kakara tulee olemaan Free Dragon's Pusa Hispida Botnica.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä inhoon teitä kaikkia
laitoit sit säki sellasen tarjouksen josta ei voi kieltäytyä. Uskaltaakohan kukaa enää mulle koiriakaan antaa ku mulla tuppaa niitä taas olemaan joku miljoona, just kun sain karsittua.
Mut niin, laika himottais kovastikin, kuvat on kyllä iso ongelma, mut tiiän sen että oot aika haka piirtämään >P) et jos vaikka haluisit mulle piirtää laikan palkkaa vastaan niin olisin hyperonnellinen.
Millon näiden syntymäaika olis näin about?
Mut niin, laika himottais kovastikin, kuvat on kyllä iso ongelma, mut tiiän sen että oot aika haka piirtämään >P) et jos vaikka haluisit mulle piirtää laikan palkkaa vastaan niin olisin hyperonnellinen.
Millon näiden syntymäaika olis näin about?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Minä, hyvä piirtämään? Nou vei dude! 8D Ehkä joskus piirtelin silloin tällöin jtn, mutta siitäkin on vähän aikaa ja vaan ehkä joka kymmenes piirros saattaa olla katsomisen arvoinen. Siitä laikasta tulis ehkä H:n arvonen. :/ Yhden koiran valokuva mulla olis, mutta ei sekään mikään voittaja tule olemaan.
Mut hei Rebe, sulle aina lähtee napero multa kun vaan huikkaat. Ja kiva että muillakin on liikaa koiria eikä vain mulla. ;)
Synttäriks olin ajatellut jtn jtn 6.-11.7 aikavälillä.
Mut hei Rebe, sulle aina lähtee napero multa kun vaan huikkaat. Ja kiva että muillakin on liikaa koiria eikä vain mulla. ;)
Synttäriks olin ajatellut jtn jtn 6.-11.7 aikavälillä.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Pöh, hyvin piirrät :D esim Darinki on musta aika nätti, mut joo yritän kerjää sitte jostain muualta :---D saa nähdä onnistunko.
Mut joo, laita vaikkam ulle varaus Haovciin, en mä pysty tästä kieltäytymään kun oon länsi- ja itäsiperianlaikoja kuolaillu tässä varmaan 4kk.
Syntymäaikaväli kuulostaa oikein hyvältä, ehdin saamaan pakkin tyhjäksi ja tod. näk. tokon aloon sellasen kolon että tän sais sinne :)
/nii ja jos haluut vilauttaa sitä laikan kuvaa mikä sulla on niin mielelläni katsoisin, ymmärrän kyllä jos haluat pitää sen itselläsi varastossa.
// :lol: mäkin teen samalla tavalla, sitte ku tussaan niin yleensä niistä tulee järkyttävä(mmän) näköisiä.
Mut joo, laita vaikkam ulle varaus Haovciin, en mä pysty tästä kieltäytymään kun oon länsi- ja itäsiperianlaikoja kuolaillu tässä varmaan 4kk.
Syntymäaikaväli kuulostaa oikein hyvältä, ehdin saamaan pakkin tyhjäksi ja tod. näk. tokon aloon sellasen kolon että tän sais sinne :)
/nii ja jos haluut vilauttaa sitä laikan kuvaa mikä sulla on niin mielelläni katsoisin, ymmärrän kyllä jos haluat pitää sen itselläsi varastossa.
// :lol: mäkin teen samalla tavalla, sitte ku tussaan niin yleensä niistä tulee järkyttävä(mmän) näköisiä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Juttu pihvi. :)
Darininkin kuvan oon luonnostellu joskus 2009 ellen jopa 2008 lopussa.
Ja olisitpa nähny millasen hirviön sain siitä kuvasta kun tussasin sen. Onneks tajusin ottaa siitä kuvan myös luonnosveriona ennen kuin otin ja pilasin sen.
// Oli tarkotus pitää se laika varastossa, mutta sain tänään Hobulta tähän hätään mukavat kuvat, joten ei ole nyt tarvetta sille itse otetulle. Vilautan sitä kohta kun saan ladattua nettiin (ellei iskä kerkesä häätää mua pois koneelta ennen sitä jollain venyy huomiseen).
Darininkin kuvan oon luonnostellu joskus 2009 ellen jopa 2008 lopussa.
// Oli tarkotus pitää se laika varastossa, mutta sain tänään Hobulta tähän hätään mukavat kuvat, joten ei ole nyt tarvetta sille itse otetulle. Vilautan sitä kohta kun saan ladattua nettiin (ellei iskä kerkesä häätää mua pois koneelta ennen sitä jollain venyy huomiseen).
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mites olisi laikojen synttäriksi 7.7.?Henji kirjoitti:Laikojen teema
Akt pentueen isä nyt myös vRUS MVA. Terrierejä edelleen yksi vapaa.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Itälaika + amerikankääpiöterrieri (1 vapaa)
Juu käy hyvin tuo
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Itälaika + amerikankääpiöterrieri (1 vapaa)
Joo eli mietin että otanko uroksen vai nartun, niin päädyin nyt urokseen. Kuvia ei vielä ole, mutta tulossa ja nimeksi jos saisin tuon King of Arizona? :--)
// Gordon esittäytyy. :--) Kuvat tulossa mahdollisimman pian.
// Gordon esittäytyy. :--) Kuvat tulossa mahdollisimman pian.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Laikojen synttärit siis olkoon 7.7. Parin viikon kuluessa siitä odottaisin sivuja.Henji kirjoitti:Laikojen teema
Ja tähänkin voisin tuon nimiteeman jo pistää, eli "Latinankieliset riistaeläimet" on teema tuohon metsästykseen liittyen. Täällä on lista riistaeläimistä, ja kutakin lajia klikkaamalla niiden omilla sivuillahan Wikipedia kertoo latinankielisen nimen. Elikkäs esimerikiksi villikani olisi sitten Free Dragon's Oryctolagus Cuniculus ja metsäjänis Free Dragon's Lepus Timidus.
Terrierit syntyivät tänään. Vandalle merkkasin uuden skp:n ja nimen, ja lisäsin oman koirani sivun linkin aloitusviestiin.
// Kiitokset, Vanda! :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Itälaika
Ääh en mä oikeen tiedä :/ mulla on viime aikoina tullut hirveesti uusia koiria enkä tiedä oikeen viittiinkö ottaa uutta, mulla on kesälomalla nyt hirveesti kaikkia menoja ja muita niin en viittis ottaa tätä lojumaan, mä tiedän että varauksen peruminen tulee aika pahasti, koska nää syntyy ihan kohta, mutta mä mielusti haluisin ottaa sulta laikan ja jos mahdollista niin odottelisin varmaan seuraavaan pentueeseen. Tosin jos sua ei parin kuukauden äärettömän epäaktiivinen kisaaminen haittaa, niin sitten kyllä mielusti ottaisin tästä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli