Eli borderterrieriurosta etsitään. Koira tulisi minun ja ystäväni annikan osaomistukseen. Kotina sillä olisi kuitenkin kennelini Beroep.
Iältään koira saisi olla pentu, AVO-ikäinen tai jotain siltä väliltä. Ei kuitenkaan mikään vanhus ;). Borderia tultaisiin kisaamaan aktiivisesti ainakin tokossa, agilityssa ja luolakoirakokeissa, sekä satunnaisesti muissakin lajeissa. Ja ehkäpä pentuekin olisi joskus tulevaisuudessa mukava, mutta katsotaan sitä sitten.
Ilmoittelisimme koiran kuulumisia aina välillä, luokannousuista, valioitumisista ja sen sellaisista. Sekä tietenkin kommelluksista, kepposista ja yleensäkin sen arjesta. (:
Jos sinulla on myytävä borderterrieri, voit ilmoittaa siitä täällä tai yksärillä. =)
O: borderterrieriuros
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
Re: O: borderterrieriuros
Eikö kellään tosiaan ole borderia myytävänä? :o
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Mie varmaan teetän borderterrieri pentueen tässä jossain vaiheessa Roxille, kunhan se sais vähän vielä tuloksia. Jos sitten sitä jaksat odottaa, niin eiköhän siitä sulle pentu lähtis. (:
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
Juu, kyllä hyvää kannattaa odottaa :) Kysyn vielä annikan mielipidettä, mutta kyllä mä mieluusti Roxin pennun ottaisin :)
-
annica
- Alkupalat
Joo heips vaan (:Juliétte kirjoitti:Juu, kyllä hyvää kannattaa odottaa :) Kysyn vielä annikan mielipidettä, mutta kyllä mä mieluusti Roxin pennun ottaisin :)
Minä olisin niin ku sitten se toinen omistaja (: