Huskypentuja käyttösuvusta - Wolfcrest A

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Huskypentuja käyttösuvusta - Wolfcrest A

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Hieman yli vuosi sitten perustetun Wolfcrestin ensimmäinen pentue alkaa olla nyt ajankohtainen. Pennuille on haussa ennen kaikkea pysyviä koteja, mutta toki toivoisin kisautusta etenkin valjakkoajojen saralla. Kaikki muut lajit valjakkoajon lisäksi ovat plussaa.

Isä: VVL KVA BH TK1 REK1 REKÄ-YLE1 REKÄ-JOH1 RH-FL B RH-F B RH-T B RH-W A MC Kyo "Yö"
Yö on takavuosien kuuluisan huskykennelin Moonchildin kasvatti, jonka molemmat vanhemmat pärjäsivät aikoinaan upeasti näyttelykehissä. Yö itse on saavuttanut parhaat tuloksensa käyttöpuolella, erityisesti valjakkossa uros on arvokas lisä. Yö juoksee valjakossa oikeastaan paikalla kuin paikalla, tästä todisteena uroksella on kahden REKÄ-YLE1:n lisäksi REKÄ-JOH1. Lisäksi Yö on PEME:n B-luokan tulosta vaille vRH-TA & vRH-WA, muina tuloksina mainittakoon ToKo:n kilpailuoikeus avoimeen luokkaan sekä näyttelyistä usea ERI. Viime vuoden valjakkoajon ranking-kilpailussa Yö sijoittui upeasti jaetulle toiselle sijalle pistein 80. Lonkat A/B, silmät terveet.

Emä: VVL KVA & vRH-TA & vRH-WA BH TK3 REK1 REKÄ-JOH1 RH-F B RH-T B RH-W B RH-FL B Darkmoon's Destiny's Child "Arpa"
Arpa on terveeksi kuvattu (lonkat A/A, silmät terveet) Englannin tuonti, joka on varsinainen monitaituri käyttöpuolella. VVL KVA ja vRH-TA & vRH-WA -tittelien lisäksi Arpa on EVL:n yhtä ykköstulosta + KP:ta vaille vFIN TVA. Agilityssa Arvalla on kilpailuoikeus Maxi II-luokkaan ja näyttelystäkin narttu on palkittu yhdellä Sertillä. Arpa on erittäin kokenut, pitkillä matkoilla oikeuksiinsa pääsevä ja kuuliainen toinen Wolfcrestin johtajakoirista. Viime vuonna Arpa keräsi valjakkoajossa rankingpisteitä 61.

Mikäli kiinnostuit pennusta kerro lisää itsestäsi/kennelistäsi. Itselleni jätän tästä pentueesta yhden pennun eikä pentueesta ole tulossa mitään kovin suurta.

Varaukset:
Anna, narttu
Pehko, uros, Wolfcrest Winds of Selwyn Mountains
vveera, narttu, Wolfcrest Eagle Plains
Sigitius, uros, Wolfcrest Dawson Snowtrail

Nimiä:
Wolfcrest Haines Junction
Wolfcrest Burwash Landing
Wolfcrest Skagway Scallywag
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Huskypentuja käyttösuvusta - Wolfcrest A

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mä olisin erittäin kiinnostunut, urospennulle löytyisi mainiosti tilaa Haltiapolusta. :) Ootko milloin suunnitellut näitä syntyväksi? Voisin laittaa tarkempaa tarjousta alle jos on tarvis. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Minäkin olisin kiinnostunut narttupennusta Ratapihaan. Käytän Ratapihan koiriani valjakkoajossa aktiivisesti, kuten myös näyttelyissä, agilityssä, tokossa, Suomen alaisissa mejäkokeissa, maastoesteissä sekä hupilajina toimii flyball. Käyttäytymiskokeen myös pyrin suorittamaan hyväksytysti läpi. Kaikissa lajeissa olisi tottakai tavoitteena valioituminen. Kun pentu olisi kisannut tarpeeksi, olisi mulla tarkoitus teettää sille yksi pieni pentue (riippuen miten sisarukset teettää pentueita). Pennun kuviksi olisin aatellut tälläisiä (sano mielipiteesi jos pentu lähtee meille): 1 tai 1, 2. Ja pysyvä koti olisi tarjolla, ellei sitten ihan elinikäinenkin. :)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Arpa sai tuon RH-FL B -tunnuksen, eli nyt lisätään titteliriviin se RH-TA & vRH-WA! Lisäksi Yölle sama koulari!

Ja kyllähän mä teille molemmille pennun uskallan luovuttaa^^
Mulla on vveera tuon toisen nartun kuvat käytössä Pehkon kasvatilla Tuvalla, mutta kyllä tuo ekakin tyttö näyttää ihan kivalta :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Aijaa, enpäs oo huomannutkaan! Noo mä laitan pennulle sit ton ekan kuvat. :) Ja kiva kun pentu lähtee.

Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Jes, minä kiitän! Katselen kuvavaihtoehtoja tänään myöhemmin. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Hienoa! :D

Kiinnostaako vielä jotakuta huskyn pentu? Näillä kolmellakin varauksella mennään kyllä ihan hyvin^^ Nimiä alan jo miettimään, lisään ne tuohon ensimmäiseen viestiin sitten.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

No piru, ehkä mä pääsin mietintäni sit loppuun asti.

Aikoinaan pidin kenneleitä Shaghas ja Trin Taz, mutta intoni hiipui lähinnä irl jutujen vuoksi enkä sitten enää kyseisiä sivuja juuri vaivautunut päivittelemään. Mietin yhden ainoan virtuaalikoiran ottamista, jotta voisin keskittyä siihenkin ainokaiseen kunnolla mikäli kykenen, mutten kuitenkaan halunnut vanhoissa koirissani pitäytyä vaan aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä sekä "oman rodun" ulkopuolelta. Ja näin mä päätin, että mun kokeiluni voin sitten aloittaa huskyistä.
Koska Pehko on niin käsittämättömän ilkeä (... :P) että panttaa tiettyä pentuetta niin kamalan kauas, mietin, suostuisitkohan sä antamaan mulle yhtä urospentua kokeiluun, onko musta tähän hommaan enää? Jonkinlaista makua siitä mihin mä kisauksen kanssa ehkä pystyn näkyy ainakin Shaghasin kuolleiden koirien (= loppuun kisattujen) listalta. En kyllä takaa mitään, on tästä jo ainakin puolitoista vuotta aikaa. :D

Et miten on, vaikutanko mä liian epävarmalta omistajalta vai uskallatko luovuttaa mulle yhtä lasta?
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Tottahan sullekin pentu lähtee, vieläpä ihan hyvillä mielin :D Tämän myötä alkaakin olla varaukset tähän pentueeseen täynnä, nimiä laittelen (toivottavasti) pikapuoliin.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Jees, hienoa :)

Laitahan nimivaihtoehtoja, mä olen ainakin valmis tekemään sivut lapselle heti kun saan nimen tietoon!
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Ekasssa viestissä nyt nimiä, ilmoittakaa jos ei mikään iske niin koetetaan keksiä jotain muuta :mrgreen:
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Mä voisin ottaa tuon Wolfcrest Dawson Snowtrail -nimen, kelvannee mainiosti :)

Koska näiden olisi tarkalleen tarkoitus syntyä?

//sivut, jos kelpaa o:
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Wolfcrest Eagle Plains tänne!

Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Sigitiukselle kiitokset sivuista, ja on kyllä todella komia poika! &.&
Pennut voisi syntyä ihan tässä lähiaikoina, miltäs kuulostaisi vaikka sunnuntai 18.7.?

Ja vveeralle Eagle Plains^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Minulle kelpaa mikä vain. :)
Vastaa Viestiin