pikkuisia faaraokoiria tarjolla /syntyneet!
- mio
- Floodari
pikkuisia faaraokoiria tarjolla /syntyneet!
Jacalyniin olisi nyt sitten syntymässä toinen pentue mitä hienoimmasta suvusta! pentue syntyy heti kun saadaan vain tarpeeksi varaajia, ja pentueesta lähtee myös yksi pentu sijoitukseen jos sellaisen ottamiseen on jollakulla kiinnostusta.
emänä pentueessa on kaunis nuori narttuni Zenit Funeral of Hearts eli tuttavallisemmin vain Enja. neiti on hyvin menestyneen Zenit-kennelin kasvatteja ja sen vanhemmat ovat mitä upeimpia rotunsa edustajia. Enjalla itsellään ei ole aikaisempia pentueita, ja sen siskolla on vain yksi pentu. Enja on kisannut näyttelyissä muutaman maan muotovalioksi asti, vinttikoiralajeissa sillä on Suomen alainen lisenssi ja yksi hyväksytty KV-aika radalta, hyväksytysti suoritettu BH-koe ja tottelevaisuusvalion arvo. yleensä pyrkimyksenäni on ollut kisata koirani mejävalioiksikin ja Enjakin kisaa lajissa jo AVO-luokassa, mutta koska mejäliitto on ollut jo jonkin aikaa toimimattomana en ole päässyt kyseiseen tavoitteeseen. Enjan koko tittelirivistö näyttää tältä: BH vFIN TVA vFIN & vRUS & vLT & vAM & vDK MVA. muotovalionarvoja ei ole virallistettu, mutta jos varaajat haluavat niin voin ne vielä virallistaa. Enja on siis kaikin puolin erinomainen nuori neitokainenl, ja toivon mukaan pennut perivät sen hyviä ominaisuuksia itselleenkin.
isänä on Friskyn omistama, kokonaan evm-sukuinen uros Woodgate's Twilight And Shadow eli Neji. Nejillä ei ole aikaisempia pentueita ja tämä pentue tulee olemaan myös sen viimeinen. Frisky kuvailee Nejiä näin: "Näyttelyistä ollaan saatu lähestulkoon pelkkää erinomaista, usein ollaan myös sijoituttu, parhaimmillaan ERI1 PU2. Nejillä on kaksi serttiä ja yksi cacib. Ratajuoksuista ollaan valioiduttu, maastojuoksuista kasassa on valitettavasti vasta ainoastaan yksi sert. Mejästä löytyy yhteensä 24 I-palkintoa, mutta nyt liiton taukoillessa ei olla ehditty valioitua kuin Ruotsista ja Suomesta. Neji on pera b'n läpäisyä vaille pelastuskoira. Muissa lajeissa kisaaminen on ollut vähemmän aktiivista, hyväksytysti suoritettu käyttäytymiskoe sekä vesipelastuksen soveltuvuuskoe, jonkin verran pisteitä flyballista ja koiratanssista sekä yksi vkuma agilitystä.
Luoteeltaan Neji on hyvin faaraokoiramainen, innokas ja huomionhakuinen, hieman pidättyväinen vieraita ihmisiä kohtaan, mutta muita koiria se rakastaa. Se on melko itsenäinen, joskus itsepäinenkin eikä me siksi olla tokoiltu ollenkaan, laji kun ei sovi pojalle ollenkaan.". Nejin tittelirivi näyttää seuraavalta: BH vFIN & vSWE JVA vJM-09 RH-FL B RH-F B vFIN KVA-R RH-T A.
pentueen maksimikoko on 4-5 pentua, ja tarvitsen vähintään yhden varaajan itseni lisäksi jotta pentue syntyy. minulla ei ole mitään suuria kriteereitä varaajia varten, olen melko rento kasvattajana, joten pistä varausta vain rohkeasti alle! jos teillä on jo kuvavaihtoehtoja valmiina niin niitä mielelläni vilkaisisin myös. :) omalle pennulleni tulee tälläiset kuvat.
mio - Jacalyn - uros - Jacalyn Stockholm Syndrome
Eros - Filyra - narttu - Jacalyn Just About Done
Tuulia - Yläkerran - uros - Jacalyn Point of View
niminä tällä kertaa Blink-182 -nimisen bändin kappaleita.
Jacalyn Adam's Song
Jacalyn Aliens Exist
Jacalyn Dancing With Myself
Jacalyn Family Reunion
Jacalyn Just About Done varattu
Jacalyn Man Overboard
Jacalyn Online Songs
Jacalyn Peggy Sue
Jacalyn Point Of View varattu
Jacalyn Reckless Abandon
Jacalyn Roller Coaster
Jacalyn Stockholm Syndrome varattu
Jacalyn Touchdown Boy
Jacalyn Wendy Clear
emänä pentueessa on kaunis nuori narttuni Zenit Funeral of Hearts eli tuttavallisemmin vain Enja. neiti on hyvin menestyneen Zenit-kennelin kasvatteja ja sen vanhemmat ovat mitä upeimpia rotunsa edustajia. Enjalla itsellään ei ole aikaisempia pentueita, ja sen siskolla on vain yksi pentu. Enja on kisannut näyttelyissä muutaman maan muotovalioksi asti, vinttikoiralajeissa sillä on Suomen alainen lisenssi ja yksi hyväksytty KV-aika radalta, hyväksytysti suoritettu BH-koe ja tottelevaisuusvalion arvo. yleensä pyrkimyksenäni on ollut kisata koirani mejävalioiksikin ja Enjakin kisaa lajissa jo AVO-luokassa, mutta koska mejäliitto on ollut jo jonkin aikaa toimimattomana en ole päässyt kyseiseen tavoitteeseen. Enjan koko tittelirivistö näyttää tältä: BH vFIN TVA vFIN & vRUS & vLT & vAM & vDK MVA. muotovalionarvoja ei ole virallistettu, mutta jos varaajat haluavat niin voin ne vielä virallistaa. Enja on siis kaikin puolin erinomainen nuori neitokainenl, ja toivon mukaan pennut perivät sen hyviä ominaisuuksia itselleenkin.
isänä on Friskyn omistama, kokonaan evm-sukuinen uros Woodgate's Twilight And Shadow eli Neji. Nejillä ei ole aikaisempia pentueita ja tämä pentue tulee olemaan myös sen viimeinen. Frisky kuvailee Nejiä näin: "Näyttelyistä ollaan saatu lähestulkoon pelkkää erinomaista, usein ollaan myös sijoituttu, parhaimmillaan ERI1 PU2. Nejillä on kaksi serttiä ja yksi cacib. Ratajuoksuista ollaan valioiduttu, maastojuoksuista kasassa on valitettavasti vasta ainoastaan yksi sert. Mejästä löytyy yhteensä 24 I-palkintoa, mutta nyt liiton taukoillessa ei olla ehditty valioitua kuin Ruotsista ja Suomesta. Neji on pera b'n läpäisyä vaille pelastuskoira. Muissa lajeissa kisaaminen on ollut vähemmän aktiivista, hyväksytysti suoritettu käyttäytymiskoe sekä vesipelastuksen soveltuvuuskoe, jonkin verran pisteitä flyballista ja koiratanssista sekä yksi vkuma agilitystä.
Luoteeltaan Neji on hyvin faaraokoiramainen, innokas ja huomionhakuinen, hieman pidättyväinen vieraita ihmisiä kohtaan, mutta muita koiria se rakastaa. Se on melko itsenäinen, joskus itsepäinenkin eikä me siksi olla tokoiltu ollenkaan, laji kun ei sovi pojalle ollenkaan.". Nejin tittelirivi näyttää seuraavalta: BH vFIN & vSWE JVA vJM-09 RH-FL B RH-F B vFIN KVA-R RH-T A.
pentueen maksimikoko on 4-5 pentua, ja tarvitsen vähintään yhden varaajan itseni lisäksi jotta pentue syntyy. minulla ei ole mitään suuria kriteereitä varaajia varten, olen melko rento kasvattajana, joten pistä varausta vain rohkeasti alle! jos teillä on jo kuvavaihtoehtoja valmiina niin niitä mielelläni vilkaisisin myös. :) omalle pennulleni tulee tälläiset kuvat.
mio - Jacalyn - uros - Jacalyn Stockholm Syndrome
Eros - Filyra - narttu - Jacalyn Just About Done
Tuulia - Yläkerran - uros - Jacalyn Point of View
niminä tällä kertaa Blink-182 -nimisen bändin kappaleita.
Jacalyn Adam's Song
Jacalyn Aliens Exist
Jacalyn Dancing With Myself
Jacalyn Family Reunion
Jacalyn Just About Done varattu
Jacalyn Man Overboard
Jacalyn Online Songs
Jacalyn Peggy Sue
Jacalyn Point Of View varattu
Jacalyn Reckless Abandon
Jacalyn Roller Coaster
Jacalyn Stockholm Syndrome varattu
Jacalyn Touchdown Boy
Jacalyn Wendy Clear
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: pikkuisia faaraokoiria tarjolla
Sä luit mun ajatukset! Mä just tässä kaipailinkin uutta farkkupentua.
Sukupuolta en ole viel päättänyt, sä otit tuon tosi nätin uroksen kuvat. <3 Onneks mulla näitä vaihtoehtoja löytyy:
JUn uros pää
JUN narttu pää liike
JUN narttu 2
Nartun ehkä kummiskin ottaisin, kun noita uroksia löytyy jo kolme kpl.
Kisataan TOKO:ssa, näyttelyissä, juoksuissa ja MEJÄ:ssä heti kun se saadaan pystyyn. :D Niinkuin kaikilla muillakin mun farkuilla.
Sukupuolta en ole viel päättänyt, sä otit tuon tosi nätin uroksen kuvat. <3 Onneks mulla näitä vaihtoehtoja löytyy:
JUn uros pää
JUN narttu pää liike
JUN narttu 2
Nartun ehkä kummiskin ottaisin, kun noita uroksia löytyy jo kolme kpl.
Kisataan TOKO:ssa, näyttelyissä, juoksuissa ja MEJÄ:ssä heti kun se saadaan pystyyn. :D Niinkuin kaikilla muillakin mun farkuilla.
- mio
- Floodari
juujuu sulle ehdottomasti pentu lähtee, eli pistetäänkö sulle narttu sitten varaukseen vai? nättejä nuo molemmat nartut kyllä, kuten myös tuo junnu-uroskin. &.& varsinkin eka junnunarttu on hirmuisen kaunis.
tosiaan toivottavasti tuo mejäliitto saataisiin pian taas pystyyn..
tosiaan toivottavasti tuo mejäliitto saataisiin pian taas pystyyn..
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Joo, mie luulen et kallistun tuon ekan junnunartun puoleen. &.&
- mio
- Floodari
Re: pikkuisia faaraokoiria tarjolla /pentueelle valittu isä!
selvä homma, erittäin kaunis narttu on kyllä hän. &.&
pentueelle valikoitui myös isä, kun Frisky tarjosi lainaan omaa urostaan!
pentueelle valikoitui myös isä, kun Frisky tarjosi lainaan omaa urostaan!
- mio
- Floodari
nostaisin, tästä lähtisi mukava harrastuskaveri vähäisillä vaatimuksilla mukaan! 
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Äää, kiinnostais hirveesti, mutta kun ei ole vielä sivuja kennelillä... )8 Millonkohan nämä pennut saattaisivat syntyä ? (en katsellut hirmu tarkkaan tuota viestiäsi läpi).
// Okei, täytyy laittaa pentu harkitaan.. 8) Uskaltaisitko sä mulle farkkupupsia luovuttaa?
// Okei, täytyy laittaa pentu harkitaan.. 8) Uskaltaisitko sä mulle farkkupupsia luovuttaa?
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Hmm mä olen nyt tosissani alkanut miettiä että josko antaisin itselleni luvan ottaa tästä pentueesta pennun D: Mulla on kaikissa lajeissa tilaa alimissa luokissa + Enja on yksi mun suosikkifarkuista tällä hetkellä.. En tosin tiedä lähtiskö tänne päin edes pentua, jos lähtisi niin voisin vaikka vilautella kuvia jne. ja alkaa miettiä tarkemmin.
- mio
- Floodari
Karla pennut syntyvät tässä ihan lähiaikoina.
Tuulia otaotaota ihmeessä! :) kyllä mä sulle tietty pennun antaisin, tiedän sun kisautuksen jne sen verran hyvin.
Tuulia otaotaota ihmeessä! :) kyllä mä sulle tietty pennun antaisin, tiedän sun kisautuksen jne sen verran hyvin.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Kai mun on pakko sortua, en voi vastustaa D: Eli tosiaan pentu pääsisi Yläkertaan, ja löysin muutamat ihan kivat kuvatkin, uros1 ja narttu1. En tiedä, ovatko kys. koirien kuvat jo käytössä, en ole muistaakseni ainakaan nähnyt (tosin tähän ei kannata luottaa
). En oikein tiedä kumman kuvista pidän enemmän, mitä kasvattaja sanoo?
- mio
- Floodari
mä tykkään enemmän tosta uroksesta, mutta kummatkin kuvat sopii mulle kyllä.
pistänpä sulle varauksen!
alan katselemaan pikkuhiljaa nimiä, että saadaan nämä syntymään.
alan katselemaan pikkuhiljaa nimiä, että saadaan nämä syntymään.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Uros miellyttää omaakin silmääni enemmän, joten eiköhän Yläkertaan sitten lähde uros.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Jeannella on käytössä noi uroksen kuvat mun kasvatilla mutta toisaalta se ei kyl enää aktiivisesti liiku täällä eikä koiriakaan ole kisakentillä näkynyt...
Hei, millos nimiä?
Hei, millos nimiä?
- mio
- Floodari
mä koitan saada nimiä aikaiseksi tässä muutaman päivän aikana, koska lähden torstaina viikon reissuun enkä pääse sinä aikana koneelle. tässä parin päivän aikana pitäisi siis nimiä ilmestyä. :)
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Jos tehdään niin että mä otan uroksen ja laitan sille noi kuvat, mutta jos Jeanne palailee virtuaalitouhuihin niin poistan kuvat ja vaihdan tilalle uudet? Jos tämä on ok, mulle voi tosiaan laittaa varauksen uroksen.