Great Danes of Damme - New Look!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Great Danes of Damme - New Look!

Viesti Kirjoittaja Cian »

Pitkän tauon jälkeen olemme täällä taas uuden ulkoasun ja uusien kujeiden kera :) Osalle koirista on vaihdettu kuvat, siitä johtuu siis kisakalenterien tyhjyys, ne kyllä tulevat täyttymään vielä!
Damme muuttui elokuussa virallisempaan suuntaan, saanen ylpeänä esittää

>> VIRTUAL KENNEL DAMME <<
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am
Zellie
Keilapallo

Re: Damme - Tanskandoggeja

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Pakko päästä kommentoimaan!

Damme.. Aww --. Koke kenneli on mun mieleeni. Ulkoasu kaikessa yksinkertaisuudessaan on tyylikäs ja sopii täydellisesti näille suurille, komeille ja upeille koirille, joita kennelissäsi kasvatat. Ulkoasun värit ovat mieleeni, eikä ulkoasu missään vaiheessa hyppää silmille, vaan sopii yhteen kaiken muun kanssa. Rakastan tuota ytimekästä nimeä, se vain jotenkin sopii niin hyvin kennelille ja jää vielpä kivasti mieleen. Valikoimasi kuvat (koriste) ovat hyviä ja piristävät yksinkertaista ulkoasua, aivan kuin kuuluisivat siihen yhteen.

Ja tekstit, ne ovat juuri sellaiset mukavan rennot, mutta eivät kuitenkaan ammu niin sanotusti yli, eli pysyvät siinä kohtuuden rajoissa. : ) Hienosti olet onnistunut, harmi ettei doggeja ole virtuaalimaailmassa kovinkana paljon, kasvattajista nyt puhumattakaan. IRL rodusta pidän paljon, mutta virtuaalimaailmassa en sellaista viitsi ottaa, sillä ei sovi niihin mun ykköslajeihini, muuten kyllä haluaisin sulta kasvatin. : ) Ei kuitenkaan saa olla itsekäs tässä kohtaa.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Zandie
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Zandie »

Minäkin nyt kommentoin jotain. :) Tykkään ulkoasusta, värit ovat lämpimät ja yksinkertaisuus ei haittaa ollenkaan. Tekstit ovat eloisia ja mukavan realistisia. Koirat ovat upeita niin kuin ennenkin. Koirien sivuilta tosin jäin kaipaamaan luonteita, jotka ovat ilmeisesti vasta tulossa. Kokonaisuudessaan oikein kivat sivut ja niillä vierailu jättää kyllä hymyn huulille ainakin toiselle doggiharrastajalle. Ei varmaankaan haittaa, että linkitin Dammen Shocking Joyn linkkilistalle? :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Zellie, doggien kanta on nousuun päin ja rotuyhdistyskin valmistumassa, pidetään siis peukkuja, että nousu jatkuu ;) Tanskandogit eivät tosiaan ole mitään käyttölajien huippukoiria, mutta valoittavia kuitenkin ! Suurkiitokset kommentistasi :)

Zandie, juu luonteita kirjottelen kun olen vTDYn saanut valmiiksi, niillä ei ole niin suurta kiirettä. Kiitokset kommentista! :)
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Ach, ihana. <3 En ole muistaakseni ennen kommentoinut Dammea (jos ei oteta toimivuutta/mielipidettä-topaa lukuun), joten nyt tulee sitten mielipiteitä ulkoasun lisäksi myös muusta. =)

Aloitan nimestä. Damme on ihanan lyhyt ja ytimekäs, se on pelkästään jo niin kivannäköinen kirjoitettaessa ja kuulostaa mukavalta myös lausuttaessa. Sopii doggeihinkin kuin nenä päähän (ehkä se on se 'da', Damme, Great Dane...). Ja kasvattinimenä vielä ihanampi, Dammen. Aijai, että ihastuinkin nyt tähän nimeen. :D

Sitten lay. Itse suosin omatekemissäni leiskoissa myös yksinkertaista tyyliä, ehkä lähinnä kuvankäsittelyohjelman rajojen tullessa vastaan mutta anyways! Suurimmasta osasta (virtuaalikennelien) ulkoasuista löytyy jonkinlainen pääotsikko, mutta tähän se ei olisi varmaan edes sopinut. Väliotsakelaatikot ovat omaperäinen idea ja fontti otsakkeissa myös mitä mainioin. Itse sivujen fontti ei jotenkin oikein miellytä silmään, vaikka ihan perustavis onkin. Värimaailmasta sen verran, tää voisi toimia mun mielestä paremmin joidenkin muiden värien kanssa, tää on jotenkin nyt niinniin beessi. Tekstiä ei ole kirjoitettu liian virallisesti, vaan sopivasti hieman pilke silmäkulmassa. Niistä suorastaan paistaa ilman alkutekstien lukemistakaan se, että rotu on sulle tärkeä ja olet siitä kiinnostunut. Sitä on myös sopiva määrä, ei turhaa lätinää, tätä jaksaa lukeakin. ;) Koristekuvat ovat mainioita, sekä kuvavalintojen että muokkailun (reunat) osalta.

Koirien sivut on tosi näppärät ja ytimekkäät, iso kuva ylhäällä, tiedot alhaalla siististi taulukoituina. Jotenkin nuo koirat tulevat ihanan persoonallisesti kuvistaan esiin tuosta muuten niin simppelistä kokonaisuudesta. Olipa hyvin muotoiltu lause, toivottavasti älysit mitä tässä haen. :D

Mutta kaikenkaikkiaan tosi makee ja positiivisesti massasta erottuva tapaus, vaikka nää yksinkertaset asut onkin nyt hieman yleistyneet. =) Onnea vaan tälle kennelille tulevaisuuteen!
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Hyena, et kuule tiiäkkään kuinka monesti oon yllättäny itteni hokemasta tota Dammea, se on jotenki sellanen napakka mut silti pehmee, näyttää hyvältä ja sopii mulle ;)

Mulla ei tosiaan ole muuta kuvankäsittelyohjelmaa käytössä kuin ah niin ihana paint, joten olen suosinut tälläistä pikkusen yksinkertaisempaa tyyliä. Kiva, että tykkäät ulkasta, palo hermot siihen alkuperäsen ulkan linkkiropleemaan niin heittelin ton kasaan muutamassa kymmenessä minuutissa. Aluks aattelin vaihtavani sen, mutta nyt ku oon hetken katellu ja "maistellu" ideaa ni en taidakkaa luopua tosta ;)

Kiitokset avostelusta ja käy toki toistekkin pyörähtämässä! :)
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Great Danes of Damme - New Look!

Topan uusiokäyttöä!
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Apila »

Eksyimpä minäkin kommentoimaan :)

Todella mukava kenneli jonka tekemiseen on näemmä laitettu aikaa ja vaivaa! Tekstit ovat mukavaa ja selkeää luettavaa ja varsinkin kennelin esittely on mieleeni, kuvagallerioneen ja kaikkineen. Copyt löytyy hienosti. Ulkoasu on yksinkertaisen tyylikäs joskin otsikko olisi voinut kaivata jotain piristystä, jonkun punaisen yksityiskohdan tms. Toisaalta linkit vaihtuvat punaisiksi joten. Linkkifontti on hieman tylsähkö. Mutta siis tykkään ulkoasusta, se on avara ja selkeä ja erittäin käyttäjäystävällinen! Ja hienoja koristekuvia :) Tykkään tuon toimintasivun kalenterista erittäin paljon! :)

Koirien sivut ovat myös hienosti tehty, luonteet ym vain vähän puuttuvat. Ehkä hiukan ärsyttävää kun kaikki on noin eri sivuilla, tai ainakin luonne olisi voinut olla perustietojen kanssa minusta samalla sivulla, muuten kisakalenterit ym on kivasti.

Todella siistit sivut ja todella huomaa ettei tanskandogit oo vaan joku rotu valittu muitten joukosta! :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Apila, suurkiitos kommentista! Jos saataisiin muitakin innostumaan kommenteeraamaan ;)
Karla
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Karla »

Oi, olen kuolaillu jo pitkän aikaa salaa Dammea täällä ruudun takana, joten pakkohan sitä on tulla kommentoimaan näihin muutamiin lempparikenneleihin kuuluvaa kenneliä. (: Ensinnäkin, pidän paljon siitä, että kennelin ylläpitäjä on tehnyt suurimman osan teksteistä, ulkoasun ym. kennelin sisällön itse. Mitä enemmän ylläpitäjä on itse osannut/viitsinyt tehdä, sitä enemmän se nostaa pistepottiaan mun silmissäni. Etkös olekin tämän uuden ulkoasun Paintilla saanut loihdittua, vai muistanko aivan väärin? No, anyway pidän ulkoasun muodosta ja yleensäkkin yksinkertaisista ulkoasuista. Jokin piristysväri olisi voinut toimia tässä esim. taustalla, mutta tämäkin sopii oikein hyvin näille mahtaville dogeille.

Ja tästä pääsenkin suoraan kertomaan mielipiteeni koirien sivuista. Ne ovat U-P-E-A-T, tai itse pidän niistä kovasti. On kiva, kun koiran tiedot (kisakalenteri, koiran historia sekä luonne ym.) on luokiteltu omiin sivuihinsa. Tässä ulkoasussa se toimii upeasti. Teksteistä ja muutenkin sivujen sisällöstä näkee, että olet nähnyt paljon vaivaa sivujen rakentamiseen. Olet osannut kertoa asiat sivuilla hyvin rennosti, mutta teksteistä kuitenkin tulee esiin ne tärkeimmät asiat. Tekstejä jaksaa lukea, sä vaan osaat kirjoittaa mielenkiintoisia tekstejä (luin juuri Telmenkin sivut läpikotaisin vaikka yleensä en niin muiden kenneleiden tekstejä hirveän tarkasti katsele) Itseasiassa kiinnostuin sinun ansiosta enemmän tanskandogeista ja saattaa olla, että me saadaan kohta lisää porukkaa tätäkin rotua edustamaan. ;) Kiitos siis siitä. Sivuilta tosiaankin huomaa, kuinka olet panostanut tähän rotuun ja kuinka paljon tunnet kiinnostusta sitä kohtaan, jatka samaa rataa!

// Oi, täytyykin sitten seurailla entistäkin tarkemmin pentutopsaa, jos sattuis olemaan tällöin tilaa tommoselle.
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Karla, suurkiitos kommentistasi! :) Meille on tosiaan tulossa jossain vaiheessa syksyä pieniä keltaisia ja tiikerijuovaisia vauvoja ;)
Indi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Indi »

Tykkään tykkään tykkään! Mä aina ihastun näihin yksinkertaisiin ulkkiin :> Ja muutenkin sivut on selkeät, ja mukavan yksinkertaiset. Ja sieltähän sai oikeen tanskandoggi tietopaketinkin ;D Tai ainakin mun käsitykset tanskandogeista sai vähän uutta käännettä. Mä kun oon aina luullu et ne syö ihan litroittain ruokaa päivässä : ))
Oot selkeesti nähny vaivaa näitä sivuja tehdessä, ja tekstiä oli juuri sopivasti eikä se ollut mitenkään tönkköä. Tykkäsin hirmuisesti myös edellisestä yksisivuisesta ulkoasustanne, mutta tää on kyllä vielä ihanampi. Ainakin mun silmiin! Ja nuo kuvagallerian kuvat, voi luoja se agilitykuva on kyllä hulvaton <33
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Indi, voi ei, menny ihan ohi koko viesti :/ Mutta suurkiitos kommentistasi ja hyvä, että kirjoittamani tekstit miellyttävät !
Vastaa Viestiin